Konfrontace Petra Fischera

Ať už je to tím, že umění je příliš daleko, nebo tím, že lidem je lépe doma, bytové umělecké produkce zažívají nebývalý boom. A to nejen v zahraničí, odkud se tento proud přelil k nám, ale už i "u nás doma". Co se mění tím, že lidé poslouchají vážnou hudbu nebo se dívají na divadlo doma a nemusejí se nikam strojit a připravovat? Není to jen čirý projev lenosti, snobismu a měšťácké kultury, která za peníze dokáže spolknout úplně všechno? Co to přináší samotným umělcům? Rozvíjí to nějak jejich tvůrci potenciál, nebo je to naopak vede k totálnímu uvolnění a ztrácení jakéhokoliv uměleckého směřování? Tomáš Jamník, violoncellista zastupující systém Vážný zájem, který zprostředkovává koncerty vážné hudby pro soukromé prostory, a teatrolog Karel Král, šéfredaktor periodika Svět a divadlo, jenž zároveň stojí za divadelní platformou Ohromné maličkosti, jež zprostředkovává divadelní produkce pro soukromé publikum.

skryté titulky

Uvidíte v TV