• History

    • History od do

      • Auťáky z New Orleans (2)

        Výdělečný Camaro. Charles a Trey narazí v bažinách na Chevrolet Camaro Z28 z roku 1970, který nutně potřebuje opravu. Pokud se Charlesovi povede opravit tohle kdysi velice žádané auto, čeká ho možná balík peněz.

      • Ledová jízda XI (8)

        Velký smyk. Díra na cestě vyřadí z provozu Artův radiátor a ostrá zatáčka zahodí auto Todda Deweyho do sněhového příkopu.

      • Válka skladů IV (9)

        Big Boy versus Těžká váha. Ivy Calvin, bývalý zápasník, vstupuje do ringu a brzy se střetne s Darrellem. Jarrod s Brandi nakupují a seznámí se se šprtem.

      • Hvězdy zastavárny XVI (8)

        Monumentální zástava. Rick musí učinit velkolepé rozhodnutí, když se k němu dostane program odhalení Sochy svobody. Způsobí tenhle dokument revoluci, nebo přinese svobodu a spravedlnost pro všechny?

      • Hvězdy zastavárny XIX (25)

        Chumův riskantní byznys. Hvězdy zastavárny čeká velká hra, protože v obchodě se objeví kasička v podobě postavičky Donkey Konga ze začátku 80. let. Získá její prodejce pár drobných navíc nebo bude brzy po hře?

      • Válka skladů X (32)

        Odhalené Vegas. Dámy z Vegas si v Placentii zkouší vlastní způsob přihazování. Brandi s Jarrodem se pokoušejí telefonovat a Kenny se svým bráchou všem ukážou, že rodina je až na druhém místě.

      • Z ohnivé výhně III (15)

        Pata. Během tří sezón bylo 26 zbrojířů korunováno titulem Mistr ohnivé výhně. Dnes se předchozí vítězové vracejí, aby dokázali, kdo z nich je nejlepší z nejlepších. V sázce je odměna 10 000 dolarů i jejich pověst a dva finalisté musí vyrobit smrtící Patu.

      • Z ohnivé výhně III (16)

        Vykoupení. Čtyři vyřazení zbrojíři se vrací k výhni při pokusu o vykoupení, čeká je ale těžký úkol. Po dvou kolech se utkají dva finalisté, kteří mají vyrobit zbraň s ničivou silou - vikingský meč.

      • Válka skladů IV (9)

        Big Boy versus Těžká váha. Ivy Calvin, bývalý zápasník, vstupuje do ringu a brzy se střetne s Darrellem. Jarrod s Brandi nakupují a seznámí se se šprtem.

      • Hvězdy zastavárny XVI (8)

        Monumentální zástava. Rick musí učinit velkolepé rozhodnutí, když se k němu dostane program odhalení Sochy svobody. Způsobí tenhle dokument revoluci, nebo přinese svobodu a spravedlnost pro všechny?

      • Hvězdy zastavárny XIX (25)

        Chumův riskantní byznys. Hvězdy zastavárny čeká velká hra, protože v obchodě se objeví kasička v podobě postavičky Donkey Konga ze začátku 80. let. Získá její prodejce pár drobných navíc nebo bude brzy po hře?

      • Válka skladů X (32)

        Odhalené Vegas. Dámy z Vegas si v Placentii zkouší vlastní způsob přihazování. Brandi s Jarrodem se pokoušejí telefonovat a Kenny se svým bráchou všem ukážou, že rodina je až na druhém místě.

      • Z ohnivé výhně III (15)

        Pata. Během tří sezón bylo 26 zbrojířů korunováno titulem Mistr ohnivé výhně. Dnes se předchozí vítězové vracejí, aby dokázali, kdo z nich je nejlepší z nejlepších. V sázce je odměna 10 000 dolarů i jejich pověst a dva finalisté musí vyrobit smrtící Patu.

      • Z ohnivé výhně III (16)

        Vykoupení. Čtyři vyřazení zbrojíři se vrací k výhni při pokusu o vykoupení, čeká je ale těžký úkol. Po dvou kolech se utkají dva finalisté, kteří mají vyrobit zbraň s ničivou silou - vikingský meč.

      • Válka skladů X (6)

        Takhle zní terakota. Kenny najde útěchu ve skladu, Bandi s Mary spojí své síly a Dave narazí na historický objev.

      • Válka skladů V (20)

        Super Bros. Darrell najde úžasnou věc, Jarrod s Brandi by po jednom nákupu mohli být v balíku a Barry přihazuje sám proti sobě a vyhraje!

      • Válka skladů X (24)

        666 Znamení zisku. Maryino bohatství nedokáží zachránit dokonce ani ‚sepnuté ruce‘ San Bernardina, Ivy se ale podaří sehnat nějaké mince, ale všechna kouzla najde Kenny.

      • Válka skladů X (25)

        Tour De Chance. Dívky mají pro Emily novomanželské překvapení. Rene zkoumá obrovskou skříňku, zatímco Darrell si ověří svoje znalosti o jízdních kolech... a zvítězí.

      • Válka skladů X (26)

        Divoké vesty. Nejnovější kupci debutují v Los Angeles. Brandi s Jarrodem by se rádi probojovali k vítězství, jenže Ivymu se podaří získat většinu jednotek pro sebe.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (16)

        Dvojitá zástava. Když se do krámu dostane automat na žvýkačky Wrigley z počátku 20. století, bude mít Corey dvojitou radost, nebo ho přejde chuť? Pak se objeví hračka Jimmy Jet ze 60. let. Hodí Chum do placu nabídku, nebo se odporoučí?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (17)

        Smrt a preparace. Když v krámě začne strašit vydání "Tance smrti" z roku 1547, vezme si Rick tuhle knihu do hrobu, nebo se jednání nepovede? A ta pravá legrace nastane, když kdosi přinese dva vycpané kousky z nekonvenční sbírky doktora Seusse.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (18)

        Kovbojové a kanóny. Když se do krámu dostanou sluneční hodiny z 19. století, rozšoupne se Rick ve velkém, nebo to nechá vyšumět? Pak dorazí podepsaná helma z hollywoodského propadáku Nebeská brána. Dá Rick gentlemanskou nabídku, nebo odkluše do západu Slunce?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (19)

        Jazzový úlovek. V krámě bude veselo, když se objeví podepsaná fotka a kapesník Louise Armstronga. Bude si Corey připadat jako v báječném světě, nebo to zabalí? Pak Chum oněmí při pohledu na starožitný plakát Ghirardelli.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (20)

        Trojitý axel. Rozbalte to s Hvězdami zastavárny, když k nim vtrhne kvadrofonická kytara Fender. Udeří Corey na tu správnou strunu, nebo bude hrát falešně? Pak se objeví krabice od Wheaties s Tonyou Hardingovou. Roztočí Rick obchod, nebo se ocitne na tenkém ledě?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (21)

        Parádní zástava. Je to jak z jiného světa, když se objeví litografie z "Vetřelce 3". Bude to nadpozemský úspěch, nebo Corey tento neidentifikovatelný objekt odešle zpátky? Pak se objeví hračka medvěda Smokeyho, zažehne v Chumovi zájem, nebo si nechá zajít chuť?

      • Hledači pokladů IX (8)

        Veselé hledačské Vánoce. Mike se snaží navodit Frankovi vánoční atmosféru, zatímco zkoumají dvě nacpaná místa.

      • Hledači pokladů IX (9)

        Co je v komnatě? Když chlapci navštíví ženu zavalenou neuvěřitelným dědictvím, pustí je i do tajné komnaty. A potkají rovnocenného soupeře v osobě osmdesátiletého rebela, který se prohání na minibiku kolem svého obřího sídla.

      • Hledači pokladů XI (8)

        Energetická krize. Nervózní sběratel je nakonec pěkné číslo a Danielle vyrazí do New Yorku na aukci hudebních suvenýrů.

      • Prokletí ostrova Oak V (15)

        Viděti rudě. Zbývá už jen málo času, než bude muset tým kvůli drsné zimě pozastavit akci. Při boji s přílivem ve Smithově zátoce najdou výzkumníci důkaz, který možná podpoří jednu z dřívějších teorií Dana Blankenshipa.

      • Hon na Hitlera III (5)

        Mrtvé schránky. Při pátrání po zakopaných nacistických mrtvých schránkách Mike a James kopají na pozemku dalekého alpského hotelu. Lenny a Gerrard v Římě podnikají šokující objev, který ukazuje na některé z nejmocnějších lidí světa.

      • Dannyho auťáky VI (10)

        Šílenství kolem mustangů. Danny „Count“ Koker je lasvegaskou legendou, který kupuje, restauruje a upravuje klasická auta a motocykly – a potom je se ziskem „střelí“.

      • Dannyho auťáky VI (12)

        Úžasné Z. Ryan s Kevinem najdou Datsun 240z z roku 1972. Danny souhlasí, že ji opraví a prodá, ale když si to na poslední chvíli rozmyslí, Ryan musí vymyslet, jak proměnit Countovu představu ve skutečnost, aniž by zhatili celý projekt.

      • Dannyho auťáky VI (11)

        Policejní motorka. Kevinův bratr Steve chce vyparáděnou motorku Kawasaki KZ100 z roku 1980, jako byly ty z kultovního televizního seriálu CHiPs.

      • Z ohnivé výhně III (16)

        Vykoupení. Čtyři vyřazení zbrojíři se vrací k výhni při pokusu o vykoupení, čeká je ale těžký úkol. Po dvou kolech se utkají dva finalisté, kteří mají vyrobit zbraň s ničivou silou - vikingský meč.

      • Z ohnivé výhně II (1)

        Válečné kladivo. Zbrojíři musí dobře vybírat, když mají v kontejnerech najít správnou ocel, ze které vyrobí válečné kladivo. Vrací se, aby si proklestili cestu k vítězství.

      • Z ohnivé výhně II (2)

        Chopeš. Zbrojíři mají ukout zbraň z ocelového lana. Po dvou kolech zbývají jen dva, kteří mají vyrobit egyptský chopeš. Následně se zbraně otestují.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (16)

        Dvojitá zástava. Když se do krámu dostane automat na žvýkačky Wrigley z počátku 20. století, bude mít Corey dvojitou radost, nebo ho přejde chuť? Pak se objeví hračka Jimmy Jet ze 60. let. Hodí Chum do placu nabídku, nebo se odporoučí?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (17)

        Smrt a preparace. Když v krámě začne strašit vydání "Tance smrti" z roku 1547, vezme si Rick tuhle knihu do hrobu, nebo se jednání nepovede? A ta pravá legrace nastane, když kdosi přinese dva vycpané kousky z nekonvenční sbírky doktora Seusse.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (18)

        Kovbojové a kanóny. Když se do krámu dostanou sluneční hodiny z 19. století, rozšoupne se Rick ve velkém, nebo to nechá vyšumět? Pak dorazí podepsaná helma z hollywoodského propadáku Nebeská brána. Dá Rick gentlemanskou nabídku, nebo odkluše do západu Slunce?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (20)

        Trojitý axel. Rozbalte to s Hvězdami zastavárny, když k nim vtrhne kvadrofonická kytara Fender. Udeří Corey na tu správnou strunu, nebo bude hrát falešně? Pak se objeví krabice od Wheaties s Tonyou Hardingovou. Roztočí Rick obchod, nebo se ocitne na tenkém ledě?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (21)

        Parádní zástava. Je to jak z jiného světa, když se objeví litografie z "Vetřelce 3". Bude to nadpozemský úspěch, nebo Corey tento neidentifikovatelný objekt odešle zpátky? Pak se objeví hračka medvěda Smokeyho, zažehne v Chumovi zájem, nebo si nechá zajít chuť?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (22)

        Každá ruka dobrá. Když dorazí rytina španělské Armady z 18. století, vypotí Rick nabídku, nebo sklopí oči? Pak se objeví robot z plechovky od Coca Coly. Uzavře Chum bezva obchod, nebo to nechá vyšumět?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (23)

        Železná zástava. První vydání komiksu Dobrodružství Boba Hopea rozesměje osazenstvo zastavárny, dostanou ze sebe nějakou nabídku, nebo vycouvají? Pak se objeví hasicí přístroj Disney z 50. let, přilije Rick olej do ohně, nebo to nechá vyhasnout?

      • Noc náklaďáků v Americe (1)

        Vítejte v zeleném pekle. Noc náklaďáků v Americe píše historii díky nejnáročnější překážkové dráze pro kamiony, jaká kdy byla postavena. V každé epizodě pět majitelů kamionů soutěží v řadě vyčerpávajících výzev, aby si maximálně ozkoušeli své dovednosti a umění řídit.

      • Prokletí ostrova Oak V (15)

        Viděti rudě. Zbývá už jen málo času, než bude muset tým kvůli drsné zimě pozastavit akci. Při boji s přílivem ve Smithově zátoce najdou výzkumníci důkaz, který možná podpoří jednu z dřívějších teorií Dana Blankenshipa.

      • Z ohnivé výhně IV (26)

        Schiavona. Mistři čepele sbírají ocel ze zemědělských nástrojů a s použitím uhlí vyrábějí zvláštní dýky s tajným otvorem pro zavěšení na krk. Dva z nich se nakonec vrátí domů, kde musí vyrobit zdobný, ale smrtící meč schiavona.

      • Z ohnivé výhně IV (1)

        Výběr porotců. Tentokrát je to souboj porotců, z nichž si každý vybere jednoho zbrojíře, který ho má zastupovat v bitvě o konečné vítězství. Dva finalisté musí ukout meč pocházející od těch nejzručnějších zbrojířů ze západní Afriky, ida.

      • Noc náklaďáků v Americe (1)

        Vítejte v zeleném pekle. Noc náklaďáků v Americe píše historii díky nejnáročnější překážkové dráze pro kamiony, jaká kdy byla postavena. V každé epizodě pět majitelů kamionů soutěží v řadě vyčerpávajících výzev, aby si maximálně ozkoušeli své dovednosti a umění řídit.

      • Prokletí ostrova Oak V (15)

        Viděti rudě. Zbývá už jen málo času, než bude muset tým kvůli drsné zimě pozastavit akci. Při boji s přílivem ve Smithově zátoce najdou výzkumníci důkaz, který možná podpoří jednu z dřívějších teorií Dana Blankenshipa.

      • Lovci aut (13)

        Hořící pneumatiky. Sonny Recla z celého srdce miluje klasické vozy a hledá něco nového. Otestuje si Ford Thunderbird ’55, Oldsmobile Hurst ’75 a Chevy Impala ’64. Sonny má na výběr ze tří vozů a před sebou těžké rozhodnutí.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (16)

        Dvojitá zástava. Když se do krámu dostane automat na žvýkačky Wrigley z počátku 20. století, bude mít Corey dvojitou radost, nebo ho přejde chuť? Pak se objeví hračka Jimmy Jet ze 60. let. Hodí Chum do placu nabídku, nebo se odporoučí?