
History
History od do
Dannyho auťáky V (20)
Báječný Camaro ’68. Náročný klient touží po vylepšeném Camaru ’68 a Danny se ho vydá najít. Danny a Shannon vystopují Mustang ’69 a Chevelle ’68 a Kevin zahlédne AMX 1969, o němž ví, že ho Danny vždycky chtěl.
Ledová jízda XI (5)
Nástup syna. Mark Kohaykewych najme Lisu Kellyovou na pomoc s nákladem, ale do konvoje jim chybí ještě jeden řidiš. Zavolají Rena Warda, 23letého syna zesnulého Darrella Warda.
Hvězdy zastavárny XVIII (37)
Čtyři zásahy a sedm zástav. Do krámu vtrhne revolver Colt z počátku 19. století. Vytasí se Rick s nabídkou, nebo se zalekne? Pak se objeví odlitek obličeje Abrahama Lincolna. Zpečetí Rick tuhle dohodu, nebo se mu rozpadne pod rukama?
Hvězdy zastavárny XVIII (38)
Ahoj, zastavárníci! Pistole v dřevěné noze se dobelhá do krámu. Hodí ji Rick s Coreym přes palubu, když nevystřelí? Pak Corey s Chumem zkoumají čtyři ročenky s podpisem Jamese Deana.
Katastrofy, které změnily Británii (1)
Vlakové neštěstí v Paddingtonu. V roce 1994 začala privatize Britských drah a s tím došlo ke katastrově, která otřásla Británií až do morku kostí. Po privatizaci drah zemřelo kvůli vynechaným signálům a nedostatečně vyškolenému personálu 31 lidí a dalších více než 500 bylo zraněno.
Americký Rozparovač v Londýně (8)
Hrob. Byl Jack Rozparovač Američan? Sledujte Jeffa Mudgetta, prapravnuka prvního amerického sériového vraha H. H. Holmese, jak zkoumá, zda jeho příbuzný nemohl být oním slavným vrahem.
Z ohnivé výhně III (6)
Hunga Munga. Čtyři zbrojíře čeká zkouška, když mají za úkol udělat pilkový nůž. Dva finalisté se pak pokusí ukout Hunga Munga - monstrózní zbraň, jejíž čtyři hrany musí podat špičkový výkon během zkoušky porotců.
Z ohnivé výhně IV (9)
Yatagan. Soutěž se přiostří, když dostanou kováři za úkol vyrobit z rezavé ocele vozu Mercury Cougar z roku 1971 elitní armádní zbraň zvanou jatagan.
Noc náklaďáků v Americe (4)
Staré v novém. Propuká bitva auťáků ze 70. a 80. let a vítězství bude těsné. Řidiči se ze svých zmrzlinářských vozů snaží dostat maximum, ale zdání klame a závěr v Zeleném pekle leckoho překvapí.
Hledači pokladů X (7)
Hledačův kodex. Chlapci dostanou tip od kolegy, je to ale přítel nebo soupeř? A nejtěžší překážkou je uzavřít obchod s "Kmotrem odpadu".
Hledači pokladů X (8)
Hubené výdělky. Hoši navštíví fantastickou usedlost v Kentucky se závodní dráhou, která oživí dávnou Mikeovu řevnivost. A nezávazná zastávka v Severní Karolíně vypadá jako propadák, dokud se neobjeví unikátní televizní relikvie.
Hledači pokladů X (9)
Letadla, rámy a auta. Ve starožitnictví zavřeném od 70. let se Mike a Frank utkají se sourozenci majiteli, kteří se dohadují o každý dolar. A chlapci narazí na historické letadlo s úžasným příběhem.
Válka skladů X (28)
Někdo to nerad horké. V Riverside je nejteplejší den v roce a Kenny začne mít vidiny. Ivy podpoří Mary, zatímco Shana a Edwina najdou hotový ráj.
Válka skladů X (29)
Kitchova sezóna. Ve Victorville se ukáže zlomyslná stránka Brandi a Jarroda. Ivy se zmocní skříňky, kterou nikdo jiný nechce, a Mary pošle do akce nového kluka.
Válka skladů X (30)
Metaforická vrstva pravého romantismu. Ivy se dostane do domu blízko Lancasteru a Dave využívá toho, že je k Ivy blízko. Justin mezitím manipuluje s Rene a vyrazí dřív.
Hvězdy zastavárny XIX (22)
Bude se zastavovat. Hvězdám zastavárny se podaří parádní kousek, když vyjedou do LA za vidinou slavné pálky Babea Rutha. Podaří se Rickovi odpal největším pokladem dějin baseballu nebo se nechali nalákat na falešné sliby?
Hvězdy zastavárny XIX (23)
I ty, Ricku? V zastavárně Gold & Silver je ve vzduchu cítit zrada, když se tam ukáže starověká římská mince. Chumlee mezitím jde jako přes mrtvoly po filmovém plakátu z původního Mad Maxe.
Hvězdy zastavárny XIX (24)
Zastavujte nebo zkrachujte. Hvězdy zastavárny jsou otřeseny, když Rick přijde s přístrojem na sycenou vodu. Vybuchne Rick nadšením nebo to celé jen vyšumí?
Hvězdy zastavárny XIX (26)
E rovná se MC na zástavu. Hvězdy zastavárny si to musí propočítat, protože ručně psané výpočty Alberta Einsteina by jim mohly slušně znásobit tržby. Chumlee se zatím snaží dokázat, že neměl zatmění mozku, když zaplatil balík za to, aby jeden starý světlomet zase zazářil.
Hvězdy zastavárny XIX (1)
Kámo, máš tisícovku? Počítejte s Hvězdami zastavárny, když Ricka napadne zaplatit desetinásobek za vzácnou tisícidolarovou bankovku. Bude za ty peníze opravdu stát?
Hvězdy zastavárny XIX (5)
Slavní v zastavárně. Hvězdám zastavárny přinese rapper Flavor Flav sochu O. J. Simpsona s šestimístnou cenovkou. Stojí to ale za to?
Hledači pokladů XI (2)
Další cihla ve zdi. Hoši zažijí podivné setkání s "Cikánským králem", který má neuvěřitelnou podzemní zásobu, ale tvrdí, že se nedá koupit.
Hledači pokladů XI (3)
Těžký oříšek. Když se Frank zblázní do sto let staré svačinové legendy, musí se rozhodnout, jestli stojí za neslýchanou částku.
Hledači pokladů XII (5)
Tunely a poklady. Když se Mike probírá neskutečnou sbírkou, narazí na vzácný Ford. Chlapci probírají dům v Tennessee ukrývající velké tajemství.
Horalové V (3)
Samá práce a žádná legrace. Morgan učiní nečekaný objev, který by mu mohl konečně zajistit jídlo, Tom se dře, ale nic z toho nemá a Marty nahání zimu do pohoří Revelation.
Lidstvo Příběh o nás všech (7)
Nový Svět. Španělé otevírají největší stříbrný důl na světě a razí miliony mincí. Dochází k obchodnímu rozmachu. Lidé odjíždějí do Nového světa jako otroci, ale Poutníci přicházejí jako průkopníci hledající svobodu.
Lidstvo Příběh o nás všech (8)
Poklad. Od prvního rozkvětu civilizace v Mezopotámii po objevení Ameriky, ponořte se do vzestupů a pádů nejslavnějších národů světa a objevte milníky, které vedly k našemu modernímu světu.
Noc náklaďáků v Americe (4)
Staré v novém. Propuká bitva auťáků ze 70. a 80. let a vítězství bude těsné. Řidiči se ze svých zmrzlinářských vozů snaží dostat maximum, ale zdání klame a závěr v Zeleném pekle leckoho překvapí.
Z ohnivé výhně IV (10)
Mistrovství světa. Čtyři nejlepší kováři z celé zeměkoule soutěží v mistrovství světa. V sázce je národní hrdost a každý z nich musí vložit krev, pot i žár do ukutí slavného meče spadroon.
Z ohnivé výhně IV (21)
Templářští rytíři. Čtyři kováři musejí ze starého rezavého řetězu a vysoce kvalitní oceli vykovat rytířské dýky templářských křižáků.
Z ohnivé výhně IV (22)
Ultimátní šampionát. V této Ohnivé výhni se pět bývalých vítězů utká v souboji, který nemá obdoby, a musí si zajistit místo u jedné ze čtyř kovadlin dřív, než v kovárně vzplane první výheň.
Hvězdy zastavárny XVIII (18)
Kovbojové a kanóny. Když se do krámu dostanou sluneční hodiny z 19. století, rozšoupne se Rick ve velkém, nebo to nechá vyšumět? Pak dorazí podepsaná helma z hollywoodského propadáku Nebeská brána. Dá Rick gentlemanskou nabídku, nebo odkluše do západu Slunce?
Hvězdy zastavárny XVIII (19)
Jazzový úlovek. V krámě bude veselo, když se objeví podepsaná fotka a kapesník Louise Armstronga. Bude si Corey připadat jako v báječném světě, nebo to zabalí? Pak Chum oněmí při pohledu na starožitný plakát Ghirardelli.
Hvězdy zastavárny XVIII (20)
Trojitý axel. Rozbalte to s Hvězdami zastavárny, když k nim vtrhne kvadrofonická kytara Fender. Udeří Corey na tu správnou strunu, nebo bude hrát falešně? Pak se objeví krabice od Wheaties s Tonyou Hardingovou. Roztočí Rick obchod, nebo se ocitne na tenkém ledě?
Hvězdy zastavárny XVIII (21)
Parádní zástava. Je to jak z jiného světa, když se objeví litografie z "Vetřelce 3". Bude to nadpozemský úspěch, nebo Corey tento neidentifikovatelný objekt odešle zpátky? Pak se objeví hračka medvěda Smokeyho, zažehne v Chumovi zájem, nebo si nechá zajít chuť?
Hvězdy zastavárny XVIII (22)
Každá ruka dobrá. Když dorazí rytina španělské Armady z 18. století, vypotí Rick nabídku, nebo sklopí oči? Pak se objeví robot z plechovky od Coca Coly. Uzavře Chum bezva obchod, nebo to nechá vyšumět?
Válka skladů X (7)
Štěstí jako laserová puška. Mary se konečně podaří najít starožitnou lahůdku v El Monte a Ivy objeví desítky let starou rodinnou zábavu, zatímco Darrell se vrátí do svého dětství.
Válka skladů X (8)
Cena panenek. Jarrod najde párty sklad, jaký vždycky chtěl, Rene objeví novou obchodní příležitost a Ivyho obuv hraje velkou roli.
Noc náklaďáků v Americe (5)
Pozor na ostré hrany. V epické sestavě se utká pickup Dodge s Land Roverem z roku 1971. Nevídaný zvrat, o který se postrá silo přívěs, překvapí poražené, a jedna výzva bude tak drsná, že na scénu vtrhnou i ošetřovatelé.
Dannyho auťáky VI (25)
Skvělý Cadillac. Stevova rodina vlastnila stejný Caddy Convertible z roku 1966 už od jeho pěti let. Dokonce v něm vezl svou ženu na školní ples! Nyní pověřil Dannyho a zbytek týmu, aby autu navrátili jeho slávu. Jenže kvůli omezenému rozpočtu to bude velká výzva.
Dannyho auťáky VI (26)
Super Nova. Danny „Hrabě“ Koker je las vegasská legenda, která získává, restauruje a upravuje klasická auta a motocykly - a pak je výhodně střelí.
Povstání barbarů (4)
Rodokmen. Arminius, syn germánského barbarského náčelníka, je v mládí vydán Římu a stane se jedním z nejvýše postavených důstojníků v císařské armádě. Když je poslán do své vlasti, aby rozdrtil povstalce, musí se rozhodnout, komu bude věrný.
Noc náklaďáků v Americe (5)
Pozor na ostré hrany. V epické sestavě se utká pickup Dodge s Land Roverem z roku 1971. Nevídaný zvrat, o který se postrá silo přívěs, překvapí poražené, a jedna výzva bude tak drsná, že na scénu vtrhnou i ošetřovatelé.
Dannyho auťáky VI (25)
Skvělý Cadillac. Stevova rodina vlastnila stejný Caddy Convertible z roku 1966 už od jeho pěti let. Dokonce v něm vezl svou ženu na školní ples! Nyní pověřil Dannyho a zbytek týmu, aby autu navrátili jeho slávu. Jenže kvůli omezenému rozpočtu to bude velká výzva.
Dannyho auťáky VI (26)
Super Nova. Danny „Hrabě“ Koker je las vegasská legenda, která získává, restauruje a upravuje klasická auta a motocykly - a pak je výhodně střelí.
Horalové V (3)
Samá práce a žádná legrace. Morgan učiní nečekaný objev, který by mu mohl konečně zajistit jídlo, Tom se dře, ale nic z toho nemá a Marty nahání zimu do pohoří Revelation.
Hledači pokladů XI (2)
Další cihla ve zdi. Hoši zažijí podivné setkání s "Cikánským králem", který má neuvěřitelnou podzemní zásobu, ale tvrdí, že se nedá koupit.
Hledači pokladů XI (3)
Těžký oříšek. Když se Frank zblázní do sto let staré svačinové legendy, musí se rozhodnout, jestli stojí za neslýchanou částku.
