
History
History od do
Z ohnivé výhně IV (3)
Katzbalger. Soutěžící stojí úplně poprvé před úkolem vyrobit nikoli jednu, ale dvě zbraně hned v prvním kole. Dva finalisté pak musí vytvořit ikonický bojový meč z 15. století - katzbalger.
Hvězdy zastavárny XVIII (16)
Dvojitá zástava. Když se do krámu dostane automat na žvýkačky Wrigley z počátku 20. století, bude mít Corey dvojitou radost, nebo ho přejde chuť? Pak se objeví hračka Jimmy Jet ze 60. let. Hodí Chum do placu nabídku, nebo se odporoučí?
Válka skladů Texas III (8)
Co chtějí ženy? Victor se vydává zjistit, co chtějí ženy, Jenny se ze vzácného jazzového alba dozví něco nového a Moe s Mary zjistí, že jejich sklad obýval squatter.
Neuskutečnitelný projekt (5)
Nebezpečná demolice. Původní série sleduje novou generaci skvělých inženýrských projektů považovaných jen před pár lety za nemyslitelné. Každá epizoda představí více příběhů ilustrujících lidmi vytvořené projekty, jež jsou důležité pro naši budoucnost.
Z ohnivé výhně: Turnaj šampionů V (4)
4. kolo turnaje. Ve čtvrtém kole musejí čtyři kováři využít materiály ze sochy, aby ukovali damaškovou ocel tenkou jako jehla. Dva zbývající kováři pak mají za úkol znovu vytvořit výstřední meč elitních tříd renesanční Evropy: rapír Flamberge.
Hvězdy zastavárny XIII (11)
Usneš a prohraješ. Vzhůru do boje s Hvězdami zastavárny, když Rick prohlíží německý obouruční meč. Je z počátku 17. století, vysekne s ním Rick pořádný obchod nebo to bude jen tupá rána?
Hvězdy zastavárny XIII (12)
Rodinné klenoty McKinleyů. Rick se zamiluje do diadému, který patřil manželce prezidenta McKinleyho a do krámu vtrhne prskavková hračka Kocoura Felixe. Rozesměje Chumleeho kreslená kočka, nebo je to jen bouda?
Z ohnivé výhně IV (3)
Katzbalger. Soutěžící stojí úplně poprvé před úkolem vyrobit nikoli jednu, ale dvě zbraně hned v prvním kole. Dva finalisté pak musí vytvořit ikonický bojový meč z 15. století - katzbalger.
Hvězdy zastavárny XVIII (16)
Dvojitá zástava. Když se do krámu dostane automat na žvýkačky Wrigley z počátku 20. století, bude mít Corey dvojitou radost, nebo ho přejde chuť? Pak se objeví hračka Jimmy Jet ze 60. let. Hodí Chum do placu nabídku, nebo se odporoučí?
Válka skladů Texas III (8)
Co chtějí ženy? Victor se vydává zjistit, co chtějí ženy, Jenny se ze vzácného jazzového alba dozví něco nového a Moe s Mary zjistí, že jejich sklad obýval squatter.
Z ohnivé výhně: Nůž nebo smrt (3)
Záchranné lano. Zkušení kováři, mistři bojových umění a soutěžní šampioni přinášejí své nejlepší zbraně, aby se prosekali, probodali a prořezali vyčerpávajícími výzvami, které otestují jejich čepele i bojové schopnosti.
Z ohnivé výhně: Turnaj šampionů V (4)
4. kolo turnaje. Ve čtvrtém kole musejí čtyři kováři využít materiály ze sochy, aby ukovali damaškovou ocel tenkou jako jehla. Dva zbývající kováři pak mají za úkol znovu vytvořit výstřední meč elitních tříd renesanční Evropy: rapír Flamberge.
Z ohnivé výhně III (13)
Haladie. Čtyři zbrojíři musí s pomocí uhlíkové oceli vykovat sekeru, ovšem jen dva z nich se dostanou do finálového kola, kde budou mít pět dní na výrobu starověké dvojsečné indické zbraně, s níž se bodá i řeže.
Hledači pokladů XII (3)
Můj sladký Ford. Mike a Frank najdou klasický Ford ’33, který stál tak dlouho, že kolem něj vyrostl strom. Ovšem chlapcům nic nezabrání, aby tuhle vzácnou káru zachránili.
Hvězdy zastavárny XIV (9)
Navinout a zacvakat. Nechte se přilákat s Hvězdami zastavárny, když se v krámě objeví kapesní rybářský prut Ronco. Rick chce Coreymu a Chumleemu ukázat krásu rybaření, spolknou mu návnadu i s navijákem, nebo mu uniknou?
Hvězdy zastavárny XIV (10)
Zastav se. Otočte list s Hvězdami zastavárny, když se jim krámě objeví první vydání knihy Marka Twaina "Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše". Hoši se vydají i do Země Nezemě, když u nich přistane animovaný Petr Pan z roku 1953.
Hvězdy zastavárny XIV (11)
Tátova holčička. Nechte se otagovat s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví umělecké dílo od graffiti hvězdy Keitha Haringa. Chumlee je povolán do první linie, když přijede funkční nástroj z občanské války.
Detroitská ocel (1)
Rakety a roboti. Adam s kolegy opravuje Rocket 88 ročník 1956 pro bývalého zaměstnance Oldsmobilu, a pak se v týmu Mobsteel objeví nový svářeč, když se Adam vydá koupit robota.
Hvězdy zastavárny XIII (4)
Neděle nic nedělá. Míč podepsaný fotbalovým profesionálem Walterem Paytonem přistane v obchodě. Zachová si Corey tah na bránu, nebo to projede? Corey musí udělat neodkladné rozhodnutí ohledně prvního programu Super Bowlu.
Hledači pokladů XIII (4)
40 akrů s pokladem. Mike a Frank zorají 40akrový pozemek v Marylandu, na kterém odkryjí pružinového hrocha a nevídané farmářské mini kolo. O něco dále na pozemku v Západní Virginii najdou sběratelské předměty tří generací.
Hledači pokladů IX (3)
Superfanda. Mike učiní prvotřídní nabídku na vzácný starožitný Edisonův vynález a obří zásoba suvenýrů souvisejících s pivem zažehne ve Frankovi Oktoberfestovou náladu.
Z ohnivé výhně III (14)
Obouruční meč. Až čtyři zbrojíři vyrobí čepele z malých ocelových kostek, dva z nich budou vybráni, aby udělali německý obouruční meč. Vzhledem k její délce a využití v boji je třeba zbraň otestovat venku, kde bude jen jeden z nich korunován Mistrem ohnivé výhně.
Hvězdy zastavárny XIV (13)
Kdo je tvůj Dalí? Nechte se pohltit s Hvězdami zastavárny, když se do krámu dostane obraz ze série Božská komedie od Salvadora Dalího. Udělá tohle umělecké dílo na Ricka surrealistický dojem, nebo ho smete ze stolu?
Hvězdy zastavárny XIV (14)
Chumleeho poslední smích. Sedněte za volant s Hvězdami zastavárny, když Rick a Corey zkoumají obrovskou sbírku hraček ze série Mistři hazardu. Odjedou chlapci s pořízenou, nebo to bude fiasko?
Hvězdy zastavárny XIV (15)
Rozmístění. Odstartujte s Hvězdami zastavárny, když se jim do krámu přiřítí náramkové hodinky s rádiem "Space 2005". Bude tahle věcička z doby vesmírných závodů něco extra, nebo upadne v zapomnění?
Hvězdy zastavárny XIV (16)
Psí bouda. Vezměte pláže útokem s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou ručně kreslené mapy z invaze v Normandii. Udrží Corey svou pozici, nebo bude nucen se vzdát?
Hledači pokladů XII (4)
Haló, želé. Mike narazí na sto let starý zmrzlinářský vozík Jelly-O, který má cenu tisíců, zatímco Robbie udělá velkorysou nabídku na ikonický Ford.
Válka skladů VI (16)
Duchové nepotřebují peníze. Casey se snaží ukočírovat Reneho utrácení, zatímco Darrell a Brandon spoléhají na svou intuici. Ivy plánuje, že vystopuje nákupní strategii Jarroda s Brandi, ale povede to ke kýženým výsledkům?
Válka skladů VI (17)
Zaplať Dánovi. Ivy jede na plné obrátky a hledá nejluxusnější sklady, Rene a Casey se neshodnou, co koupí a Jarrod s Brandi jsou v ohrožení.
Válka skladů VI (18)
Robotický kovboj. Darrell a Brandon musí sehnat zboží pro svůj web, Ivyho donutí vyčerpání přepnout do robotického módu a Rene se oblékne jako profík.
Válka skladů VI (19)
Vezměte děti do práce. Válka skladů sleduje týmy dražitelů, kteří chtějí zabodovat v napínavém světě skladových aukcí.
Válka skladů VI (20)
Faktor máma. Válka skladů sleduje týmy dražitelů, kteří chtějí zabodovat v napínavém světě skladových aukcí.
Z ohnivé výhně: Turnaj šampionů V (4)
4. kolo turnaje. Ve čtvrtém kole musejí čtyři kováři využít materiály ze sochy, aby ukovali damaškovou ocel tenkou jako jehla. Dva zbývající kováři pak mají za úkol znovu vytvořit výstřední meč elitních tříd renesanční Evropy: rapír Flamberge.
Hledači pokladů XIII (7)
Hyderova skrýš. Kluci projíždějí Appalačským pohořím Virginie, kde najdou skrýš plnou historických pamětihodností, včetně několika vzpomínek na bluegrassové legendy.
Hvězdy zastavárny IX (3)
Na Měsíc. Hvězdy zastavárny zkoumají limuzínu, která patřila Jackiemu Gleasonovi, fotbalový míč podepsaný vítězi Super Bowlu a pamětní medaili Mount Rushmore.
Hvězdy zastavárny IX (4)
Jako skála. Koupí chlapci vzácný chevrolet pickup 1955? Rick a Starouš mají nabídku na admirálský telefon z americké námořní lodi.
Válka skladů Texas III (2)
Rýmovačky s čarodějkou. Kupci se vracejí na bohaté předměstí Lake Highlands v Texasu, kde se Victor Rjesnjansky omylem spálí a Bubba najde knihu, která ho může kouzlem přenést do jiné sféry.
Válka skladů Texas III (3)
Vzpomínky na střední. Aukce v texaském Killeen, kde Bubba Smith chodil na střední, vyvolá vzpomínky na dospívání. Victor překoná den blbec a Doc s Junksterem musí využít Maryiny restaurátorské schopnosti na zastaralém jídelním servise.
Z ohnivé výhně IV (4)
Makraka. Čtyři zbrojíři musí vyrobit karambit, zahnutý nůž připomínající pařát. Dva finalisté mají pět dní na to, aby vytvořili nejnebezpečnější zbraň v Africe - makraku. Který zbrojíř soutěž vyhraje?
Válka skladů IV (7)
Dražby pro hlupáky. Darrell Sheets se vrací po nejlepším úlovku v historii Války skladů. Mezitím se objeví Mark Balelo s pánskou taškou plnou peněz a Barry startuje motory.
Válka skladů IV (8)
Přeber si to. Barry přivádí krále kýče, Charlese Phoenixe, aby viděl dražbu z první ruky. Darrell zjistí, že výhoda domácího pole neexistuje.
Ledová jízda III (7)
Prokleté počasí. Začíná závod dostat se do Prudhome, než udeří ošklivá prudká bouře.
Hvězdy zastavárny XIX (31)
Bonnie a krást. Lesklé kliky od dveří jednoho z prvních kasin v Las Vegas dívají Rickovi pocit jako při výhře jackpotu. Rukou psané vzpomínky člena gangu Bonnie a Clydea jsou tak jedinečné jako sami zločinci. Jde o krádež, nebo prodejce přepadl benzinku na dálnici?
Hvězdy zastavárny XIX (32)
Ďábel přišel do Vegas. Hvězdy zastavárny si vyzkoušejí skládací kolo, které používali výsadkáři během druhé světové války. Dokážou přistát, nebo pod tlakem zkolabují? Corey si natáhne starožitné německé hodiny. Dostane dobrou nabídku?
Hvězdy zastavárny XIII (13)
V jeteli. Zafanděte si s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví bunda z úplně prvního zápasu Pro Bowl. Podaří se Coreymu tuhle šanci proměnit, nebo půjde na střídačku?
Hvězdy zastavárny XIII (14)
Přeludy. Do krámu vtrhnou přívěsky ze dvou prvních Super Bowlů. Rick a Corey mají před sebou pár igorotských kopí a Starouš je zaplaven narozeninovými dárky. Dostane ale to jediné, co si přeje?
Z ohnivé výhně IV (4)
Makraka. Čtyři zbrojíři musí vyrobit karambit, zahnutý nůž připomínající pařát. Dva finalisté mají pět dní na to, aby vytvořili nejnebezpečnější zbraň v Africe - makraku. Který zbrojíř soutěž vyhraje?
Válka skladů IV (7)
Dražby pro hlupáky. Darrell Sheets se vrací po nejlepším úlovku v historii Války skladů. Mezitím se objeví Mark Balelo s pánskou taškou plnou peněz a Barry startuje motory.
Válka skladů IV (8)
Přeber si to. Barry přivádí krále kýče, Charlese Phoenixe, aby viděl dražbu z první ruky. Darrell zjistí, že výhoda domácího pole neexistuje.
Z ohnivé výhně III (14)
Obouruční meč. Až čtyři zbrojíři vyrobí čepele z malých ocelových kostek, dva z nich budou vybráni, aby udělali německý obouruční meč. Vzhledem k její délce a využití v boji je třeba zbraň otestovat venku, kde bude jen jeden z nich korunován Mistrem ohnivé výhně.
Hvězdy zastavárny IX (3)
Na Měsíc. Hvězdy zastavárny zkoumají limuzínu, která patřila Jackiemu Gleasonovi, fotbalový míč podepsaný vítězi Super Bowlu a pamětní medaili Mount Rushmore.
Hvězdy zastavárny IX (4)
Jako skála. Koupí chlapci vzácný chevrolet pickup 1955? Rick a Starouš mají nabídku na admirálský telefon z americké námořní lodi.
Z ohnivé výhně III (14)
Obouruční meč. Až čtyři zbrojíři vyrobí čepele z malých ocelových kostek, dva z nich budou vybráni, aby udělali německý obouruční meč. Vzhledem k její délce a využití v boji je třeba zbraň otestovat venku, kde bude jen jeden z nich korunován Mistrem ohnivé výhně.
