• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně IV (8)

        Kpinga. Zničené čepele i slzy budou padat ve dvou výzvách a přísném testovacím kole. V posledním kole dva kováři vytvoří africký vrhací nůž se třemi čepelemi jménem kpinga.

      • Hvězdy zastavárny XIX (37)

        Skutečná ražba mincí. První americká kdy ražená mince je pro Ricka zlatým dolem – ale bude ho to stát náročnou změnu. V obchodě se objeví ornament z kapoty rakouské automobilky, ale uřídí Rick dostatečně nabídku?

      • Hvězdy zastavárny XIX (38)

        Smíšená bojová umění v zastavárně. Prodejce přinese starobylé vysoké kolo bez řetězu. Bude si Rick myslet, že jde o ukradené kolo, nebo mu sežene pneumatiku? Chumovi se moc nedaří při prodeji jedné z Rickových japonských katan prezidentovi UFC Danaovi Whiteovi.

      • To nejlepší z Hledačů pokladů XI (1)

        To nejlepší z Kalifornie. Hoši se vydávají na západ na prosluněnou cestu za nejlepšími poklady, jaké nabízí Sluneční stát.

      • Hvězdy zastavárny XX (10)

        Záchranná zastavárna. Rick na nic nedbá, když se vydává hledat svůj vlastní hasičský vůz. Corey a Rick se vrátí do 70. let při hledání exkluzivního předmětu, který patřil neslavnému novináři Hunterovi S. Thompsonovi.

      • Hvězdy zastavárny XV (11)

        Průlom. Zatančete si s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou malované dveře z pokoje Jima Morrisona z The Doors. Chumlee zkoumá deskovou hru Zelda z roku 1988.

      • Hvězdy zastavárny XV (12)

        Playboyové a hráči. Vstupte do klubu s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví sbírka památek na Playboy Club. Corey a Chum zkoumají pár starých bicyklů Murray, z nichž jeden je úplně nepoužitý.

      • Z ohnivé výhně V (32)

        Meč barbarů. Čtyři kováři se vrhají do prvního kola soutěže, kde musejí ukovat meč z oceli, kterou v sobě má retro herní automat pinball. Na hru ale není čas, protože kováři se musí soustředit, aby se dostali do dalšího kola, než uplyne čas.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (40)

        Svatá dobroto. Rick má možnost koupit stránku z Gutenbergovy Bible. Je to první tištěná kniha, může jediná stránka Ricka zruinovat, nebo bude chtít víc? A Corey zkoumá vzácný šestistránkový filmový plakát.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (41)

        Spiderman. Rick prověřuje pravost vzácného prototypu zapalovače Zippo z roku 1936. Zažehne v něm jiskru zájmu, nebo ho vrátí, až zjistí pravdu? Pak se Chumlee setká s legendárním tvůrcem komiksů Marvel a spisovatelem Stanem Lee.

      • Hvězdy zastavárny XIX (37)

        Skutečná ražba mincí. První americká kdy ražená mince je pro Ricka zlatým dolem – ale bude ho to stát náročnou změnu. V obchodě se objeví ornament z kapoty rakouské automobilky, ale uřídí Rick dostatečně nabídku?

      • Hvězdy zastavárny XIX (38)

        Smíšená bojová umění v zastavárně. Prodejce přinese starobylé vysoké kolo bez řetězu. Bude si Rick myslet, že jde o ukradené kolo, nebo mu sežene pneumatiku? Chumovi se moc nedaří při prodeji jedné z Rickových japonských katan prezidentovi UFC Danaovi Whiteovi.

      • Válka skladů V (13)

        Tahle lampa je pro tebe. Barry Weiss přivede komorníka, Jarrod s Brandi najdou starožitnou lampu a Darrell Sheets dá za sklad největší částku v historii Války skladů - vyplatí se mu to?

      • Válka skladů V (14)

        Všude dobře, doma nejlíp. Kupci míří do Homelandu, ale bratři Harrisovi měli radši zůstat doma. Jarrod s Brandi nakupují a situace se přiostřuje, Rene a Casey kupují sklad, ale záhy si uvědomí svůj omyl.

      • Z ohnivé výhně V (3)

        Meč Kelewang. Kováři čepelí musejí vyrobit svá signifikantní ostří z vrtných korunek a kousků měkké oceli. Pouze dva kováři přežijí rozstřel u kovadliny a jsou posláni domů, aby opětovně ukovali krásný, avšak smrtící indonéský meč Kelewang.

      • Hledači pokladů XIII (4)

        40 akrů s pokladem. Mike a Frank zorají 40akrový pozemek v Marylandu, na kterém odkryjí pružinového hrocha a nevídané farmářské mini kolo. O něco dále na pozemku v Západní Virginii najdou sběratelské předměty tří generací.

      • Hvězdy zastavárny X (20)

        Ať žije zastavárna. Hvězdy zastavárny uvidí vánoční menu z věznice v Alcatrazu z roku 1912. Pak dostane Chumlee na starost každoroční vánoční večírek.

      • Hvězdy zastavárny X (21)

        Mlčeti Chumlee. Začnou se dít neskutečné věci, když Hvězdy zastavárny dostanou originální obraz Salvadora Dalího. Není tohle výstřední umění pro zastavárnu už příliš?

      • Válka skladů V (13)

        Tahle lampa je pro tebe. Barry Weiss přivede komorníka, Jarrod s Brandi najdou starožitnou lampu a Darrell Sheets dá za sklad největší částku v historii Války skladů - vyplatí se mu to?

      • Z ohnivé výhně VI (1)

        Dlouhá cesta k odplatě: 1. část. Sedm bývalých soutěžících, kterým se nedařilo, se vrací, aby zkusili druhou šanci na slávu a odplatu. Zcela poprvé budou muset vytvořit čtyři různé zbraně a přežít čtyři kola zkoušek, pokud chtějí získat titul.

      • Hvězdy zastavárny XIII (6)

        Akordy, kordy a mordy. Rick a Corey zkoumají meč patřící Svobodným zednářům. Podaří se jim protlačit nabídku, nebo se vyjednávání sesype?

      • Vetřelci dávnověku XI (3)

        Hlídači. Sedm kamenných obrů stojí a stráží ostrov v Pacifiku. Ale co chrání – a před kým? Zastánci teorie o dávných astronautech, Giorgio A. Tsoukalos a David H. Childress, prozkoumají Polynésii a místní podivné sochy, a rovněž zapomenutá místa.

      • Hledači pokladů XV (13)

        Vysoko létající nabídka. Pánové hrdinsky navracejí po půl století ztracený námořní artefakt do jeho právoplatného domova ve Washingtonu, D.C.

      • Z ohnivé výhně IV (5)

        Volba fanoušků. Další díly oblíbené soutěže, v níž se utkávají ti nejlepší zbrojíři v Americe při výrobě nejslavnějších zbraní z historie a o výherci rozhoduje porota složená z elitních odborníků.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (42)

        Honem pryč. Rick a Corey zkoumají původní kostým Supermana. Pomůžou Rickovi jeho superschopnosti usmlouvat cenu, nebo se objeví úhlavní nepřítel jménem "Nechci"?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (43)

        Zlatý věk zastaváren. Rick zkoumá vláček ze Zlatého věku. Sežene na něj kupce, nebo je to jednosměrná jízdenka k neúspěchu? Pak se do krámu dostane klasická závodní hra Nintendo ze 60. let.

      • Hvězdy zastavárny XX (10)

        Záchranná zastavárna. Rick na nic nedbá, když se vydává hledat svůj vlastní hasičský vůz. Corey a Rick se vrátí do 70. let při hledání exkluzivního předmětu, který patřil neslavnému novináři Hunterovi S. Thompsonovi.

      • Hledači pokladů XIII (5)

        Šlápni do pedálů. Nedaleko hlavního města najdou Mike s Frankem nedotčenou tajnou skrýš s věcmi z jednoho nejstarších obchodů s cyklistickým a sportovním zbožím.

      • Válka skladů V (18)

        Barry Doubtfire. Darrell se nechá vyloučit z jedné aukce, Ivy porazí konkurenci s chladicím automatem a Barry jde do utajení - dokáže v tom ale pokračovat?

      • Válka skladů V (19)

        Souboj obočí. Darrell si hraje na dobráka a skončí poslední, Rene a Casey koupí ideální sklad pro svůj obchod a Barry si myslí, že zabodoval - neplete se?

      • Válka skladů V (20)

        Super Bros. Darrell najde úžasnou věc, Jarrod s Brandi by po jednom nákupu mohli být v balíku a Barry přihazuje sám proti sobě a vyhraje!

      • Válka skladů VI (1)

        Let hráče. Kupci se vracejí do Montebella, kde Darrell zažil nejlepší výdělky. Zopakuje je nebo vyhoří? Mezitím Brandi zjistí, že Jarrod má před sebou problém ohrožující víc než jen jejich obchod.

      • Válka skladů VI (2)

        Hory mají kupce. Chystá se bitva párů, když Rene s Casey chtějí vyřadit Jarroda a Brandi. Darrell unikne kulce, aby získal zajímavý sklad a Ivy potká chlupatého kamaráda.

      • Z ohnivé výhně V (4)

        Ostří Bagh Nakh. Kováři čepelí musejí vyrobit damaškový meč z kanystru s využitím šroubů a matic, a změny a obraty během tohoto úkolu mohou být víc, než dokážou zvládnout. Který soutěžící se proseká na vrchol, aby byl korunován šampionem Ohnivé výhně?

      • Z ohnivé výhně IV (1)

        Výběr porotců. Tentokrát je to souboj porotců, z nichž si každý vybere jednoho zbrojíře, který ho má zastupovat v bitvě o konečné vítězství. Dva finalisté musí ukout meč pocházející od těch nejzručnějších zbrojířů ze západní Afriky, ida.

      • Hvězdy zastavárny XX (10)

        Záchranná zastavárna. Rick na nic nedbá, když se vydává hledat svůj vlastní hasičský vůz. Corey a Rick se vrátí do 70. let při hledání exkluzivního předmětu, který patřil neslavnému novináři Hunterovi S. Thompsonovi.

      • Válka skladů X (13)

        Tak pravil Kenny: Kumbaya. Darrellův žák má gotickou promoci a Kenny jde "nenápadně do utajení", aby odhalil novou pracovní příležitost.

      • Válka skladů X (14)

        To jsem odkoukal od tebe! Reneho dcera předvede svůj skvělý odhad, Schulzovi-Passantesovi rozšíří své možnosti pod širým nebem a Hráč se setká s dravcem.

      • Z ohnivé výhně IV (9)

        Yatagan. Soutěž se přiostří, když dostanou kováři za úkol vyrobit z rezavé ocele vozu Mercury Cougar z roku 1971 elitní armádní zbraň zvanou jatagan.

      • Hvězdy zastavárny XIX (39)

        Nejšťastnější místo pro obchod. Miniaturní verze lodi na dálkové ovládání z Disneyho jízdy džunglí naviguje Ricka a Chuma k nesnadnému vyjednávání. Rick také upře své naděje na německou medaili Modrý Max z 2. sv. války, ale dokáže ocenit nejvyšší nabídku kupce?

      • Hvězdy zastavárny XIX (40)

        Výprodej na Den prezidentů. V této speciální epizodě na Den prezidentů hledá Rick podepsanou kartu prezidenta Abrahama Lincolna, bez níž se nedokáže obejít. Patentovaný model pro tisk americké vlajky donutí Ricka, aby viděl pruhy a hvězdy, ale dokáže dát zástavu na její koupi?

      • Tajné nacistické základny (4)

        Základna Kraftwerk Nord West. Pád třetí říše zanechal tolik tajemství jako relikvií, ukrytých ve stavbách rozptýlených po celém světě. Během zveřejnění fakt o těchto základnách se může divák zamyslet nad skutečností, že 2. světová válka mohla skončit zcela jinak.

      • Neidentifikováno: Americká vyšetřování UFO (3)

        Odhalený vzorec. Seznam vojenských očitých svědků popisujících podivná a výhrůžná neidentifikovaná plavidla ve vzdušném prostoru USA roste. A nyní radarový operátor amerického námořnictva poskytl ještě něco navíc: skutečné souřadnice, kde se UFO objevovala a mizela.

      • Vetřelci dávnověku XII (7)

        Spojení s druidy. Pořad Vetřelci dávnověku zkoumá 75 milionů let nejvěrohodnějších důkazů přítomnosti mimozemšťanů na Zemi, od věku dinosaurů přes dávný Egypt až po oblohu západní pouště současných USA.

      • Z ohnivé výhně VI (1)

        Dlouhá cesta k odplatě: 1. část. Sedm bývalých soutěžících, kterým se nedařilo, se vrací, aby zkusili druhou šanci na slávu a odplatu. Zcela poprvé budou muset vytvořit čtyři různé zbraně a přežít čtyři kola zkoušek, pokud chtějí získat titul.

      • Hvězdy zastavárny XVIII (42)

        Honem pryč. Rick a Corey zkoumají původní kostým Supermana. Pomůžou Rickovi jeho superschopnosti usmlouvat cenu, nebo se objeví úhlavní nepřítel jménem "Nechci"?

      • Hvězdy zastavárny XVIII (43)

        Zlatý věk zastaváren. Rick zkoumá vláček ze Zlatého věku. Sežene na něj kupce, nebo je to jednosměrná jízdenka k neúspěchu? Pak se do krámu dostane klasická závodní hra Nintendo ze 60. let.

      • Hvězdy zastavárny XIX (39)

        Nejšťastnější místo pro obchod. Miniaturní verze lodi na dálkové ovládání z Disneyho jízdy džunglí naviguje Ricka a Chuma k nesnadnému vyjednávání. Rick také upře své naděje na německou medaili Modrý Max z 2. sv. války, ale dokáže ocenit nejvyšší nabídku kupce?

      • Hvězdy zastavárny XIX (40)

        Výprodej na Den prezidentů. V této speciální epizodě na Den prezidentů hledá Rick podepsanou kartu prezidenta Abrahama Lincolna, bez níž se nedokáže obejít. Patentovaný model pro tisk americké vlajky donutí Ricka, aby viděl pruhy a hvězdy, ale dokáže dát zástavu na její koupi?

      • Tajné nacistické základny (4)

        Základna Kraftwerk Nord West. Pád třetí říše zanechal tolik tajemství jako relikvií, ukrytých ve stavbách rozptýlených po celém světě. Během zveřejnění fakt o těchto základnách se může divák zamyslet nad skutečností, že 2. světová válka mohla skončit zcela jinak.

      • Z ohnivé výhně V (4)

        Ostří Bagh Nakh. Kováři čepelí musejí vyrobit damaškový meč z kanystru s využitím šroubů a matic, a změny a obraty během tohoto úkolu mohou být víc, než dokážou zvládnout. Který soutěžící se proseká na vrchol, aby byl korunován šampionem Ohnivé výhně?