• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně IV (23)

        Vikingská edice. Soutěžící musí přivést zpátky k životu staré meče a ukovat z nich starobylé vikingské dýky. Ve finální výzvě dva poslední kováři míří domů, kde musí vytvořit dvojici smrtících vikingských válečných seker.

      • Hvězdy zastavárny XX (1)

        Zástava v parku. Rick míří na východ, aby vyzkoušel vzácnou zbraň z 18. století. V obchodě Corey dostane nabídku na kartu Mickeyho Mantlea, když byl ještě zelenáč. Vojenský odborník Alex pak uvaří něco speciálního jen pro Ricka.

      • To nejlepší z Hledačů pokladů XI (2)

        To nejlepší z nejpodivnějších sbírek. Mike a Frank čelí svým strachům, když prochází ty nejděsivější předměty z celého seriálu.

      • Hvězdy zastavárny XX (11)

        Zastavárna mimo civilizační sítě. Rick zjistí, co je uvnitř Funko Pop! Mystery Boxu, a Corey a Chumlee zavolají Ricku Daleovi, aby zachránil jeden z prvních poplašných systémů. Uchrání Rickovy nové předměty pověst města, nebo vyvolají poplach?

      • Hvězdy zastavárny XV (15)

        Bo ví. Čtěte mezi řádky s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví lept od Pabla Picassa. Corey a Chumlee zkouší svůj švih s pálkou podepsanou legendárním sportovcem Bo Jacksonem.

      • Hvězdy zastavárny XV (16)

        Souboj v zasedačce. Užijte si show s Hvězdami zastavárny, když k nim přisviští starožitné cirkusové parní varhany. Rick se vrhne na dopis podepsaný JFK týkající se pochodu na Washington v roce 1963.

      • Z ohnivé výhně VI (5)

        Attilův meč boha Marta. Čtyři kováři upřou zraky ke hvězdám, když budou muset ukovat fantasy meče z meteoritu. Poslední dva zamíří do svých domovů ukovat opětovně legendární zbraň Attily Huna, meč boha Marta.

      • Hvězdy zastavárny XIX (3)

        La La Land. Světla, kamera, akce! Rick míří do LA, kde bude shánět zboží do obchodu. Nejprve ho čeká největší kolekce rekvizit k filmu Karlík a továrna na čokoládu, jaká existuje.

      • Hvězdy zastavárny XX (1)

        Zástava v parku. Rick míří na východ, aby vyzkoušel vzácnou zbraň z 18. století. V obchodě Corey dostane nabídku na kartu Mickeyho Mantlea, když byl ještě zelenáč. Vojenský odborník Alex pak uvaří něco speciálního jen pro Ricka.

      • Válka skladů VI (18)

        Robotický kovboj. Darrell a Brandon musí sehnat zboží pro svůj web, Ivyho donutí vyčerpání přepnout do robotického módu a Rene se oblékne jako profík.

      • Válka skladů VI (19)

        Vezměte děti do práce. Válka skladů sleduje týmy dražitelů, kteří chtějí zabodovat v napínavém světě skladových aukcí.

      • Z ohnivé výhně V (7)

        Větrná a ohnivá kola. Čtyři kováři čepelí musejí zapnout svůj mozek při úkolu vykovat ostří z bicyklu. Po řadě neúspěchů a selhání, která stojí čas, se snaží každý z kovářů sáhnout si na hranice svých možností, aby stihl zbraň dodělat, než daná doba vyprší.

      • Hledači pokladů XIII (9)

        Pěkná hromádka veteše. Sběratel Chris je v Indianě ohromen úžasnou sbírkou artefaktů. Teď potřebuje peníze, aby své velké ambice mohl zafinancovat. Mike s Frankem jsou ochotní mu trošku odlehčit.

      • Hvězdy zastavárny X (30)

        Paráda. Hvězdy zastavárny mají před sebou sbírku kreseb ze soudního procesu se Samem Sheppardem z roku 1954, s mužem, jenž inspiroval film Uprchlík. Vynese Rick nad těmito vzácnými skicami verdikt?

      • Hvězdy zastavárny XI (1)

        Hamoun. Chumlee studuje zlatou videohru z roku 1990 pro Nintendo World Championship. Má to být "zlatý grál" všech sběratelů videoher, vyhraje ji Chumlee pro sebe?

      • Válka skladů VI (18)

        Robotický kovboj. Darrell a Brandon musí sehnat zboží pro svůj web, Ivyho donutí vyčerpání přepnout do robotického módu a Rene se oblékne jako profík.

      • Z ohnivé výhně VI (6)

        Partyzána. Čtyři kováři musejí rozebrat tavnou pec a použít její ocel k vytvoření meče. Poslední dva se vracejí do svých kováren, kde mají jen čtyři dny na to, aby znovu vytvořili jednu z nejelegantnějších válečných zbraní historie: partyzánu.

      • Hvězdy zastavárny XIII (11)

        Usneš a prohraješ. Vzhůru do boje s Hvězdami zastavárny, když Rick prohlíží německý obouruční meč. Je z počátku 17. století, vysekne s ním Rick pořádný obchod nebo to bude jen tupá rána?

      • Vetřelci dávnověku XI (13)

        Člověk umělé inteligence. Ohrožují inteligentní roboti lidstvo, nebo jde o další krok v evoluci člověka? Jakmile se začne slučovat lidské tělo a stroje, naplníme tím osud, který nám připravili mimozemšťané před tisíci lety?

      • Z ohnivé výhně IV (10)

        Spása lamače mečů. Další díly z populárního seriálu, v němž se nejlepší zbrojíři z Ameriky utkávají při výrobě nejvěhlasnějších zbraní v dějinách, jež posuzuje porota elitních odborníků.

      • Hvězdy zastavárny XIX (2)

        Nafouknutá splátka. Bude mít Rick hlavu v pejru, když povolá odborníka, aby nacenil pumpičku na balonky Ronalda McDonalda? Pak se Chum pokusí vyplnit formuláře pomocí starožitného kalamáře RCA, zatímco Corey zkusí koupit starožitný oštěp.

      • Hvězdy zastavárny XIX (6)

        Deklarace parádnosti. Spolu s mlýnkem na kávu se objeví karabina z éry občanské války. Později se ukáže staré prkno. Odjede na něm Chum vstříc západu slunce, nebo ztratí balanc a padne na zem?

      • Hvězdy zastavárny XX (11)

        Zastavárna mimo civilizační sítě. Rick zjistí, co je uvnitř Funko Pop! Mystery Boxu, a Corey a Chumlee zavolají Ricku Daleovi, aby zachránil jeden z prvních poplašných systémů. Uchrání Rickovy nové předměty pověst města, nebo vyvolají poplach?

      • Hledači pokladů XIII (10)

        Závislák na adrenalinu. Kluci najdou autíčka na hraní v hodnotě opravdových aut a k tomu hromadu na míru dělaných motorek s neuvěřitelným příběhem.

      • Válka skladů X (3)

        Jasná světla, velké peníze. Dave přidá do svého inventáře zdravotnický přístroj, Reneho osvítí jeho sklad s nábytkem a Ivy najde něco nečekaného.

      • Válka skladů X (4)

        Chcete být milionářem? Costa Mesa nabídne Renemu nečekanou novinku, Darrell se vydá na mezikulturní blešák a Kenny nakopne svou kariéru "horkým" zbožím.

      • Válka skladů X (5)

        Babi, vezmi si pušku. Ivy se nemůže nabažit Montebella, Dave okusí karnevalové veselí a Brandi s Jarrodem rozcupují vintage styl.

      • Válka skladů X (6)

        Takhle zní terakota. Kenny najde útěchu ve skladu, Bandi s Mary spojí své síly a Dave narazí na historický objev.

      • Válka skladů X (7)

        Štěstí jako laserová puška. Mary se konečně podaří najít starožitnou lahůdku v El Monte a Ivy objeví desítky let starou rodinnou zábavu, zatímco Darrell se vrátí do svého dětství.

      • Z ohnivé výhně V (8)

        Vycházkový kord. Dva kováři se vracejí domů, aby ukovali meč, u něhož je potřebná jak přesnost, tak smysl pro detail: francouzský vycházkový kord. Čí meč bude vydrží tlak při ohybu?

      • Z ohnivé výhně IV (5)

        Volba fanoušků. Další díly oblíbené soutěže, v níž se utkávají ti nejlepší zbrojíři v Americe při výrobě nejslavnějších zbraní z historie a o výherci rozhoduje porota složená z elitních odborníků.

      • Hvězdy zastavárny XX (11)

        Zastavárna mimo civilizační sítě. Rick zjistí, co je uvnitř Funko Pop! Mystery Boxu, a Corey a Chumlee zavolají Ricku Daleovi, aby zachránil jeden z prvních poplašných systémů. Uchrání Rickovy nové předměty pověst města, nebo vyvolají poplach?

      • Válka skladů X (23)

        Já, mé druhé já a Ivy. Nákupčí zamíří do Arcadie, kde Darrell dává a bere, Ivyiny vyhlídky stoupají, a Rene a Casey najdou každý svou skříňku.

      • Válka skladů X (24)

        666 Znamení zisku. Maryino bohatství nedokáží zachránit dokonce ani „sepnuté ruce“ San Bernardina, Ivy se podaří sehnat nějaké mince, ale všechna kouzla najde Kenny.

      • Z ohnivé výhně IV (24)

        Jezdecká sekera. Soupeři dokončují smrtící jezdeckou sekeru. Kdo rozšíří řady šampionů z Ohnivé výhně a vrátí se domů o 10 000 dolary?

      • Hvězdy zastavárny XX (2)

        Trofej Triple Crown. Corey vsadí vše na originální trofej Triple Crown Trophy a uvidíme, jestli se mu podaří vyhrát. Potom pánové zavolají Ricka Dalea, aby zachránili, co se dá, z jedné z prvních horských drah na Coney Island.

      • Tajné nacistické základny (5)

        Dag Bromberg: Město v lese. Pád třetí říše zanechal tolik tajemství jako relikvií, ukrytých ve stavbách rozptýlených po celém světě. Během zveřejnění fakt o těchto základnách se může divák zamyslet nad skutečností, že 2. světová válka mohla skončit zcela jinak.

      • Neidentifikováno: Americká vyšetřování UFO (4)

        Flotila. Důkazů je stále víc, a dokonce se objevují vzory, když skupina bývalých vládních zasvěcenců z USA hledá pravdu o UFO. Šokující nové setkání je přitáhne do jiné části USA, kde další dva vojenští očití svědci riskují svou kariéru.

      • Vetřelci dávnověku XII (8)

        Plazí agenda. Pořad Vetřelci dávnověku zkoumá 75 milionů let nejvěrohodnějších důkazů přítomnosti mimozemšťanů na Zemi, od věku dinosaurů přes dávný Egypt až po oblohu západní pouště současných USA.

      • Z ohnivé výhně VI (6)

        Partyzána. Čtyři kováři musejí rozebrat tavnou pec a použít její ocel k vytvoření meče. Poslední dva se vracejí do svých kováren, kde mají jen čtyři dny na to, aby znovu vytvořili jednu z nejelegantnějších válečných zbraní historie: partyzánu.

      • Hvězdy zastavárny XIX (2)

        Nafouknutá splátka. Bude mít Rick hlavu v pejru, když povolá odborníka, aby nacenil pumpičku na balonky Ronalda McDonalda? Pak se Chum pokusí vyplnit formuláře pomocí starožitného kalamáře RCA, zatímco Corey zkusí koupit starožitný oštěp.

      • Hvězdy zastavárny XIX (6)

        Deklarace parádnosti. Spolu s mlýnkem na kávu se objeví karabina z éry občanské války. Později se ukáže staré prkno. Odjede na něm Chum vstříc západu slunce, nebo ztratí balanc a padne na zem?

      • Hvězdy zastavárny XX (2)

        Trofej Triple Crown. Corey vsadí vše na originální trofej Triple Crown Trophy a uvidíme, jestli se mu podaří vyhrát. Potom pánové zavolají Ricka Dalea, aby zachránili, co se dá, z jedné z prvních horských drah na Coney Island.

      • Tajné nacistické základny (5)

        Dag Bromberg: Město v lese. Pád třetí říše zanechal tolik tajemství jako relikvií, ukrytých ve stavbách rozptýlených po celém světě. Během zveřejnění fakt o těchto základnách se může divák zamyslet nad skutečností, že 2. světová válka mohla skončit zcela jinak.

      • Z ohnivé výhně V (8)

        Vycházkový kord. Dva kováři se vracejí domů, aby ukovali meč, u něhož je potřebná jak přesnost, tak smysl pro detail: francouzský vycházkový kord. Čí meč bude vydrží tlak při ohybu?