• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně V (4)

        Kopí Azandů. Čtyři kováři hledají ďábla v detailu, když musejí zkombinovat dva a více druhů oceli, aby ukovali evropskou dýku s damaškovou ocelí. V posledním kole mají pět dní na ukování hrozivé dřevcové zbraně – kopí Azandů.

      • Hvězdy zastavárny XIV (15)

        Rozmístění. Odstartujte s Hvězdami zastavárny, když se jim do krámu přiřítí náramkové hodinky s rádiem "Space 2005". Bude tahle věcička z doby vesmírných závodů něco extra, nebo upadne v zapomnění?

      • Válka skladů V (12)

        To je můj Jerry. Kupci míří do Comptonu, kde Jarrod dostane novou přezdívku a najde něco, co dřív sbíral. Mike koupí sklad, který Herb nechce a Barry se znovu setká se starým kamarádem Kennym.

      • Vetřelci dávnověku VIII (8)

        Kruhy z nebe. Přes 10 000 kruhů v obilí bylo nahlášeno po celém světě. Objevily se v 50 různých zemích a na skoro každém kontinentu na Zemi. Fenomén se spojuje s vědeckými anomáliemi, podivnými světly a dokonce aktivitou UFO.

      • Souboj rytířů (5)

        Templáři. Šest odborníků musí sestavit brnění a přizpůsobit se zbraním používaným ve 12. století rytíři řádu templářů během křížových výprav. Vítězná dvojice se utká proti sobě ve finálním duelu, při němž budou třímat hrozivý dvojruční meč falchion.

      • Hvězdy zastavárny X (10)

        Drž se svých zbraní. Přísahejte věrnost Hvězdám zastavárny, když zkoumají vlajku vyříznutou z bojového letounu z 2. světové války. Zapojí se chlapci do boje o tento národní symbol, nebo obchod ztroskotá?

      • Hvězdy zastavárny X (11)

        Na stráži. Sláva Hvězdám zastavárny, které zkoumají uniformu britské královské gardy. Vydolují z prodejce špetku úsměvu, nebo mu jde čistě o obchod?

      • Z ohnivé výhně V (9)

        Antropomorfní meč. Dva kováři se vracejí domů ukovat a znovu vytvořit legendární starobylou železnou zbraň: keltský antropomorfní meč. Který z nich, s bronzovou rukojetí, bude mít cenu zlata?

      • Souboj rytířů (5)

        Templáři. Šest odborníků musí sestavit brnění a přizpůsobit se zbraním používaným ve 12. století rytíři řádu templářů během křížových výprav. Vítězná dvojice se utká proti sobě ve finálním duelu, při němž budou třímat hrozivý dvojruční meč falchion.

      • Z ohnivé výhně V (9)

        Antropomorfní meč. Dva kováři se vracejí domů ukovat a znovu vytvořit legendární starobylou železnou zbraň: keltský antropomorfní meč. Který z nich, s bronzovou rukojetí, bude mít cenu zlata?

      • Válka skladů III (16)

        San Burritos. V San Bernadinu může Darrellovi a Brandonovi starý objev přinést zisk. Barry Weiss přináší dary a Dave Hester slaví úspěch, ale Jarrod s Brandi jedou domů s prázdnou.

      • Válka skladů III (17)

        Něco na tom Barrym je. Barry Weiss zjišťuje, že jeho závislost na skladech má svou cenu. Darrell a Brandon mezitím kupují sklad vhodný k oslavě a Dave všechny zastrašuje.

      • Hledači pokladů XI (14)

        Betonová džungle. Mike s Frankem to zkouší poprvé v New Yorku a vydají se zpátky do budoucnosti v rozlehlém obchodě s počítači plném neuvěřitelných zásob.

      • Hledači pokladů XIV (10)

        Space Ranger. Pánové míří do Minnesoty zachránit zbytky lunaparku, než je pohltí matka příroda.

      • Hvězdy zastavárny XV (28)

        Chumumie. Vydejte se do Egypta s Hvězdami zastavárny, když se k nim vplíží mumifikovaný sokol. Rick s Chumleem vyhlásí přestávku, když k nim vlítne podepsaný basketbalový míč Harlem Globetrotters z roku 1978.

      • Hvězdy zastavárny XV (29)

        Společně nepadneme. Rick a Corey spěchají omrknout neopravenou armádní motorku ze 2. světové války. Rick s Chumleem skočí na domácí metu, když spatří tenisky Roberta Clementeho. Rick a Starouš ztrácí půdu pod nohama, když sázka s Coreym a Chumleem nejde podle plánu.

      • Hvězdy zastavárny XV (30)

        McQueenovy sny. Proleťte se s Hvězdami zastavárny, když u nich přistane dopis od bojového pilota z 2. světové války Eddieho Rickenbackera. Corey prohlíží důstojnickou hůlku z roku 1865.

      • Z ohnivé výhně: Turnaj šampionů V (4)

        4. kolo turnaje. Ve čtvrtém kole musejí čtyři kováři využít materiály ze sochy, aby ukovali damaškovou ocel tenkou jako jehla. Dva zbývající kováři pak mají za úkol znovu vytvořit výstřední meč elitních tříd renesanční Evropy: rapír Flamberge.

      • Hvězdy zastavárny X (3)

        Někdo to rád nemá. Chlapci se nadchnou, když jim v obchodě přistane dvacetidolarová bankovka od nechvalně proslulého lupiče D.B. Coopera. Pak přijde muž s mečem z občanské války.

      • Hledači pokladů IX (9)

        Co je v komnatě? Když chlapci navštíví ženu zavalenou neuvěřitelným dědictvím, pustí je i do tajné komnaty. A potkají rovnocenného soupeře v osobě osmdesátiletého rebela, který se prohání na minibiku kolem svého obřího sídla.

      • Hledači pokladů XIII (8)

        Pořádnej náklad. Mike s Frankem přijmou pozvání od Vanessy z Indiany, která má slabost pro všechno ohledně Fordu model A. Její dcera ji přesvědčila, že je načase poslat pár vzácných kousků do světa, včetně raritního odtahového vozidla model A.

      • Z ohnivé výhně IV (1)

        Výběr porotců. Tentokrát je to souboj porotců, z nichž si každý vybere jednoho zbrojíře, který ho má zastupovat v bitvě o konečné vítězství. Dva finalisté musí ukout meč pocházející od těch nejzručnějších zbrojířů ze západní Afriky, ida.

      • Hvězdy zastavárny XV (32)

        Rick je číslo. Hrábněte do strun s Hvězdami zastavárny, když se u nich zjeví kytara Gibson Les Paul z roku 1969. Chum zkouší zabodovat s batohem Los Angeles Lakers podepsaným všemi členy týmu z roku 2004. Corey upozorní Ricka na nepříjemný zvyk.

      • Hvězdy zastavárny XV (33)

        Budíček. Obojživelné auto 770 Amphicar 1964 vpluje do krámu. Corey a Chum mají naspěch, když jdou omrknout prsten z mistrovství Národní bowlingové asociace z roku 1939. Rick se vsadí, že Corey a Chum nevydrží jeden den bez mobilu.

      • Hvězdy zastavárny XV (34)

        Chumův systém. Pendrek, který údajně vlastnil Ulysses S. Grant, se dostane do krámu. Corey a Chum dorazí, aby prozkoumali sbírku starých skateboardových nálepek. Chumlee se snaží dokázat Rickovi, že je mistr multitaskingu.

      • Hvězdy zastavárny XV (35)

        Šaškárny. Vzhůru do sedel s Hvězdami zastavárny, když se v krámě objeví kytara Gena Autryho. Rick začne šaškovat, když dorazí portrét baviče Reda Skeltona. Když se Chum rozhodne prodat svou sbírku bot v obchodě, Rick má jiný nápad.

      • Hledači pokladů XI (7)

        V šoku a v balíku. Chlapci potkají vědce, který umí vyrobit blesk a zhypnotizuje Franka.

      • Válka skladů VI (1)

        Let hráče. Kupci se vracejí do Montebella, kde Darrell zažil nejlepší výdělky. Zopakuje je nebo vyhoří? Mezitím Brandi zjistí, že Jarrod má před sebou problém ohrožující víc než jen jejich obchod.

      • Válka skladů VI (2)

        Hory mají kupce. Chystá se bitva párů, když Rene s Casey chtějí vyřadit Jarroda a Brandi. Darrell unikne kulce, aby získal zajímavý sklad a Ivy potká chlupatého kamaráda.

      • Válka skladů VI (3)

        Šprti od kulatého stolu. Ivy se snaží udržet si sérii výher, zatímco Darrell s Renem spolu hrají psychologické hry. Poté, co jeden z nich skončí na místě činu a druhý si udělá výlet do minulosti, začnou Jarrod s Brandi vidět trochu mlhavě.

      • Válka skladů VI (4)

        Operace: Zastrašování. Brandi je připravená obchod na Long Beach uzavřít, ale Jarred to nevzdává a chce získat víc úschovných skříněk. Ivy se snaží zastrašit ostatní kupce a Darell zatím prožívá léčbu šokem. Podaří se Renemu dostat ze sebe to nejlepší?

      • Válka skladů VI (5)

        Návrat krále z Montebello. Jarrod a Brandi se rozdělí a jen čas ukáže, jestli to bylo dobře. Ivy najal do svého obchodu nového zaměstnance, ale ještě se neví, jestli mu to pomůže.

      • Z ohnivé výhně V (10)

        Kilidž. Dva kováři se vracejí domů do svých kováren, kde musejí znovu vytvořit jednu z nejsmrtelnějších šavlí Osmanské říše: Kilidž. Který kovář si prořízne cestu soutěží a vyhraje 10 000 dolarů?

      • Hledači pokladů XI (15)

        Zakřivení časoprostoru. Chlapci jsou v šoku v domě, který vypadá zamrzlý v čase a ukrývá prémii v podobě neprodejného zboží a pašeráckého sklepa.

      • Vetřelci dávnověku VIII (8)

        Kruhy z nebe. Přes 10 000 kruhů v obilí bylo nahlášeno po celém světě. Objevily se v 50 různých zemích a na skoro každém kontinentu na Zemi. Fenomén se spojuje s vědeckými anomáliemi, podivnými světly a dokonce aktivitou UFO.

      • Prokletí ostrova Oak VI (11)

        Skřítkové a tak. Vykopávky ve Smith’s Cove pokračují a odhalí množství dávných struktur. Rick, Marty a tým mezitím pokračují v hledání pokladu v oblasti H8 a jsou stále více přesvědčeni, že zrovna zde se skrývá zlato.

      • Z ohnivé výhně V (5)

        Německá halapartna. Kováři jsou pod tlakem, když mají ukovat skotskou dýku. Po ostrém vyřazení zbývající dva kováři zamíří domů, aby vytvořili německou halapartnu, středověkou trojitou hrozbu.

      • Hvězdy zastavárny XIV (16)

        Psí bouda. Vezměte pláže útokem s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou ručně kreslené mapy z invaze v Normandii. Udrží Corey svou pozici, nebo bude nucen se vzdát?

      • Válka skladů V (13)

        Tahle lampa je pro tebe. Barry Weiss přivede komorníka, Jarrod s Brandi najdou starožitnou lampu a Darrell Sheets dá za sklad největší částku v historii Války skladů - vyplatí se mu to?

      • Z ohnivé výhně: Nůž nebo smrt II (8)

        Válečné hvězdy. V pořadu Nůž nebo smrt použijí nejprve váleční veteráni své zbraně v řadě trestných úkolů. ’Čí zkušenosti pomohou dotyčnému k vítězství? Vymanévruje průběh čínský Dao? Nebo se v bitvě prosadí Falcata?

      • Z ohnivé výhně V (20)

        Qinglong Ji. Po intenzivním kole testování zbývající dva kováři míří domů ukovat nástroj čínských válek: qinglong ji. Čí válečnická sekera obstojí v závěrečné zkoušce a vydělá kováři 10 000 dolarů a získá mu titul mistra ohnivé výhně?

      • Hvězdy zastavárny X (12)

        Muž. Dělat. Oheň. Vydejte se na vyjížďku s Hvězdami zastavárny, když Rick a Starouš objeví Hudson Commodore 1949. Stane se tento luxusní vůz z poválečného období součástí jejich sbírky, nebo zbrzdí vyjednávání?

      • Hvězdy zastavárny X (13)

        Poslední samuraj. Ve snaze dokázat, že si zaslouží vlastnický podíl v Gold&Silver, koupí Corey meč, aniž by si nechal udělat posudek.

      • Z ohnivé výhně V (10)

        Kilidž. Dva kováři se vracejí domů do svých kováren, kde musejí znovu vytvořit jednu z nejsmrtelnějších šavlí Osmanské říše: Kilidž. Který kovář si prořízne cestu soutěží a vyhraje 10 000 dolarů?

      • Hvězdy zastavárny XIV (16)

        Psí bouda. Vezměte pláže útokem s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou ručně kreslené mapy z invaze v Normandii. Udrží Corey svou pozici, nebo bude nucen se vzdát?

      • Válka skladů V (13)

        Tahle lampa je pro tebe. Barry Weiss přivede komorníka, Jarrod s Brandi najdou starožitnou lampu a Darrell Sheets dá za sklad největší částku v historii Války skladů - vyplatí se mu to?

      • Z ohnivé výhně V (10)

        Kilidž. Dva kováři se vracejí domů do svých kováren, kde musejí znovu vytvořit jednu z nejsmrtelnějších šavlí Osmanské říše: Kilidž. Který kovář si prořízne cestu soutěží a vyhraje 10 000 dolarů?

      • Vetřelci dávnověku VIII (8)

        Kruhy z nebe. Přes 10 000 kruhů v obilí bylo nahlášeno po celém světě. Objevily se v 50 různých zemích a na skoro každém kontinentu na Zemi. Fenomén se spojuje s vědeckými anomáliemi, podivnými světly a dokonce aktivitou UFO.

      • Z ohnivé výhně IV (1)

        Výběr porotců. Tentokrát je to souboj porotců, z nichž si každý vybere jednoho zbrojíře, který ho má zastupovat v bitvě o konečné vítězství. Dva finalisté musí ukout meč pocházející od těch nejzručnějších zbrojířů ze západní Afriky, ida.