• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně II (7)

        Shotel. Čtyři zbrojíři musí ukout funkční zbraň z uhlíkové oceli a kujného železa. Do finálového kola postoupí jen dva, kteří budou mít pět dnů na to, aby vyrobili jednu z nejkrásnějších čepelí v dějinách, etiopský shotel.

      • Hvězdy zastavárny X (4)

        Řekni: Není to tak. Vzácná kniha podepsaná baseballovou legendou ’Bosým’ Joe Jacksonem nadchne Ricka a pak kdosi přinese námořnickou pistoli z občanské války.

      • Válka skladů V (17)

        Strach a hnus v Placentii. V Placentii najdou Rene s Casey sklad plný zavazadel, Barry při aukci zpochybní své místo ve hře a Darrell objeví zubařské náčiní.

      • Prokletí ostrova Oak VI (13)

        Honba za papíry. Ohromující struktura objevená ve Smith’s Cove ohromí společenstvo víc než cokoliv jiného. A v Money Pit pravděpodobně tým objevil legendární truhlu, v níž podle předpokladů byl poklad ostrova Oak – stále unikající Chappelleho skrýš.

      • Hledači pokladů XIV (1)

        Krávozilla v Coloradu. Zatímco Frankovi se daří, Mike a jeho bratr Robbie jezdí křížem krážem po Coloradu a najdou obrovský rodinný vůz ve tvaru krávy.

      • Hvězdy zastavárny XX (3)

        Po stopách nemrtvých. Zastavárna Pawn Stars vsadí na tvrzení, že jde o původní soupravu na obranu před upíry z let 1800. Rick poté dostane šanci koupit dílo slavného amerického umělce, Jamese Whistlera. Rick si také prohlédne rekvizitu Jamese Bonda z filmu Zlaté oko.

      • Z ohnivé výhně IV (1)

        Výběr porotců. Tentokrát je to souboj porotců, z nichž si každý vybere jednoho zbrojíře, který ho má zastupovat v bitvě o konečné vítězství. Dva finalisté musí ukout meč pocházející od těch nejzručnějších zbrojířů ze západní Afriky, ida.

      • Hvězdy zastavárny X (4)

        Řekni: Není to tak. Vzácná kniha podepsaná baseballovou legendou ’Bosým’ Joe Jacksonem nadchne Ricka a pak kdosi přinese námořnickou pistoli z občanské války.

      • Válka skladů V (17)

        Strach a hnus v Placentii. V Placentii najdou Rene s Casey sklad plný zavazadel, Barry při aukci zpochybní své místo ve hře a Darrell objeví zubařské náčiní.

      • Z ohnivé výhně II (7)

        Shotel. Čtyři zbrojíři musí ukout funkční zbraň z uhlíkové oceli a kujného železa. Do finálového kola postoupí jen dva, kteří budou mít pět dnů na to, aby vyrobili jednu z nejkrásnějších čepelí v dějinách, etiopský shotel.

      • Válka skladů IV (4)

        Příběh dvou kabátů. Kupci jedou do Hollywoodu, kde Darrell Sheets najde nový způsob, jak si vydělat, objeví se Nabila Hannis a Jarrod s Brandi učiní šokující objev.

      • Válka skladů IV (5)

        Přímou cestou do Comptonu. Barry odhalí starožitná GPS systém a Jarrod s Brandi objeví jedinečný oblek. Dave Hester se ocitne pod tlakem.

      • Hledači pokladů XIV (6)

        Připraven zařvat. Mike a Frank se setkají s Larrym, který má dokonalé hračky pro velké chlapce včetně vzácného Porsche a dvou neobvyklých pick-upů.

      • Z ohnivé výhně II (7)

        Shotel. Čtyři zbrojíři musí ukout funkční zbraň z uhlíkové oceli a kujného železa. Do finálového kola postoupí jen dva, kteří budou mít pět dnů na to, aby vyrobili jednu z nejkrásnějších čepelí v dějinách, etiopský shotel.

      • Hvězdy zastavárny XIII (8)

        LSD. Vydejte se na moře s Hvězdami zastavárny, když do krámu vpluje sbírka vikingských předmětů. Objeví Rick poklad nebo se vydá špatným směrem?

      • Hvězdy zastavárny XIII (9)

        Exkurze. Zahrajte si s Hvězdami zastavárny, ke kterým se dostane osobní kytara Semie Moseleyho. Podaří se Rickovi zahrát na tu správnou strunu, nebo to bude falešná nota?

      • Hvězdy zastavárny XIII (10)

        Bang Bang. Vstupte do první linie s Hvězdami zastavárny, když Ricka vyděsí balzamovací sada ze 2. světové války. Dokáže Rick vytěsnit její hrůznou historii a uzavřít nesmrtelný obchod?

      • Z ohnivé výhně V (3)

        Meč Kelewang. Kováři čepelí musejí vyrobit svá signifikantní ostří z vrtných korunek a kousků měkké oceli. Pouze dva kováři přežijí rozstřel u kovadliny a jsou posláni domů, aby opětovně ukovali krásný, avšak smrtící indonéský meč Kelewang.

      • Hvězdy zastavárny X (12)

        Muž. Dělat. Oheň. Vydejte se na vyjížďku s Hvězdami zastavárny, když Rick a Starouš objeví Hudson Commodore 1949. Stane se tento luxusní vůz z poválečného období součástí jejich sbírky, nebo zbrzdí vyjednávání?

      • Hledači pokladů X (3)

        Jeden velký úlovek pro lidstvo. Hoši objeví zásoby bývalého hasiče obsahující ultra vzácný kousek z Hvězdného věku. A Frankův plán vyhoří.

      • Hledači pokladů XIV (7)

        Připraveni na závod. Pánové navštíví bývalého závodníka a milovníka adrenalinu v jeho historické garáži v Ohiu.

      • Prokletí ostrova Oak VI (13)

        Honba za papíry. Ohromující struktura objevená ve Smith’s Cove ohromí společenstvo víc než cokoliv jiného. A v Money Pit pravděpodobně tým objevil legendární truhlu, v níž podle předpokladů byl poklad ostrova Oak – stále unikající Chappelleho skrýš.

      • Hvězdy zastavárny XIII (12)

        Rodinné klenoty McKinleyů. Rick se zamiluje do diadému, který patřil manželce prezidenta McKinleyho a do krámu vtrhne prskavková hračka Kocoura Felixe. Rozesměje Chumleeho kreslená kočka, nebo je to jen bouda?

      • Hvězdy zastavárny XIII (13)

        V jeteli. Zafanděte si s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví bunda z úplně prvního zápasu Pro Bowl. Podaří se Coreymu tuhle šanci proměnit, nebo půjde na střídačku?

      • Hvězdy zastavárny XIII (14)

        Přeludy. Do krámu vtrhnou přívěsky ze dvou prvních Super Bowlů. Rick a Corey mají před sebou pár igorotských kopí a Starouš je zaplaven narozeninovými dárky. Dostane ale to jediné, co si přeje?

      • Hvězdy zastavárny XIII (15)

        Huhú Chum. V obchodě přistane podepsaná fotka Howarda Hughese. Rick střílí najisto, když se mu dostane do ruky puška Marlin. Když pak koupí starý model vláčku, Chumlee se rozhodne, že si bude hrát na průvodčího.

      • Hledači pokladů XI (13)

        Rizika a odměny. V Detroitu Frank hodně zariskuje u jednoho z nejlepších kousků, jaké kdy viděl. A Mike získá Šarlatové srdce spolu s velice speciálním úkolem.

      • Válka skladů IV (6)

        Portrét hráče. Darrell Sheets narazí na něco, co by mohlo být největším objevem v dějinách Války skladů. Jarrod s Brandi znovu zkouší štěstí, když přijdou o peníze i o zaměstnance.

      • Válka skladů IV (7)

        Dražby pro hlupáky. Darrell Sheets se vrací po nejlepším úlovku v historii Války skladů. Mezitím se objeví Mark Balelo s pánskou taškou plnou peněz a Barry startuje motory.

      • Válka skladů IV (8)

        Přeber si to. Barry přivádí krále kýče, Charlese Phoenixe, aby viděl dražbu z první ruky. Darrell zjistí, že výhoda domácího pole neexistuje.

      • Válka skladů IV (9)

        Big Boy versus Těžká váha. Ivy Calvin, bývalý zápasník, vstupuje do ringu a brzy se střetne s Darrellem. Jarrod s Brandi nakupují a seznámí se se šprtem.

      • Válka skladů IV (10)

        Blázen, kuchař, jeho syn a bratři. Kupci cestují do vzdáleného Lake Elsinore v Kalifornii, Jarrod s Brandi se hádají, Barry nic nezkouší a Sheetsovi najdou něco mimořádného.

      • Z ohnivé výhně IV (2)

        Zahnuté dýky. Čtyři zbrojíři se musí přichystat na unikátní výzvu, kdy budou vyrábět čepel z ocele získané z golfové hole. V posledním kole musí zbývající zbrojíři vyrobit dvě ikonické dvoustranné dýky.

      • Z ohnivé výhně IV (22)

        Ultimátní šampionát. V této Ohnivé výhni se pět bývalých vítězů utká v souboji, který nemá obdoby, a musí si zajistit místo u jedné ze čtyř kovadlin dřív, než v kovárně vzplane první výheň.

      • Hvězdy zastavárny XV (33)

        Budíček. Obojživelné auto 770 Amphicar 1964 vpluje do krámu. Corey a Chum mají naspěch, když jdou omrknout prsten z mistrovství Národní bowlingové asociace z roku 1939. Rick se vsadí, že Corey a Chum nevydrží jeden den bez mobilu.

      • Hvězdy zastavárny XV (34)

        Chumův systém. Pendrek, který údajně vlastnil Ulysses S. Grant, se dostane do krámu. Corey a Chum dorazí, aby prozkoumali sbírku starých skateboardových nálepek. Chumlee se snaží dokázat Rickovi, že je mistr multitaskingu.

      • Válka skladů III (15)

        Tancuj, tancuj, nakupuj. Darrellův syn Brandon dostane šanci za volantem a Dave Hester má šťastnou ruku, když nakupuje ve velkém. Bude to samé platit i pro Barryho Weisse a jeho nákup?

      • Válka skladů III (16)

        San Burritos. V San Bernadinu může Darrellovi a Brandonovi starý objev přinést zisk. Barry Weiss přináší dary a Dave Hester slaví úspěch, ale Jarrod s Brandi jedou domů s prázdnou.

      • Z ohnivé výhně II (8)

        Šavle. Po náročném kole plném testování mají dva zbrojíři už jen pět dní na to, aby ukuli legendární šavli. S "pirátskými meči" v rukách vyrážíme vzhůru proklestit si cestu několika testovacími koly.

      • Hvězdy zastavárny X (5)

        Na vidličku. Ricka zaujme příbor ze ztroskotaného Hindenburgu, zatímco Starouš a Chum rozjímají nad Winchesterovkou. A klasické auto Packard Baker 1958 všechny nadchne.

      • Válka skladů V (18)

        Barry Doubtfire. Darrell se nechá vyloučit z jedné aukce, Ivy porazí konkurenci s chladicím automatem a Barry jde do utajení - dokáže v tom ale pokračovat?

      • Vetřelci dávnověku VIII (10)

        Zakázané zóny. V Iráku a Sýrii byly záměrně zničeny tisíce dávných artefaktů a relikvií. V tibetských vysočinách a džunglích Střední Ameriky byly systematicky zničeny posvátné texty. Jde snad o něčí úmysl?

      • Souboj rytířů (7)

        Stoletá válka. Šest největších bojovníků si musí přizpůsobit brnění na dobu Stoleté války a využít zbraně 14. století. Vítězný tým se utká tváří v tvář v závěrečném duelu, kdy je nutno využít nejnebezpečnější zbraň – cep.

      • Vetřelci dávnověku VIII (2)

        Vetřelci před Kristem. Je možné, že Zemi obývala vyspělá civilizace již před tisíci lety? Mohou být historky o době bohů a stvoření z jiných světů, kteří obývali naši planetu, něčím víc než pouhým mýtem?

      • Z ohnivé výhně IV (2)

        Zahnuté dýky. Čtyři zbrojíři se musí přichystat na unikátní výzvu, kdy budou vyrábět čepel z ocele získané z golfové hole. V posledním kole musí zbývající zbrojíři vyrobit dvě ikonické dvoustranné dýky.

      • Souboj rytířů (7)

        Stoletá válka. Šest největších bojovníků si musí přizpůsobit brnění na dobu Stoleté války a využít zbraně 14. století. Vítězný tým se utká tváří v tvář v závěrečném duelu, kdy je nutno využít nejnebezpečnější zbraň – cep.

      • Z ohnivé výhně II (8)

        Šavle. Po náročném kole plném testování mají dva zbrojíři už jen pět dní na to, aby ukuli legendární šavli. S "pirátskými meči" v rukách vyrážíme vzhůru proklestit si cestu několika testovacími koly.

      • Válka skladů IV (9)

        Big Boy versus Těžká váha. Ivy Calvin, bývalý zápasník, vstupuje do ringu a brzy se střetne s Darrellem. Jarrod s Brandi nakupují a seznámí se se šprtem.

      • Válka skladů IV (10)

        Blázen, kuchař, jeho syn a bratři. Kupci cestují do vzdáleného Lake Elsinore v Kalifornii, Jarrod s Brandi se hádají, Barry nic nezkouší a Sheetsovi najdou něco mimořádného.

      • Hledači pokladů XIV (7)

        Připraveni na závod. Pánové navštíví bývalého závodníka a milovníka adrenalinu v jeho historické garáži v Ohiu.