• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně II (3)

        Skotský dvousečný meč. Když dostanou za úkol ukout čepel jen s pomocí ohně a holých rukou, postoupí do finále jen dva zbrojíři, kteří mají pět dní na to, aby vyrobili ikonický skotský dvousečný meč, legendární zbraň Williama Wallace.

      • Hvězdy zastavárny X (2)

        Bullittův případ. Hvězdy zastavárny zkoumají Ford Mustang GT fastback 1968 podobný tomu z filmu ’Bullitt’. Pak přijde člověk s pistolí Smith&Wesson z roku 1858.

      • Válka skladů V (15)

        Absolutní nadvláda vína. Jarrod s Brandi najdou neobvyklý artefakt, Rene a Casey si dají trochu vína a Barryho nabádá účetní, ať se krotí.

      • Vetřelci dávnověku VIII (9)

        Války vetřelců. Skutečně může mít vojsko USA tajný vesmírný program? A pokud ano, chystám se na kosmickou válku s jinými národy… nebo snad dokonce druhy?

      • Souboj rytířů (6)

        Rytíři kulatého stolu. Šest moderních bojovníků si sestaví brnění a přizpůsobí se zbraním používaným králem Artušem a rytíři kulatého stolu. Poslední dva bojovníci se utkají v závěrečném duelu, kde musejí použít obouruční bojovou sekeru se dvěma ostřími.

      • Vetřelci dávnověku VIII (1)

        Vetřelci a roboti. Humanoidní roboti dosahují velmi rychle sofistikované úrovně, o níž se předpokládalo, že existuje pouze ve sci-fi. Ale míří posedlost vytvořit protějšek člověka skutečně do budoucnosti lidstva – nebo spíše do jeho minulosti?

      • Z ohnivé výhně V (3)

        Karabela. Dva mistři kováři musejí naplno předvést své dovednosti při úkolu ukovat meče z oceli pocházející z řetězů a hnacích kol. Pouze dva si zajistí místo v posledním kole, kde mají pět dní na ukování legendární šavle Karabela.

      • Souboj rytířů (6)

        Rytíři kulatého stolu. Šest moderních bojovníků si sestaví brnění a přizpůsobí se zbraním používaným králem Artušem a rytíři kulatého stolu. Poslední dva bojovníci se utkají v závěrečném duelu, kde musejí použít obouruční bojovou sekeru se dvěma ostřími.

      • Z ohnivé výhně II (3)

        Skotský dvousečný meč. Když dostanou za úkol ukout čepel jen s pomocí ohně a holých rukou, postoupí do finále jen dva zbrojíři, kteří mají pět dní na to, aby vyrobili ikonický skotský dvousečný meč, legendární zbraň Williama Wallace.

      • Válka skladů III (4)

        Pozdravy z Ruska. Kupující sázejí na sklady v Gardeně, kde Darrel riskuje peníze kvůli garáži plné tenisek a nováček Jeff odhalí suvenýr ze Studené války.

      • Válka skladů III (5)

        C jako chupacabra. Dave riskuje a bojkotuje aukce ve Westminsteru. Barry mezitím ustanoví nový aukční rekord, což nemusí být nutně dobře.

      • Hledači pokladů XIV (2)

        Jeden ze všech. Mike a Robbie najdou utajenou skrýš plnou úchvatných a památných motocyklů v nemovitosti v Coloradu plné silných čtyřkolek.

      • Hledači pokladů XIV (11)

        Práce ve sněhu. Uprostřed sněhové bouře v Minnesotě čelí Mike a Frank mrazu při odkrývání vzácné dvojice trucků na pozemcích farmáře Jima.

      • Hvězdy zastavárny XIV (8)

        Rozbít bank. Hvězdy zastavárny střílí na koš, když se u nich objeví obnošené tenisky legendy NBA Dr J.

      • Hvězdy zastavárny XIV (9)

        Navinout a zacvakat. Nechte se přilákat s Hvězdami zastavárny, když se v krámě objeví kapesní rybářský prut Ronco. Rick chce Coreymu a Chumleemu ukázat krásu rybaření, spolknou mu návnadu i s navijákem, nebo mu uniknou?

      • Hvězdy zastavárny XIV (10)

        Zastav se. Otočte list s Hvězdami zastavárny, když se jim krámě objeví první vydání knihy Marka Twaina "Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše". Hoši se vydají i do Země Nezemě, když u nich přistane animovaný Petr Pan z roku 1953.

      • Z ohnivé výhně V (4)

        Kopí Azandů. Čtyři kováři hledají ďábla v detailu, když musejí zkombinovat dva a více druhů oceli, aby ukovali evropskou dýku s damaškovou ocelí. V posledním kole mají pět dní na ukování hrozivé dřevcové zbraně – kopí Azandů.

      • Hvězdy zastavárny X (8)

        Sturgis a nákupy. Hvězdy zastavárny míří na každoroční rallye ve Sturgisu. Dokáže si Rick odpočinout a užít si výlet, nebo bude koukat po kšeftech i po cestě?

      • Hledači pokladů IX (14)

        Frankovy narozeniny. Frank oslaví své narozeniny šťastným nálezem. A hoši splní sen jedné ženě, když vyjednají obchod na počest jejího mrtvého manžela.

      • Hledači pokladů XIV (3)

        Průvodce skládkou. Průvodce skládkou najde poklad z Oktoberfestu se jménem Franka Fritze.

      • Z ohnivé výhně IV (5)

        Volba fanoušků. Další díly oblíbené soutěže, v níž se utkávají ti nejlepší zbrojíři v Americe při výrobě nejslavnějších zbraní z historie a o výherci rozhoduje porota složená z elitních odborníků.

      • Hvězdy zastavárny XIV (12)

        Zatraceně dobrý čas. Zaplaťte s Hvězdami zastavárny, když Rick vyjednává prodej krabice na doutníky, která patřívala JFK. Pak dorazí do krámu fotografie generála Custera z časů občanské války.

      • Hvězdy zastavárny XIV (13)

        Kdo je tvůj Dalí? Nechte se pohltit s Hvězdami zastavárny, když se do krámu dostane obraz ze série Božská komedie od Salvadora Dalího. Udělá tohle umělecké dílo na Ricka surrealistický dojem, nebo ho smete ze stolu?

      • Hvězdy zastavárny XIV (14)

        Chumleeho poslední smích. Sedněte za volant s Hvězdami zastavárny, když Rick a Corey zkoumají obrovskou sbírku hraček ze série Mistři hazardu. Odjedou chlapci s pořízenou, nebo to bude fiasko?

      • Hvězdy zastavárny XIV (15)

        Rozmístění. Odstartujte s Hvězdami zastavárny, když se jim do krámu přiřítí náramkové hodinky s rádiem "Space 2005". Bude tahle věcička z doby vesmírných závodů něco extra, nebo upadne v zapomnění?

      • Hledači pokladů XI (10)

        Nejlepší úlovek na Zemi. Po masivním úlovku na 25 akrovém statku se hoši musí probrat největší sbírkou druhořadé veteše, jakou kdy viděli.

      • Válka skladů III (6)

        Rychle a zvědavě. Kupující očekávají luxusní úlovky v bohaté oblasti kolem Lancasteru. Čekají je tam odpadky nebo poklady?

      • Válka skladů III (7)

        Loď na mělčině. Jarrod a Brandi mají štěstí na aukcích v Orange County. Dave na čas zmizel. Je to snad jeho šance vrátit se ve velkém stylu?

      • Válka skladů III (8)

        Aukce naslepo. Kupci se vrací na tradiční dražbu v Chatsworthu a každý si chce zpátky přivézt pořádný úlovek. Kdo z nich bude mít nejvíc štěstí?

      • Válka skladů III (9)

        Dejte ho k ledu. Kupci jedou dvě stě kilometrů na dražbu v Oxnardu. Partnerství Darrella a Brandona prochází tvrdou zkouškou, protože napětí mezi otcem a synem sílí.

      • Válka skladů III (10)

        Rodinné rozbroje. Brandon se Darrellovi vyhýbá na dražbě v Hawaiian Gardens. Po hádce z minulého týdne je na něm, aby otci ukázal, že se dokáže postavit na vlastní nohy.

      • Z ohnivé výhně V (4)

        Kopí Azandů. Čtyři kováři hledají ďábla v detailu, když musejí zkombinovat dva a více druhů oceli, aby ukovali evropskou dýku s damaškovou ocelí. V posledním kole mají pět dní na ukování hrozivé dřevcové zbraně – kopí Azandů.

      • Hledači pokladů XI (19)

        Rozděl a panuj. Hoši nasadí dvojí obranu u napakovaného domu, aby našli, co potřebují, než padne noc. A Mike najde v podkroví něco živého.

      • Vetřelci dávnověku VIII (9)

        Války vetřelců. Skutečně může mít vojsko USA tajný vesmírný program? A pokud ano, chystám se na kosmickou válku s jinými národy… nebo snad dokonce druhy?

      • Prokletí ostrova Oak VI (12)

        Mokrá skluzavka. Šokující nový objev ve Smith’s Cove napovídá, že tajemství ostrova Oak je mnohem staršího data a může mít mnohem hlubší kořeny, než naši hledači pokladů vůbec předpokládali.

      • Z ohnivé výhně II (4)

        Štít s hroty. Tři je magické číslo a zbrojíři mají za úkol ukout tři nebo víc kovů do čepele, která je pro ně typická. Navzdory bolesti a nezdarům se dva z nich dostanou do finále a vrací se domů, aby vyrobili legendární štít s hroty.

      • Hvězdy zastavárny X (3)

        Někdo to rád nemá. Chlapci se nadchnou, když jim v obchodě přistane dvacetidolarová bankovka od nechvalně proslulého lupiče D.B. Coopera. Pak přijde muž s mečem z občanské války.

      • Válka skladů V (16)

        Kupec v tobě. Darrell s Ivy bojují na domácí půdě, Barry objeví koule s uklidňujícím účinkem a Jarrod s Brandi najdou dýdžejské vybavení.

      • Z ohnivé výhně V (8)

        Vycházkový kord. Dva kováři se vracejí domů, aby ukovali meč, u něhož je potřebná jak přesnost, tak smysl pro detail: francouzský vycházkový kord. Čí meč bude vydrží tlak při ohybu?

      • Z ohnivé výhně V (21)

        Hollywoodské vydání. V této speciální epizodě pořadu Z ohnivé výhně vzdají čtyři kováři čest umění Hollywoodu. Jejich první úkol: ukovat nůž pro přežití v divočině, na jaký by byl John Rambo pyšný.

      • Válka skladů XI (17)

        Mluvení s Cody. V Moreno Valley je to o rodině, když Emily přivede svého manžela, kovboje. Ivy netěší Maryino kamarádíčkování s licitátorem na aukcích. A Kenny hledá cokoliv, co by vypudilo a vymylo pach skladiště.

      • Válka skladů XI (18)

        Óm, sladké óm. Dámy z Vegas přijdou do Bourgie Brea a zjistí, že jde o fascinující místo. Mary se rozhodne vyřešit stres se skladištěm zapracováním chvilky jógy do své rutiny. Ivy a Dave se utkají o pár obřích sesterských skladišť.

      • Z ohnivé výhně V (4)

        Kopí Azandů. Čtyři kováři hledají ďábla v detailu, když musejí zkombinovat dva a více druhů oceli, aby ukovali evropskou dýku s damaškovou ocelí. V posledním kole mají pět dní na ukování hrozivé dřevcové zbraně – kopí Azandů.

      • Hvězdy zastavárny X (3)

        Někdo to rád nemá. Chlapci se nadchnou, když jim v obchodě přistane dvacetidolarová bankovka od nechvalně proslulého lupiče D.B. Coopera. Pak přijde muž s mečem z občanské války.

      • Válka skladů V (16)

        Kupec v tobě. Darrell s Ivy bojují na domácí půdě, Barry objeví koule s uklidňujícím účinkem a Jarrod s Brandi najdou dýdžejské vybavení.

      • Z ohnivé výhně II (4)

        Štít s hroty. Tři je magické číslo a zbrojíři mají za úkol ukout tři nebo víc kovů do čepele, která je pro ně typická. Navzdory bolesti a nezdarům se dva z nich dostanou do finále a vrací se domů, aby vyrobili legendární štít s hroty.

      • Vetřelci dávnověku VIII (9)

        Války vetřelců. Skutečně může mít vojsko USA tajný vesmírný program? A pokud ano, chystám se na kosmickou válku s jinými národy… nebo snad dokonce druhy?

      • Hledači pokladů XIV (3)

        Průvodce skládkou. Průvodce skládkou najde poklad z Oktoberfestu se jménem Franka Fritze.