• History

    • History od do

      • Prokletí ostrova Oak VI (1)

        Rickova teorie o Velkém třesku. Rick, Marty a tým se vracejí na ostrov Oak, aby navázali na loňské úchvatné objevy, a také vynaloží dvojnásobné úsilí, aby našli místo stále neobjevené jámy Money Pit.

      • Válka skladů VI (19)

        Vezměte děti do práce. Válka skladů sleduje týmy dražitelů, kteří chtějí zabodovat v napínavém světě skladových aukcí.

      • Válka skladů VI (20)

        Faktor máma. Válka skladů sleduje týmy dražitelů, kteří chtějí zabodovat v napínavém světě skladových aukcí.

      • Prokletí zlata z občanské války II (6)

        Uvědomit si směr. Série sleduje Kevina Dykstru, který se osm let snaží vyřešit záhadu ztraceného konfederačního zlata z doby občanské války a co se s ním stalo.

      • Hledači pokladů XV (3)

        Válej jako rocková hvězda. Když pánové získají stopu k pravděpodobně původnímu cestovnímu vozu Aerosmith, vydají se na cestu křížem krážem zemí při pátrání po svatém grálu rock’n’rollových relikvií.

      • Hvězdy zastavárny XIX (21)

        Na tebe se dívám! V této epizodě se Hvězdy zastavárny setkají s prvním vydáním románu z Peter Pan roku 1911, ale nedá Rick raději přednost kusu šrotu z neslavně padlé vzducholodi?

      • Hvězdy zastavárny XIX (22)

        Bude se zastavovat. Hvězdám zastavárny se podaří parádní kousek, když vyjedou do LA za vidinou slavné pálky Babea Rutha. Podaří se Rickovi odpal největším pokladem dějin baseballu nebo se nechali nalákat na falešné sliby?

      • Z ohnivé výhně IV (8)

        Kpinga. Zničené čepele i slzy budou padat ve dvou výzvách a přísném testovacím kole. V posledním kole dva kováři vytvoří africký vrhací nůž se třemi čepelemi jménem kpinga.

      • Válka skladů VI (19)

        Vezměte děti do práce. Válka skladů sleduje týmy dražitelů, kteří chtějí zabodovat v napínavém světě skladových aukcí.

      • Válka skladů VI (20)

        Faktor máma. Válka skladů sleduje týmy dražitelů, kteří chtějí zabodovat v napínavém světě skladových aukcí.

      • Z ohnivé výhně V (1)

        Souboj nováčků. Mistři čepele sbírají ocel ze zemědělských nástrojů a v uhelných kovárnách vyrábějí zvláštní dýky s tajným otvorem pro zavěšení na krk. Dva z nich se nakonec vrátí domů, kde musí vyrobit zdobný, ale smrtící meč schiavona.

      • Hvězdy zastavárny XIV (5)

        Nový starý pán. Honem zpátky do školy s učebnicí konfederačních dětí, která si najde cestu do zastavárny. Když si Rick koupí Porsche, jsou všichni přesvědčeni, že prochází krizí středního věku.

      • Hvězdy zastavárny XIV (6)

        Jízdenka. Vydejte se s Hvězdami zastavárny na "magickou jízdu", když se jim v krámě objeví dva vzácné lístky na film "Perný den" od Beatles.

      • Hledači pokladů XI (15)

        Zakřivení časoprostoru. Chlapci jsou v šoku v domě, který vypadá zamrzlý v čase a ukrývá prémii v podobě neprodejného zboží a pašeráckého sklepa.

      • Hledači pokladů X (3)

        Jeden velký úlovek pro lidstvo. Hoši objeví zásoby bývalého hasiče obsahující ultra vzácný kousek z Hvězdného věku. A Frankův plán vyhoří.

      • Hvězdy zastavárny XIII (18)

        Na odpalu. Golfová pravidla podle USGA z roku 1934 přistanou v obchodě zatímco Rick bojuje s dojetím, když si prohlíží varhany patřící Stevenu Tylerovi. Chumlee se vrhne na golf, když s Coreym uzavřou sázku.

      • Hvězdy zastavárny XIII (19)

        V zácpě. Do obchodu se dostane dopis ze zříceného letadla UA 736. Rick zkoumá nějaké trysky ze zámořského parníku Queen Mary a dovolí Chumovi převzít otěže, když z něj konečně udělá manažera parkoviště.

      • Hvězdy zastavárny XIII (20)

        Chumova odplata. Nahoďte motory s Hvězdami zastavárny, když Rick zkoumá Buick z roku 1956, známý jako nejlepší rodinné auto. Rick učí Coreyho, jak být věřící, když se v obchodě objeví rozkošná bunda Neila Diamonda.

      • Z ohnivé výhně IV (6)

        Šamšír. Zbrojíři mají vykovat lovecký nůž, ke kterému ve druhém kole udělají rukojeť ve tvaru D. Jen dva se dostanou do finálového kola, kde vytvoří smrtící šavli zvanou šamšír.

      • Hvězdy zastavárny XIV (7)

        Všichni udělejte dinosaura. Zamiřte do přední linie s Hvězdami zastavárny, když jim do krámu vtrhne puška Henry z počátku 19. století. Trefí se Rick do černého, nebo půjde jeho střela mimo?

      • Hledači pokladů X (4)

        Najít zrnko pepře. Hoši se rozšoupnou v Texasu s obřím úlovkem v první stáčírně Dr. Pepper a těžkým vyjednáváním ve skladu o rozloze 4600 metrů čtverečních.

      • Hledači pokladů IX (7)

        Znovu na cestě. Mike se vydá na epický výlet po Route 66 ve starém kabrioletu, aby jej dovezl vdově po bývalém majiteli. Klasické auto ze 30. let ale možná cestu dlouhou 965 kilometrů nezvládne.

      • Z ohnivé výhně IV (3)

        Katzbalger. Soutěžící stojí úplně poprvé před úkolem vyrobit nikoli jednu, ale dvě zbraně hned v prvním kole. Dva finalisté pak musí vytvořit ikonický bojový meč z 15. století - katzbalger.

      • Hvězdy zastavárny XIII (22)

        Do sedel. Rick dělá pohovor s novým zaměstnancem, když do krámu vlítne skútr Cushman se sajdkárou z 50. let. Později se celý podnik rozhoupe kvůli podomácku vyrobenému dřevěnému koníkovi z roku 1948.

      • Hvězdy zastavárny XIII (23)

        Silniční test. Kytara, která patřila Johnu Entwistlovi, zadrnká Rickovi na duši, zákazník přinese papírové šaty Richarda Nixona, a pak se hoši rozhodnou otestovat Staroušovo řidičské umění.

      • Hvězdy zastavárny XIII (24)

        Poníci a falešníci. Zákazník přinese kopii Bible, kterou s sebou údajně vozili jezdci z Pony Expressu. Corey odcestuje do vzdálené galaxie, když se v krámě objeví automat na Pepsi v podobě robota R2D2.

      • Hvězdy zastavárny XIV (1)

        Válka nákupčích. Zkuste obsadit metu spolu se zastavárnou, kde bible, která patřila Mickeymu Mantleovi, bude pro Coreyho představovat pěkně zapeklitý nadhoz. A pak propukne soutěž o to, kdo je nejlepší nákupčí.

      • Hledači pokladů XI (16)

        Hlava 32. Hoši před sebou mají těžký úkol, když se ocitnou na pozemku, kde je víc zakázkových Fordů ’32, než kolik kdy viděli pohromadě, a Danielle se pokouší o důležitou vojenskou misi.

      • Válka skladů Texas III (5)

        Mary poráží aukci. Kupci zjistí, že v texaském Garlandu se dá hodně vydělat. Moe a Mary najdou vzácný kus americké historie a Ricky s Bubbou se vzdají svého pohodlí, aby si na texaské řece udělali obchodní stanici.

      • Válka skladů Texas III (6)

        Dívka z tanku. Mary nakupuje sama a snaží se nasměrovat Doca, když učiní osudový nákup. Rangers objeví starožitnost, o které Rick věří, že pochází z volného moře.

      • Válka skladů Texas III (7)

        Porazit Bubbu. Ricky s Bubbou vezmou své objevy na závody, Jenny má možnost obchodovat a kupci zjistí, že ani velké nadání úspěch nezaručí.

      • Válka skladů Texas III (8)

        Co chtějí ženy? Victor se vydává zjistit, co chtějí ženy, Jenny se ze vzácného jazzového alba dozví něco nového a Moe s Mary zjistí, že jejich sklad obýval squatter.

      • Válka skladů Texas III (9)

        Maryina nová kára. Jenny soupeří s Mary o sklad starožitné elektroniky a Moe s Mary usilují o sklad obsahující nové vozidlo pro Mary.

      • Z ohnivé výhně V (2)

        Flyssa Kabylů. Když je do kovárny přivezeno dělo, musejí kováři zachránit jeho části a vytvořit své signifikantní meče. Poslední dva kováři pak mají za úkol v posledním kole znovu vytvořit meč flyssa Kabylů ze severní Afriky.

      • Z ohnivé výhně IV (9)

        Yatagan. Soutěž se přiostří, když dostanou kováři za úkol vyrobit z rezavé ocele vozu Mercury Cougar z roku 1971 elitní armádní zbraň zvanou jatagan.

      • Hvězdy zastavárny XIV (7)

        Všichni udělejte dinosaura. Zamiřte do přední linie s Hvězdami zastavárny, když jim do krámu vtrhne puška Henry z počátku 19. století. Trefí se Rick do černého, nebo půjde jeho střela mimo?

      • Hvězdy zastavárny XIV (8)

        Rozbít bank. Hvězdy zastavárny střílí na koš, když se u nich objeví obnošené tenisky legendy NBA Dr J.

      • Prokletí ostrova Oak VI (2)

        Zlatá horečka. Bratři Rick a Marty Laginaovi začínají největší a nejdražší podnik, jaký se podnikl při hledání pokladů za posledních 223 let. Po letech hledání konečně bratři narazí na zlato.

      • Z ohnivé výhně IV (27)

        Rhomphaia. V prvním kole musí kováři na svém ostří vytvořit jeden z šesti damaškových vzorů. Když vyprší čas, do finále postupují pouze dva soutěžící, kteří dostanou za úkol vyrobit strašlivý meč rhomphaia.

      • Hvězdy zastavárny IX (10)

        Rodinný spor. Zakoupí Rick pušku, kterou vlastnil nechvalně známý Cap Hatfield ze slavného sporu Hatfield versus McCoy za slušnou cenu? Později přijde zákazník s kalamářem, který patřil Williamu Andrews Clarkovi.

      • Válka skladů IV (3)

        Jurský prak. Dave Hester začíná o 500 dolarů chudší a snaží se z toho vykoupit, Barry si najde společnost a Jarrod s Brandi najdou cosi velice starého.

      • Hon za baltickým zlatem (2)

        Tomek použije UV lampu, aby prohledal pláž v noci. Krzysztof a jeho tým začnou kopat v poli. Benedykt vypluje na moře a doufá, že nechytí jenom ryby, ale také jantar. Dorota se musí vyrovnat s nečekanou krizí.

      • Prokletí ostrova Oak VI (1)

        Rickova teorie o Velkém třesku. Rick, Marty a tým se vracejí na ostrov Oak, aby navázali na loňské úchvatné objevy, a také vynaloží dvojnásobné úsilí, aby našli místo stále neobjevené jámy Money Pit.

      • Z ohnivé výhně IV (27)

        Rhomphaia. V prvním kole musí kováři na svém ostří vytvořit jeden z šesti damaškových vzorů. Když vyprší čas, do finále postupují pouze dva soutěžící, kteří dostanou za úkol vyrobit strašlivý meč rhomphaia.

      • Hon za baltickým zlatem (2)

        Tomek použije UV lampu, aby prohledal pláž v noci. Krzysztof a jeho tým začnou kopat v poli. Benedykt vypluje na moře a doufá, že nechytí jenom ryby, ale také jantar. Dorota se musí vyrovnat s nečekanou krizí.

      • Z ohnivé výhně V (2)

        Flyssa Kabylů. Když je do kovárny přivezeno dělo, musejí kováři zachránit jeho části a vytvořit své signifikantní meče. Poslední dva kováři pak mají za úkol v posledním kole znovu vytvořit meč flyssa Kabylů ze severní Afriky.

      • Hvězdy zastavárny XIV (7)

        Všichni udělejte dinosaura. Zamiřte do přední linie s Hvězdami zastavárny, když jim do krámu vtrhne puška Henry z počátku 19. století. Trefí se Rick do černého, nebo půjde jeho střela mimo?

      • Hvězdy zastavárny XIV (8)

        Rozbít bank. Hvězdy zastavárny střílí na koš, když se u nich objeví obnošené tenisky legendy NBA Dr J.

      • Hledači pokladů XI (16)

        Hlava 32. Hoši před sebou mají těžký úkol, když se ocitnou na pozemku, kde je víc zakázkových Fordů ’32, než kolik kdy viděli pohromadě, a Danielle se pokouší o důležitou vojenskou misi.