• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně IV (27)

        Rhomphaia. V prvním kole musí kováři na svém ostří vytvořit jeden z šesti damaškových vzorů. Když vyprší čas, do finále postupují pouze dva soutěžící, kteří dostanou za úkol vyrobit strašlivý meč rhomphaia.

      • Hvězdy zastavárny IX (10)

        Rodinný spor. Zakoupí Rick pušku, kterou vlastnil nechvalně známý Cap Hatfield ze slavného sporu Hatfield versus McCoy za slušnou cenu? Později přijde zákazník s kalamářem, který patřil Williamu Andrews Clarkovi.

      • Válka skladů IV (3)

        Jurský prak. Dave Hester začíná o 500 dolarů chudší a snaží se z toho vykoupit, Barry si najde společnost a Jarrod s Brandi najdou cosi velice starého.

      • Hon za baltickým zlatem (2)

        Tomek použije UV lampu, aby prohledal pláž v noci. Krzysztof a jeho tým začnou kopat v poli. Benedykt vypluje na moře a doufá, že nechytí jenom ryby, ale také jantar. Dorota se musí vyrovnat s nečekanou krizí.

      • Prokletí ostrova Oak VI (1)

        Rickova teorie o Velkém třesku. Rick, Marty a tým se vracejí na ostrov Oak, aby navázali na loňské úchvatné objevy, a také vynaloží dvojnásobné úsilí, aby našli místo stále neobjevené jámy Money Pit.

      • Z ohnivé výhně IV (27)

        Rhomphaia. V prvním kole musí kováři na svém ostří vytvořit jeden z šesti damaškových vzorů. Když vyprší čas, do finále postupují pouze dva soutěžící, kteří dostanou za úkol vyrobit strašlivý meč rhomphaia.

      • Hon za baltickým zlatem (2)

        Tomek použije UV lampu, aby prohledal pláž v noci. Krzysztof a jeho tým začnou kopat v poli. Benedykt vypluje na moře a doufá, že nechytí jenom ryby, ale také jantar. Dorota se musí vyrovnat s nečekanou krizí.

      • Z ohnivé výhně V (2)

        Flyssa Kabylů. Když je do kovárny přivezeno dělo, musejí kováři zachránit jeho části a vytvořit své signifikantní meče. Poslední dva kováři pak mají za úkol v posledním kole znovu vytvořit meč flyssa Kabylů ze severní Afriky.

      • Hvězdy zastavárny XIV (7)

        Všichni udělejte dinosaura. Zamiřte do přední linie s Hvězdami zastavárny, když jim do krámu vtrhne puška Henry z počátku 19. století. Trefí se Rick do černého, nebo půjde jeho střela mimo?

      • Hvězdy zastavárny XIV (8)

        Rozbít bank. Hvězdy zastavárny střílí na koš, když se u nich objeví obnošené tenisky legendy NBA Dr J.

      • Hledači pokladů XI (16)

        Hlava 32. Hoši před sebou mají těžký úkol, když se ocitnou na pozemku, kde je víc zakázkových Fordů ’32, než kolik kdy viděli pohromadě, a Danielle se pokouší o důležitou vojenskou misi.

      • Hledači pokladů X (4)

        Najít zrnko pepře. Hoši se rozšoupnou v Texasu s obřím úlovkem v první stáčírně Dr. Pepper a těžkým vyjednáváním ve skladu o rozloze 4600 metrů čtverečních.

      • Hvězdy zastavárny XIII (22)

        Do sedel. Rick dělá pohovor s novým zaměstnancem, když do krámu vlítne skútr Cushman se sajdkárou z 50. let. Později se celý podnik rozhoupe kvůli podomácku vyrobenému dřevěnému koníkovi z roku 1948.

      • Hvězdy zastavárny XIII (23)

        Silniční test. Kytara, která patřila Johnu Entwistlovi, zadrnká Rickovi na duši, zákazník přinese papírové šaty Richarda Nixona, a pak se hoši rozhodnou otestovat Staroušovo řidičské umění.

      • Hvězdy zastavárny XIII (24)

        Poníci a falešníci. Zákazník přinese kopii Bible, kterou s sebou údajně vozili jezdci z Pony Expressu. Corey odcestuje do vzdálené galaxie, když se v krámě objeví automat na Pepsi v podobě robota R2D2.

      • Z ohnivé výhně IV (7)

        Kampilan. Kováři musí vytvořit obávanou bitevní zbraň, kampilan. Jejich zbraně musí přestát brutální testy a jen jeden kovář může získat titul mistra.

      • Hvězdy zastavárny XIV (8)

        Rozbít bank. Hvězdy zastavárny střílí na koš, když se u nich objeví obnošené tenisky legendy NBA Dr J.

      • Vetřelci dávnověku XI (2)

        Da Vinciho zakázané kódy. Výzkumníci tvrdí, že v pracích Leonarda da Vinci - a jiných uměleckých dílech v historii - lze nalézt tajné zprávy, které možná dokazují vliv mimozemských civilizací.

      • Hon za baltickým zlatem (2)

        Tomek použije UV lampu, aby prohledal pláž v noci. Krzysztof a jeho tým začnou kopat v poli. Benedykt vypluje na moře a doufá, že nechytí jenom ryby, ale také jantar. Dorota se musí vyrovnat s nečekanou krizí.

      • Z ohnivé výhně IV (4)

        Makraka. Čtyři zbrojíři musí vyrobit karambit, zahnutý nůž připomínající pařát. Dva finalisté mají pět dní na to, aby vytvořili nejnebezpečnější zbraň v Africe - makraku. Který zbrojíř soutěž vyhraje?

      • Hvězdy zastavárny XIV (2)

        Bláznivá fiesta. Vyvěste vlajky na oslavu zastavárny, do které zavítá Monetova krajinka. Ovšem, když Rickova historická přednáška o Cinco de Mayo dohání ostatní k šílenství, hrozí Rickovi, že ho nepozvou na jeho vlastní fiestu.

      • Hvězdy zastavárny XIV (3)

        Smrková husa. Do zastavárny vletí zkušební díl letounu Howarda Hughese přezdívaného Smrková husa. A Rick se ocitne ve společnosti hvězd, když do obchodu přinesou obrazy celebrit Stephena Fishwicka.

      • Hvězdy zastavárny XIV (4)

        Všechno, nebo nic. Je čas cálovat! Do zastavárny si našlo cestu udělátko na podvádění při pokeru. Kromě něj se objeví také záhadný sebevražedný prsten, který může pocházet ze druhé světové války. A Chum uspořádá vlastní pokerový večer.

      • Hvězdy zastavárny XIV (5)

        Nový starý pán. Honem zpátky do školy s učebnicí konfederačních dětí, která si najde cestu do zastavárny. Když si Rick koupí Porsche, jsou všichni přesvědčeni, že prochází krizí středního věku.

      • Hledači pokladů XI (17)

        Mezi dvěma ohni. Chlapci učiní životní objev na slavné turistické atrakci. A sběratel v Cape Codu uzavírá jeden obchod za druhým, dokud nezasáhne jeho žena.

      • Válka skladů Texas III (10)

        Kupuješ, zkrachuješ. Kupci se vrací do Mesquite v Texasu, kde Rickyho s Bubbou potkala slavná série neúspěchů. Jenny se potýká s pracovním úrazem a Moe s Mary objeví předměty, ze kterých budou na větvi.

      • Válka skladů Texas III (11)

        Kupuj, kupuj, vykrúcaj. Nepříznivé počasí komplikuje kupujícím aukční den a Vic je z toho nervózní. Ricky s Bubbou najdou věci pro skalního fotbalového fanouška. Jenny přinese sklad hromadu radosti.

      • Válka skladů III (1)

        Spíše nesprávná pláž. Kupující sázejí na opuštěné sklady na Long Beach, kde Barry Weiss obdrží cenné avízo a Mark Balelo má vidinu 50 tisíc ukrytých ve skladu.

      • Válka skladů III (2)

        Všechno je v pořádku. Barry rozmetá konkurenci, když najde vzácný starožitný sekáček na maso. Nováčk Jeff zažije působivou premiéru na aukci v Laguna Nigel.

      • Válka skladů III (3)

        Naháčov. Vášně vzplanou kolem úschovny v Montebellu, odkud Jarod a Brandi odjíždějí s tím, že sem vůbec neměli jezdit.

      • Z ohnivé výhně V (3)

        Karabela. Dva mistři kováři musejí naplno předvést své dovednosti při úkolu ukovat meče z oceli pocházející z řetězů a hnacích kol. Pouze dva si zajistí místo v posledním kole, kde mají pět dní na ukování legendární šavle Karabela.

      • Z ohnivé výhně IV (10)

        Mistrovství světa. Čtyři nejlepší kováři z celé zeměkoule soutěží v mistrovství světa. V sázce je národní hrdost a každý z nich musí vložit krev, pot i žár do ukutí slavného meče spadroon.

      • Hvězdy zastavárny XIV (9)

        Navinout a zacvakat. Nechte se přilákat s Hvězdami zastavárny, když se v krámě objeví kapesní rybářský prut Ronco. Rick chce Coreymu a Chumleemu ukázat krásu rybaření, spolknou mu návnadu i s navijákem, nebo mu uniknou?

      • Hvězdy zastavárny XIV (10)

        Zastav se. Otočte list s Hvězdami zastavárny, když se jim krámě objeví první vydání knihy Marka Twaina "Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše". Hoši se vydají i do Země Nezemě, když u nich přistane animovaný Petr Pan z roku 1953.

      • Prokletí ostrova Oak VI (3)

        Prostorové vidění. Seizmické průzkumy odhalí existenci záhadné komory v podzemí a Gary a Jack učiní objev, který opět naznačuje spojení s templáři.

      • Z ohnivé výhně IV (28)

        Meč sica. Kováři mají za úkol vyrobit typickou čepel, která se používala u křesadlových ručnic ráže 50. V posledním kole zbývající soutěžící musejí ukovat smrtící gladiátorský meč zvaný sica.

      • Hvězdy zastavárny IX (11)

        Stříbrné okraje. Úspěšný seriál přivádí diváky do rodinné zastavárny v Las Vegas, kterou společně vedou příslušníci tří generací z rodiny Harrisonových - děda Richard, syn Rick a vnuk Corey.

      • Válka skladů IV (4)

        Příběh dvou kabátů. Kupci jedou do Hollywoodu, kde Darrell Sheets najde nový způsob, jak si vydělat, objeví se Nabila Hannis a Jarrod s Brandi učiní šokující objev.

      • Vetřelci dávnověku VIII (3)

        Tajná agenda NASA. Měl letecký inženýr Wernher von Braun tajemství, která nacisté dávali dohromady za 2. sv. války, nebo přístup k technologiím z Roswellu? Je možné, že největší světový vědec pro vývoj raket našel svou inspiraci ne v našem, ale jiném světě?

      • Vetřelci dávnověku: Dokonalý důkaz (3)

        Teslův experiment. Giorgio Tsoukalos představí fascinující příběh Nikoly Tesly, jednoho z nejaktivnějších vynálezců 20. století a muže, který ve skutečnosti stojí za elektrifikací světa.

      • Hvězdy zastavárny XIX (25)

        Chumův riskantní byznys. Hvězdy zastavárny čeká velká hra, protože v obchodě se objeví kasička v podobě postavičky Donkey Konga ze začátku 80. let. Získá její prodejce pár drobných navíc nebo bude brzy po hře?

      • Hvězdy zastavárny XIX (26)

        E rovná se MC na zástavu. Hvězdy zastavárny si to musí propočítat, protože ručně psané výpočty Alberta Einsteina by jim mohly slušně znásobit tržby. Chumlee se zatím snaží dokázat, že neměl zatmění mozku, když zaplatil balík za to, aby jeden starý světlomet zase zazářil.

      • Z ohnivé výhně IV (28)

        Meč sica. Kováři mají za úkol vyrobit typickou čepel, která se používala u křesadlových ručnic ráže 50. V posledním kole zbývající soutěžící musejí ukovat smrtící gladiátorský meč zvaný sica.

      • Hvězdy zastavárny IX (11)

        Stříbrné okraje. Úspěšný seriál přivádí diváky do rodinné zastavárny v Las Vegas, kterou společně vedou příslušníci tří generací z rodiny Harrisonových - děda Richard, syn Rick a vnuk Corey.

      • Válka skladů IV (4)

        Příběh dvou kabátů. Kupci jedou do Hollywoodu, kde Darrell Sheets najde nový způsob, jak si vydělat, objeví se Nabila Hannis a Jarrod s Brandi učiní šokující objev.

      • Z ohnivé výhně V (3)

        Karabela. Dva mistři kováři musejí naplno předvést své dovednosti při úkolu ukovat meče z oceli pocházející z řetězů a hnacích kol. Pouze dva si zajistí místo v posledním kole, kde mají pět dní na ukování legendární šavle Karabela.

      • Hvězdy zastavárny XIV (9)

        Navinout a zacvakat. Nechte se přilákat s Hvězdami zastavárny, když se v krámě objeví kapesní rybářský prut Ronco. Rick chce Coreymu a Chumleemu ukázat krásu rybaření, spolknou mu návnadu i s navijákem, nebo mu uniknou?

      • Hvězdy zastavárny XIV (10)

        Zastav se. Otočte list s Hvězdami zastavárny, když se jim krámě objeví první vydání knihy Marka Twaina "Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše". Hoši se vydají i do Země Nezemě, když u nich přistane animovaný Petr Pan z roku 1953.

      • Hledači pokladů XI (17)

        Mezi dvěma ohni. Chlapci učiní životní objev na slavné turistické atrakci. A sběratel v Cape Codu uzavírá jeden obchod za druhým, dokud nezasáhne jeho žena.