
History
History od do
Z ohnivé výhně IV (3)
Katzbalger. Soutěžící stojí úplně poprvé před úkolem vyrobit nikoli jednu, ale dvě zbraně hned v prvním kole. Dva finalisté pak musí vytvořit ikonický bojový meč z 15. století - katzbalger.
Generál Patton (6)
V čele útočících vojsk. Po odepření jasného vítězství u Falaise Gap se Patton vydává osvobodit Paříž. Zásluhy jsou však opět ukradeny, protože francouzská armáda se do města dostane ještě před ním.
Hledači pokladů XV (13)
Vysoko létající nabídka. Pánové hrdinsky navracejí po půl století ztracený námořní artefakt do jeho právoplatného domova ve Washingtonu, D.C.
Hledači pokladů XV (15)
Hledači to rádi horké. V Massachusetts zkoušejí pánové zprostředkovat obchod s originálním loveckým tesákem Bowieho a objeví hollywoodskou sbírku s nikdy neviděnými fotografiemi Marilyn Monroe, které Franka poblázní.
Hvězdy zastavárny XIX (41)
Plně zajištěno. Hvězdy zastavárny začnou výstřelem, když se v krámu objeví krásný pár pistolí zadovek z 18. století. Pak dojde na těžkou váhu, když prodejce přinese těžítko vyrobené slavným umělcem výrobků ze skla, Paulem Stankardem.
Hvězdy zastavárny XIX (42)
Vrahův klobouk. Cylindr a pistole, které kdysi patřily údajnému Jacku Rozparovači, jsou dvěma položkami, pro které by Rick vraždil. Corey pracuje přesčas, aby se dostal k hodinám ze 20. let. Zaboduje, nebo vítr odvane písky času?
Z ohnivé výhně V (10)
Kilidž. Dva kováři se vracejí domů do svých kováren, kde musejí znovu vytvořit jednu z nejsmrtelnějších šavlí Osmanské říše: Kilidž. Který kovář si prořízne cestu soutěží a vyhraje 10 000 dolarů?
Hvězdy zastavárny XV (22)
Narozeninové blues. V obchodě se objeví vojenský průkaz s podpisem Marilyn Monroe. Přijde zákazník s prvním vydáním Beethovenovy Symfonie číslo 6. Corey a Antwaun jsou přistiženi, jak slídí kolem, když chystají Chumleeho narozeninovou oslavu.
Hvězdy zastavárny XV (23)
Román o zastavárně. Do krámu přitančí bunda z filmu Pulp Fiction. Corey jedná sám za sebe, když objeví rukavičky do opery podepsané hollywoodskou legendou Clarkem Gablem. Rick míří k Lonniemu Hammargrenovi, aby se podíval na jeho sbírku unikátů.
Generál Patton (6)
V čele útočících vojsk. Po odepření jasného vítězství u Falaise Gap se Patton vydává osvobodit Paříž. Zásluhy jsou však opět ukradeny, protože francouzská armáda se do města dostane ještě před ním.
Válka skladů Texas (8)
Čajový dýchánek. Kupci se poperou o kořist v zámožném Lewisville, kde najdou klavír, čajovou soupravu a luxusní nábytek. Kdo narazí na to největší terno?
Válka skladů Texas (9)
Pro pár schránek. Kupci vyrazí do Dallasu na šňůru několika navazujících dražeb. Pokud neudrží krok s davem, možná jim uteče životní koupě.
Z ohnivé výhně IV (26)
Schiavona. Mistři čepele sbírají ocel ze zemědělských nástrojů a s použitím uhlí vyrábějí zvláštní dýky s tajným otvorem pro zavěšení na krk. Dva z nich se nakonec vrátí domů, kde musí vyrobit zdobný, ale smrtící meč schiavona.
Hledači pokladů XI (16)
Hlava 32. Hoši před sebou mají těžký úkol, když se ocitnou na pozemku, kde je víc zakázkových Fordů ’32, než kolik kdy viděli pohromadě, a Danielle se pokouší o důležitou vojenskou misi.
Hvězdy zastavárny IX (11)
Stříbrné okraje. Úspěšný seriál přivádí diváky do rodinné zastavárny v Las Vegas, kterou společně vedou příslušníci tří generací z rodiny Harrisonových - děda Richard, syn Rick a vnuk Corey.
Hvězdy zastavárny IX (12)
Zaměř a vyhraj. Úspěšný seriál přivádí diváky do rodinné zastavárny v Las Vegas, kterou společně vedou příslušníci tří generací z rodiny Harrisonových - děda Richard, syn Rick a vnuk Corey.
Válka skladů Texas (8)
Čajový dýchánek. Kupci se poperou o kořist v zámožném Lewisville, kde najdou klavír, čajovou soupravu a luxusní nábytek. Kdo narazí na to největší terno?
Z ohnivé výhně V (12)
Rytířský meč. Čtyři kováři musejí ukovat ne jeden, ale tři nože z kolejových hřebů za pouhé tři hodiny. Zbývající dva soutěžící se vracejí domů znovu vytvořit legendární středověký rytířský meč.
Hvězdy zastavárny XI (1)
Hamoun. Chumlee studuje zlatou videohru z roku 1990 pro Nintendo World Championship. Má to být "zlatý grál" všech sběratelů videoher, vyhraje ji Chumlee pro sebe?
Vetřelci dávnověku: Dokonalý důkaz (5)
Záhada Puma Punku. Šedesát čtyři kilometrů na západ od bolívijského La Paz, vysoko v andských horách, leží záhadné, dávné ruiny Puma Punktu. Mohlo jít o stavbu mimozemšťanů?
Generál Patton (6)
V čele útočících vojsk. Po odepření jasného vítězství u Falaise Gap se Patton vydává osvobodit Paříž. Zásluhy jsou však opět ukradeny, protože francouzská armáda se do města dostane ještě před ním.
Z ohnivé výhně VI (5)
Attilův meč boha Marta. Čtyři kováři upřou zraky ke hvězdám, když budou muset ukovat fantasy meče z meteoritu. Poslední dva zamíří do svých domovů ukovat opětovně legendární zbraň Attily Huna, meč boha Marta.
Hvězdy zastavárny XV (24)
Kniha Rickova. Pusťte si to na plné pecky s Hvězdami zastavárny, když jim do krámu vpadne kytarový pedál Kurta Cobaina. Pak se z Ricka stane věřící, když Kniha Mormon z roku 1842 bude zřejmě nejdražším svazkem, jaký tu kdy měli.
Hvězdy zastavárny XV (25)
Van Gogh osobně. Namalujte si obrázek s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou litografie údajně od Vincenta van Gogha. Corey a Chumlee se vrátí do dětství, když narazí na sbírku starých skateboardů.
Hvězdy zastavárny IX (13)
Ubíjející pocit. Úspěšný seriál přivádí diváky do rodinné zastavárny v Las Vegas, kterou společně vedou příslušníci tří generací z rodiny Harrisonových - děda Richard, syn Rick a vnuk Corey.
Hvězdy zastavárny IX (14)
Prach a broky. Úspěšný seriál přivádí diváky do rodinné zastavárny v Las Vegas, kterou společně vedou příslušníci tří generací z rodiny Harrisonových - děda Richard, syn Rick a vnuk Corey.
Hledači pokladů XI (17)
Mezi dvěma ohni. Chlapci učiní životní objev na slavné turistické atrakci. A sběratel v Cape Codu uzavírá jeden obchod za druhým, dokud nezasáhne jeho žena.
Válka skladů Texas (14)
Kabinet kuriozit. Položky na dražbě v Burlesonu rozhodně nejsou obyčejné. Najdou kupující mezi hromadami podivných krámů vůbec něco hodnotného?
Válka skladů Texas (15)
Diamanty jsou vděčné. Jeden tým získá sklad v Irvingu, kde může být 50 000 liber. Victor zkouší rozhodit konkurenci nekalou taktikou.
Válka skladů Texas (16)
Chirurg, čarodějnice a skříň. Blíží se tornádo a kupující spěchají, aby získali sklad ve východním Texasu, než bouře udeří.
Válka skladů Texas II (1)
Let čmeláka. Dražitelé se vydávají do lázeňského města Mineral Wells, kde se nováček Jenny Grumblesová bude snažit zbavit dvou dotěrných věcí: roje termitů a zamilovaného kupce.
Válka skladů Texas II (2)
Ovčáci čtveráci. Chráněnec doktora Moa se vrací a směle se vyrovná Jenny Grumblesové. Ricky Smith získá cennou lekci z lidské anatomie a Bubba Smith je nucen najít kupce pro explicitní umění.
Z ohnivé výhně IV (27)
Rhomphaia. V prvním kole musí kováři na svém ostří vytvořit jeden z šesti damaškových vzorů. Když vyprší čas, do finále postupují pouze dva soutěžící, kteří dostanou za úkol vyrobit strašlivý meč rhomphaia.
Prezidenti ve válce (2)
Jejich nejlepší okamžiky. Nixon čelí palbě živého ohně, Bush je sestřelen v Tichomoří, Ford čelí kamikadze na USS Monterey a Eisenhower provede snad největší invazi ve světové historii.
Válka skladů VI (18)
Robotický kovboj. Darrell a Brandon musí sehnat zboží pro svůj web, Ivyho donutí vyčerpání přepnout do robotického módu a Rene se oblékne jako profík.
Válka skladů VI (19)
Vezměte děti do práce. Válka skladů sleduje týmy dražitelů, kteří chtějí zabodovat v napínavém světě skladových aukcí.
Z ohnivé výhně IV (4)
Makraka. Čtyři zbrojíři musí vyrobit karambit, zahnutý nůž připomínající pařát. Dva finalisté mají pět dní na to, aby vytvořili nejnebezpečnější zbraň v Africe - makraku. Který zbrojíř soutěž vyhraje?
Generál Patton (7)
Na Hitlerově prahu. Pattononova blesková válka je tak úspěšná, že jeho armáda dokonce předstihne vlastní zásobovací konvoj. Když se zmocní klíčového města Nancy, Hitlet spustí protiútok.
Tajné nacistické základny (1)
Guernsey: Hitlerův ostrov šílenství. Pád třetí říše zanechal tolik tajemství jako relikvií, ukrytých ve stavbách rozptýlených po celém světě. Během zveřejnění fakt o těchto základnách se může divák zamyslet nad skutečností, že 2. světová válka mohla skončit zcela jinak.
Prokletí ostrova Oak VI (13)
Honba za papíry. Ohromující struktura objevená ve Smith’s Cove ohromí společenstvo víc než cokoliv jiného. A v Money Pit pravděpodobně tým objevil legendární truhlu, v níž podle předpokladů byl poklad ostrova Oak – stále unikající Chappelleho skrýš.
Hvězdy zastavárny XIX (43)
Nesnáze dohody. Rick vyjíždí po Ferrari 308 z roku 1984, se kterým by rád odjel. Dokáže přišlápnout v případě dohody, nebo příliš vysoká cena vyjednávání přidusí? Corey je hned ve střehu, když prodávající přinese telefonem ovládaný hudební přehrávač ze 30. let.
Hvězdy zastavárny XIX (44)
Zastaveno a zmateno. Prodávající se snaží vzbudit vzrušení se svými vinylovými alby Led Zeppelin, což je rajská hudba pro Ricka a Chuma. Dojdou k přesvědčení, že se na těchto nahrávkách dá vydělat? Další na řadě je pálka ze světové série 2016.
Z ohnivé výhně V (12)
Rytířský meč. Čtyři kováři musejí ukovat ne jeden, ale tři nože z kolejových hřebů za pouhé tři hodiny. Zbývající dva soutěžící se vracejí domů znovu vytvořit legendární středověký rytířský meč.
Hvězdy zastavárny XV (24)
Kniha Rickova. Pusťte si to na plné pecky s Hvězdami zastavárny, když jim do krámu vpadne kytarový pedál Kurta Cobaina. Pak se z Ricka stane věřící, když Kniha Mormon z roku 1842 bude zřejmě nejdražším svazkem, jaký tu kdy měli.
Hvězdy zastavárny XV (25)
Van Gogh osobně. Namalujte si obrázek s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou litografie údajně od Vincenta van Gogha. Corey a Chumlee se vrátí do dětství, když narazí na sbírku starých skateboardů.
Generál Patton (7)
Na Hitlerově prahu. Pattononova blesková válka je tak úspěšná, že jeho armáda dokonce předstihne vlastní zásobovací konvoj. Když se zmocní klíčového města Nancy, Hitlet spustí protiútok.
Tajné nacistické základny (1)
Guernsey: Hitlerův ostrov šílenství. Pád třetí říše zanechal tolik tajemství jako relikvií, ukrytých ve stavbách rozptýlených po celém světě. Během zveřejnění fakt o těchto základnách se může divák zamyslet nad skutečností, že 2. světová válka mohla skončit zcela jinak.
Z ohnivé výhně IV (27)
Rhomphaia. V prvním kole musí kováři na svém ostří vytvořit jeden z šesti damaškových vzorů. Když vyprší čas, do finále postupují pouze dva soutěžící, kteří dostanou za úkol vyrobit strašlivý meč rhomphaia.
