• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně III (4)

        Falcata. Soutěžící musí vytvořit čepel a zároveň si ukout i kladivo na její výrobu. Ve finále musí vyrobit zbraň známou svou smrtící přesností, falcatu.

      • Nacistické evangelium

        "Nacistické evangelium" se noří hluboko do duše nacistického státu a odhaluje jeho bizarní okultní kořeny. Z překroucené směsice legend, rituálů, náboženství a pohádek si třetí říše vytvořila svou vlastní jedinečnou víru.

      • Hledači pokladů XV (12)

        Dohoda o jednom kole. V Missouri pánové navštíví historickou usedlost, kde se připojí k pátrání po ztracené dědově uniformě z doby občanské války.

      • Hledači pokladů XV (11)

        Velké mikro šílenství. Mike zažije zjevení v New Hampshiru, když najde velkou sbírku mikrovozů včetně jednoho nejvzácnějšího na světě.

      • Z ohnivé výhně IV (30)

        Ultimátní týmová výzva. V sázce je dvakrát tolik, když čtyři kovářští mistři soutěží po boku svých učňů, a vyrábějí ikonickou válečnou zbraň - zákopový nůž. Pouze dva týmy se dostanou do finále, kde dostanou za úkol vytvořit starodávnou čepel - čínský meč dao.

      • Hvězdy zastavárny XIV (8)

        Rozbít bank. Hvězdy zastavárny střílí na koš, když se u nich objeví obnošené tenisky legendy NBA Dr J.

      • Hvězdy zastavárny XIV (9)

        Navinout a zacvakat. Nechte se přilákat s Hvězdami zastavárny, když se v krámě objeví kapesní rybářský prut Ronco. Rick chce Coreymu a Chumleemu ukázat krásu rybaření, spolknou mu návnadu i s navijákem, nebo mu uniknou?

      • Nacistické evangelium

        "Nacistické evangelium" se noří hluboko do duše nacistického státu a odhaluje jeho bizarní okultní kořeny. Z překroucené směsice legend, rituálů, náboženství a pohádek si třetí říše vytvořila svou vlastní jedinečnou víru.

      • Z ohnivé výhně IV (4)

        Ngombe Ngulu. Čtyři muži vstoupí do kovárny a mají vykovat čepel z obřího výtahového kabelu. Kterého ze zbrojířů pokoří dvě výzvy a brutální testovací kolo?

      • Hledači pokladů XI (1)

        Jančivý Bronco. Chlapci najdou unikátní úlovek a musí se rozhodnout, jestli se rozšoupnou, nebo odjedou. Mike se do toho opře, aby zachránil jeden starý krám před Matkou přírodou.

      • Hvězdy zastavárny XIX (43)

        Nesnáze dohody. Rick vyjíždí po Ferrari 308 z roku 1984, se kterým by rád odjel. Dokáže přišlápnout v případě dohody, nebo příliš vysoká cena vyjednávání přidusí? Corey je hned ve střehu, když prodávající přinese telefonem ovládaný hudební přehrávač ze 30. let.

      • Hvězdy zastavárny XIX (44)

        Zastaveno a zmateno. Prodávající se snaží vzbudit vzrušení se svými vinylovými alby Led Zeppelin, což je rajská hudba pro Ricka a Chuma. Dojdou k přesvědčení, že se na těchto nahrávkách dá vydělat? Další na řadě je pálka ze světové série 2016.

      • Válka skladů X (3)

        Jasná světla, velké peníze. Dave přidá do svého inventáře zdravotnický přístroj, Reneho osvítí jeho sklad s nábytkem a Ivy najde něco nečekaného.

      • Z ohnivé výhně V (1)

        Souboj nováčků. Mistři čepele sbírají ocel ze zemědělských nástrojů a v uhelných kovárnách vyrábějí zvláštní dýky s tajným otvorem pro zavěšení na krk. Dva z nich se nakonec vrátí domů, kde musí vyrobit zdobný, ale smrtící meč schiavona.

      • Hvězdy zastavárny X (16)

        Což takhle trochu ledu? Rick obhlíží japonský minomet z 2. světové války určený k bojům v hustých pralesích Pacifiku.

      • Vetřelci dávnověku VIII (2)

        Vetřelci před Kristem. Je možné, že Zemi obývala vyspělá civilizace již před tisíci lety? Mohou být historky o době bohů a stvoření z jiných světů, kteří obývali naši planetu, něčím víc než pouhým mýtem?

      • Nacistické evangelium

        "Nacistické evangelium" se noří hluboko do duše nacistického státu a odhaluje jeho bizarní okultní kořeny. Z překroucené směsice legend, rituálů, náboženství a pohádek si třetí říše vytvořila svou vlastní jedinečnou víru.

      • Hvězdy zastavárny XIV (10)

        Zastav se. Otočte list s Hvězdami zastavárny, když se jim krámě objeví první vydání knihy Marka Twaina "Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše". Hoši se vydají i do Země Nezemě, když u nich přistane animovaný Petr Pan z roku 1953.

      • Hvězdy zastavárny XIV (11)

        Tátova holčička. Nechte se otagovat s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví umělecké dílo od graffiti hvězdy Keitha Haringa. Chumlee je povolán do první linie, když přijede funkční nástroj z občanské války.

      • Hvězdy zastavárny XIX (45)

        V přítomnosti velikosti. Rick a Chum se poperou o pás hračky Batmana ze 60. let. Podaří se jim jej koupit? Úžasná elektrická kytara Mosrite šokuje každého v obchodě, ale dokážou se Corey a prodávající nějakým způsobem dohodnout?

      • Hvězdy zastavárny XIX (46)

        Vysoce výbušná nabídka. Za hvězdami zastavárny přichází prodávající s proprietou z filmu Návrat do budoucnosti II. Všechny vyděsí, když se do krámku dostane sud střelného prachu britského námořnictva. Dokáže ho Rick využít, nebo půjde přes palubu?

      • Hledači pokladů XI (2)

        Další cihla ve zdi. Hoši zažijí podivné setkání s "Cikánským králem", který má neuvěřitelnou podzemní zásobu, ale tvrdí, že se nedá koupit.

      • Válka skladů X (8)

        Cena panenek. Jarrod najde párty sklad, jaký vždycky chtěl, Rene objeví novou obchodní příležitost a Ivyho obuv hraje velkou roli.

      • Válka skladů X (9)

        L. Ron Yuuuper. Ivy se dostane ke starým venkovním doplňkům a Dave se dostane na neočekávaný audit, zatímco Emilyn odchod pokazí den jednoho kupujícího.

      • Válka skladů X (10)

        Bláznivý odhad. Adelanto je místo návratu Dotsonových. Dave se snaží rozběhnout své motory, Darrell zakopne o zajímavou sbírku a Rene konečně rozlouskne oříšek.

      • Válka skladů X (11)

        Olé. Maryina kóje probudí její vnitřní hlas a Kenny se pokusí obléct Ameriku, zatímco Brandi a Jarrod získají náskok před konkurencí.

      • Válka skladů X (12)

        Bum, cvak a aukce. Ivy riskuje se svou párty kójí, Brandi a Jarrod se vrátí k základům a Rene dostane radu ke své prezentaci.

      • Z ohnivé výhně IV (5)

        Tabar-Shispar. Čtyřem zbrojířům padají klacky pod nohy, téměř doslova, protože mají ukout zbraně z instalatérských hasáků. Ve finálovém kole musí vytvořit extrémně vzácný hybrid mezi sekerou a kyjem, zvaný Tabar Shish-par.

      • Vzestup a pád třetí říše (2)

        Pád. Neznámé anekdoty a záhadné detaily o lidech, kteří tvořili nacistiskou stranu a informace o archivních pokladech, které za sebou zanechali.

      • Válka skladů V (8)

        Strašlivá mela. Kupci se setkají s novými dražiteli a Darrell brání svůj rajón. Ivy Calvin najde nástroj, jaký nikdy neviděl a Jarrod s Brandi potřebují zaplnit svůj nový obchod.

      • Válka skladů V (9)

        Francouzský kšeft. Jarrod a Brandi najdou hračky a Jarrod zkouší porazit světového šampióna. Bratři Harrisové hledají hvězdu na hollywoodském chodníku slávy a Barry hraje o trezor.

      • Z ohnivé výhně III (5)

        Kora. Čtyři zbrojíři vyrábějí zbraně z kusů ocele sesbírané z obřího elektrického nářadí. Po důkladném testování dva finalisté vytvoří legendární obětní meč, který údajně dokázal jedním švihem rozetnout ovci vedví.

      • Bitva 360° (1)

        Povinnost volá. Úchvatná CGI animace vám osvětlí příběh o americké letadlové lodi USS Enterprise, která sloužila při druhé světové válce.

      • Ztracené zlato 2. světové války (6)

        Nacistický beton. Tým se pokusí prověřit, jestli je tunel za jedinečnou formací kamenů, o níž si myslí, že jde o tajný zadní vchod do jeskyně. Po souboji s tajfunem a nejspíše nacistickým betonem konečně tým najde důkaz o prostorách pod zemí dlouhých 12 metrů.

      • Prokletí ostrova Oak VI (10)

        Kamenné prsty. Záhadný vyřezávaný kámen objevený v oblasti Money Pit se zdá dokládat dávnou přítomnost Vikingů na Oak Island. A ve Smith’s Cove tým konečně objevil do té doby skryté odtokové žlaby na Oak Island.

      • Hvězdy zastavárny XIX (19)

        Král zastavidel. Hvězdy zastavárny diváky zavádí dovnitř jedné rodinné zastavárny v Las Vegas, společně provozovanou třemi generacemi mužů rodiny Harrisonových a kde na každém kroku cítíte popichování i kamarádství.

      • Hvězdy zastavárny XIX (20)

        Srandapeníze. V zastavárně vás nesmí překvapit, ani když prodávající Chumleeovi do ruky vtiskne třicetidolarovou bankovku. Přinutí tato podivná bankovka Chuma, aby sáhl do peněženky a koupil ji, nebo se z ní vyklube příliš drahá měna, kterou nestojí za to kupovat?

      • Z ohnivé výhně V (1)

        Souboj nováčků. Mistři čepele sbírají ocel ze zemědělských nástrojů a v uhelných kovárnách vyrábějí zvláštní dýky s tajným otvorem pro zavěšení na krk. Dva z nich se nakonec vrátí domů, kde musí vyrobit zdobný, ale smrtící meč schiavona.

      • Hvězdy zastavárny XIV (10)

        Zastav se. Otočte list s Hvězdami zastavárny, když se jim krámě objeví první vydání knihy Marka Twaina "Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše". Hoši se vydají i do Země Nezemě, když u nich přistane animovaný Petr Pan z roku 1953.

      • Hvězdy zastavárny XIV (11)

        Tátova holčička. Nechte se otagovat s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví umělecké dílo od graffiti hvězdy Keitha Haringa. Chumlee je povolán do první linie, když přijede funkční nástroj z občanské války.

      • Bitva 360° (1)

        Povinnost volá. Úchvatná CGI animace vám osvětlí příběh o americké letadlové lodi USS Enterprise, která sloužila při druhé světové válce.

      • Ztracené zlato 2. světové války (6)

        Nacistický beton. Tým se pokusí prověřit, jestli je tunel za jedinečnou formací kamenů, o níž si myslí, že jde o tajný zadní vchod do jeskyně. Po souboji s tajfunem a nejspíše nacistickým betonem konečně tým najde důkaz o prostorách pod zemí dlouhých 12 metrů.

      • Z ohnivé výhně IV (5)

        Tabar-Shispar. Čtyřem zbrojířům padají klacky pod nohy, téměř doslova, protože mají ukout zbraně z instalatérských hasáků. Ve finálovém kole musí vytvořit extrémně vzácný hybrid mezi sekerou a kyjem, zvaný Tabar Shish-par.