• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně III (5)

        Kora. Čtyři zbrojíři vyrábějí zbraně z kusů ocele sesbírané z obřího elektrického nářadí. Po důkladném testování dva finalisté vytvoří legendární obětní meč, který údajně dokázal jedním švihem rozetnout ovci vedví.

      • Bitva 360° (1)

        Povinnost volá. Úchvatná CGI animace vám osvětlí příběh o americké letadlové lodi USS Enterprise, která sloužila při druhé světové válce.

      • Ztracené zlato 2. světové války (6)

        Nacistický beton. Tým se pokusí prověřit, jestli je tunel za jedinečnou formací kamenů, o níž si myslí, že jde o tajný zadní vchod do jeskyně. Po souboji s tajfunem a nejspíše nacistickým betonem konečně tým najde důkaz o prostorách pod zemí dlouhých 12 metrů.

      • Prokletí ostrova Oak VI (10)

        Kamenné prsty. Záhadný vyřezávaný kámen objevený v oblasti Money Pit se zdá dokládat dávnou přítomnost Vikingů na Oak Island. A ve Smith’s Cove tým konečně objevil do té doby skryté odtokové žlaby na Oak Island.

      • Hvězdy zastavárny XIX (19)

        Král zastavidel. Hvězdy zastavárny diváky zavádí dovnitř jedné rodinné zastavárny v Las Vegas, společně provozovanou třemi generacemi mužů rodiny Harrisonových a kde na každém kroku cítíte popichování i kamarádství.

      • Hvězdy zastavárny XIX (20)

        Srandapeníze. V zastavárně vás nesmí překvapit, ani když prodávající Chumleeovi do ruky vtiskne třicetidolarovou bankovku. Přinutí tato podivná bankovka Chuma, aby sáhl do peněženky a koupil ji, nebo se z ní vyklube příliš drahá měna, kterou nestojí za to kupovat?

      • Z ohnivé výhně V (1)

        Souboj nováčků. Mistři čepele sbírají ocel ze zemědělských nástrojů a v uhelných kovárnách vyrábějí zvláštní dýky s tajným otvorem pro zavěšení na krk. Dva z nich se nakonec vrátí domů, kde musí vyrobit zdobný, ale smrtící meč schiavona.

      • Hvězdy zastavárny XIV (10)

        Zastav se. Otočte list s Hvězdami zastavárny, když se jim krámě objeví první vydání knihy Marka Twaina "Yankee z Connecticutu na dvoře krále Artuše". Hoši se vydají i do Země Nezemě, když u nich přistane animovaný Petr Pan z roku 1953.

      • Hvězdy zastavárny XIV (11)

        Tátova holčička. Nechte se otagovat s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví umělecké dílo od graffiti hvězdy Keitha Haringa. Chumlee je povolán do první linie, když přijede funkční nástroj z občanské války.

      • Bitva 360° (1)

        Povinnost volá. Úchvatná CGI animace vám osvětlí příběh o americké letadlové lodi USS Enterprise, která sloužila při druhé světové válce.

      • Ztracené zlato 2. světové války (6)

        Nacistický beton. Tým se pokusí prověřit, jestli je tunel za jedinečnou formací kamenů, o níž si myslí, že jde o tajný zadní vchod do jeskyně. Po souboji s tajfunem a nejspíše nacistickým betonem konečně tým najde důkaz o prostorách pod zemí dlouhých 12 metrů.

      • Z ohnivé výhně IV (5)

        Tabar-Shispar. Čtyřem zbrojířům padají klacky pod nohy, téměř doslova, protože mají ukout zbraně z instalatérských hasáků. Ve finálovém kole musí vytvořit extrémně vzácný hybrid mezi sekerou a kyjem, zvaný Tabar Shish-par.

      • Hledači pokladů XI (2)

        Další cihla ve zdi. Hoši zažijí podivné setkání s "Cikánským králem", který má neuvěřitelnou podzemní zásobu, ale tvrdí, že se nedá koupit.

      • Hvězdy zastavárny XIX (45)

        V přítomnosti velikosti. Rick a Chum se poperou o pás hračky Batmana ze 60. let. Podaří se jim jej koupit? Úžasná elektrická kytara Mosrite šokuje každého v obchodě, ale dokážou se Corey a prodávající nějakým způsobem dohodnout?

      • Hvězdy zastavárny XIX (46)

        Vysoce výbušná nabídka. Za hvězdami zastavárny přichází prodávající s proprietou z filmu Návrat do budoucnosti II. Všechny vyděsí, když se do krámku dostane sud střelného prachu britského námořnictva. Dokáže ho Rick využít, nebo půjde přes palubu?

      • Válka skladů X (8)

        Cena panenek. Jarrod najde párty sklad, jaký vždycky chtěl, Rene objeví novou obchodní příležitost a Ivyho obuv hraje velkou roli.

      • Z ohnivé výhně V (2)

        Flyssa Kabylů. Když je do kovárny přivezeno dělo, musejí kováři zachránit jeho části a vytvořit své signifikantní meče. Poslední dva kováři pak mají za úkol v posledním kole znovu vytvořit meč flyssa Kabylů ze severní Afriky.

      • Hvězdy zastavárny X (17)

        Noc zastaváren. Hvězdy zastavárny zkoumají baseballovou kartičku Babe Rutha z doby, kdy Bambino dělal nadhazovače u Boston Red Sox. Bude to trefa do černého, nebo na ně prodejce hraje faleš?

      • Vetřelci dávnověku VIII (3)

        Tajná agenda NASA. Měl letecký inženýr Wernher von Braun tajemství, která nacisté dávali dohromady za 2. sv. války, nebo přístup k technologiím z Roswellu? Je možné, že největší světový vědec pro vývoj raket našel svou inspiraci ne v našem, ale jiném světě?

      • Bitva 360° (1)

        Povinnost volá. Úchvatná CGI animace vám osvětlí příběh o americké letadlové lodi USS Enterprise, která sloužila při druhé světové válce.

      • Z ohnivé výhně V (22)

        Ocelový samostříl. Dva soutěžící se vracejí domů, aby znovu vytvořili jednu z nejkomplikovanějších zbraní v historii pořadu: ocelový samostříl. Ale jen jeden kovář může tuto zkoušku vyhrát a získat tak 10 000 dolarů a titul šampiona soutěže Z ohnivé výhně.

      • Hvězdy zastavárny XIV (12)

        Zatraceně dobrý čas. Zaplaťte s Hvězdami zastavárny, když Rick vyjednává prodej krabice na doutníky, která patřívala JFK. Pak dorazí do krámu fotografie generála Custera z časů občanské války.

      • Hvězdy zastavárny XIV (13)

        Kdo je tvůj Dalí? Nechte se pohltit s Hvězdami zastavárny, když se do krámu dostane obraz ze série Božská komedie od Salvadora Dalího. Udělá tohle umělecké dílo na Ricka surrealistický dojem, nebo ho smete ze stolu?

      • Hvězdy zastavárny XX (1)

        Zástava v parku. Rick míří na východ, aby vyzkoušel vzácnou zbraň z 18. století. V obchodě Corey dostane nabídku na kartu Mickeyho Mantlea, když byl ještě zelenáč. Vojenský odborník Alex pak uvaří něco speciálního jen pro Ricka.

      • Hledači pokladů XI (3)

        Těžký oříšek. Když se Frank zblázní do sto let staré svačinové legendy, musí se rozhodnout, jestli stojí za neslýchanou částku.

      • Válka skladů X (13)

        Tak pravil Kenny: Kumbaya. Darrellův žák má gotickou promoci a Kenny jde "nenápadně do utajení", aby odhalil novou pracovní příležitost.

      • Válka skladů X (14)

        To jsem odkoukal od tebe! Reneho dcera předvede svůj skvělý odhad, Schulzovi-Passantesovi rozšíří své možnosti pod širým nebem a Hráč se setká s dravcem.

      • Válka skladů X (15)

        Jednou jsi dole, jednou nahoře. Kalifornské Indio se ukáže jako mimořádně zajímavé pro Davea. Brandi a Jarrod najdou dokonalou skrýš, zatímco Mary to nevyjde.

      • Válka skladů X (16)

        Dobré ráno, Arcadie. Mary narazí na starožitné umění, Ivy rozšíří svou sbírku známek a Kenny se musí znovu postavit svému strachu.

      • Válka skladů X (17)

        Zahnaný do rohu. Gambler se vrací z Huntington Beach. Rene si všechny znepřátelí a Ivy nemá dobré vyhlídky.

      • Z ohnivé výhně IV (6)

        Šamšír. Zbrojíři mají vykovat lovecký nůž, ke kterému ve druhém kole udělají rukojeť ve tvaru D. Jen dva se dostanou do finálového kola, kde vytvoří smrtící šavli zvanou šamšír.

      • Nacistické evangelium

        "Nacistické evangelium" se noří hluboko do duše nacistického státu a odhaluje jeho bizarní okultní kořeny. Z překroucené směsice legend, rituálů, náboženství a pohádek si třetí říše vytvořila svou vlastní jedinečnou víru.

      • Válka skladů V (10)

        Barryho andělé. Nováčci Rene a Casey koupí sochu, která by mohla stát tisíce. Darrell Sheets odhalí kočičí záležitosti a Barry dorazí se dvěma aukčními anděly.

      • Válka skladů V (11)

        Záře. Bratři Harrisovi jdou do utajení, Jarrod s Brandi objeví cit pro charitu, Barry vyšťourá brašnu, která ho pošle na svahy a Darrell objeví velkou tyč.

      • Z ohnivé výhně III (6)

        Hunga Munga. Čtyři zbrojíře čeká zkouška, když mají za úkol udělat pilkový nůž. Dva finalisté se pak pokusí ukout Hunga Munga - monstrózní zbraň, jejíž čtyři hrany musí podat špičkový výkon během zkoušky porotců.

      • Bitva 360° (2)

        Msta na půl cesty. Úžasná grafická zpracování CGI vypráví příběh o tom, jak USS Enterprise a další letadlové lodě Yorktown a Hornet zcela zvrátily vývoj války v Tichomoří.

      • Vetřelci dávnověku XII (2)

        Badlandský strážce. Satelitní snímky odhalily obří tvář vyrytou do tváře Země v kanadské Albertě, známou nyní jako Badlandský strážce. Mohlo by jít o součást kosmického komunikačního systému?

      • Vetřelci dávnověku XI (3)

        Mimozemský protokol. V roce 2017 do naší sluneční soustavy vstoupil objekt s tak neobvyklou dráhou, že astronomové naznačovali, že se mohlo jednat o mimozemskou inteligenci. Což nás přivádí k zajímavé otázce - máme plán, co dělat, až se s mimozemským životem setkáme?

      • Hvězdy zastavárny XIX (21)

        Na tebe se dívám! V této epizodě se Hvězdy zastavárny setkají s prvním vydáním románu z Peter Pan roku 1911, ale nedá Rick raději přednost kusu šrotu z neslavně padlé vzducholodi?

      • Hvězdy zastavárny XIX (22)

        Bude se zastavovat. Hvězdám zastavárny se podaří parádní kousek, když vyjedou do LA za vidinou slavné pálky Babea Rutha. Podaří se Rickovi odpal největším pokladem dějin baseballu nebo se nechali nalákat na falešné sliby?

      • Z ohnivé výhně V (2)

        Flyssa Kabylů. Když je do kovárny přivezeno dělo, musejí kováři zachránit jeho části a vytvořit své signifikantní meče. Poslední dva kováři pak mají za úkol v posledním kole znovu vytvořit meč flyssa Kabylů ze severní Afriky.

      • Hvězdy zastavárny XIV (12)

        Zatraceně dobrý čas. Zaplaťte s Hvězdami zastavárny, když Rick vyjednává prodej krabice na doutníky, která patřívala JFK. Pak dorazí do krámu fotografie generála Custera z časů občanské války.

      • Hvězdy zastavárny XIV (13)

        Kdo je tvůj Dalí? Nechte se pohltit s Hvězdami zastavárny, když se do krámu dostane obraz ze série Božská komedie od Salvadora Dalího. Udělá tohle umělecké dílo na Ricka surrealistický dojem, nebo ho smete ze stolu?

      • Bitva 360° (2)

        Msta na půl cesty. Úžasná grafická zpracování CGI vypráví příběh o tom, jak USS Enterprise a další letadlové lodě Yorktown a Hornet zcela zvrátily vývoj války v Tichomoří.

      • Válka skladů X (13)

        Tak pravil Kenny: Kumbaya. Darrellův žák má gotickou promoci a Kenny jde "nenápadně do utajení", aby odhalil novou pracovní příležitost.

      • Válka skladů X (14)

        To jsem odkoukal od tebe! Reneho dcera předvede svůj skvělý odhad, Schulzovi-Passantesovi rozšíří své možnosti pod širým nebem a Hráč se setká s dravcem.

      • Z ohnivé výhně IV (6)

        Šamšír. Zbrojíři mají vykovat lovecký nůž, ke kterému ve druhém kole udělají rukojeť ve tvaru D. Jen dva se dostanou do finálového kola, kde vytvoří smrtící šavli zvanou šamšír.