
History
History od do
Z ohnivé výhně V (31)
Husarská šavle. Čtyři kováři musejí přemýšlet nekonvenčně při požadavku použít neoblíbenou kanystrovou metodu pro ukování svého meče. Problémy při svařování a samotné kanystry některé soutěžící zcela rozhodí.
Vetřelci dávnověku: Dokonalý důkaz (1)
Obrazce na plošině Nazca. Giorgio Tsoukalos odhaluje záhadu čar na plošině Nazca v peruánské poušti. Stovky obřích linií, některé ve tvaru zvířat, geometrických vzorů a dokonce připomínající mimozemšťany, se táhnou stovky kilometrů rozlehlé plochy vyprahlé pláně.
Vetřelci dávnověku XII (1)
Návrat do Antarktidy. Sloužila kdysi Antarktida po tisíce let jako domácí základna pro mimozemské návštěvníky Země? Jak pokračuje lidské objevování tohoto kontinentu, budeme jednou čelit ruinám dávné civilizace pohřbeným pod ledem?
Hangár 1: Akta UFO (7)
Neklidné oblasti v Americe. Co mají společného místa, která fungují jako magnet pro potenciální mimozemskou aktivitu? Záznamy Hangáru 1 odhalují odpovědi... a také to, jestli v jedné takové neklidné oblasti zrovna nežijete.
Hvězdy zastavárny X (11)
Na stráži. Sláva Hvězdám zastavárny, které zkoumají uniformu britské královské gardy. Vydolují z prodejce špetku úsměvu, nebo mu jde čistě o obchod?
Hvězdy zastavárny X (12)
Muž. Dělat. Oheň. Vydejte se na vyjížďku s Hvězdami zastavárny, když Rick a Starouš objeví Hudson Commodore 1949. Stane se tento luxusní vůz z poválečného období součástí jejich sbírky, nebo zbrzdí vyjednávání?
Z ohnivé výhně V (7)
Větrná a ohnivá kola. Čtyři kováři čepelí musejí zapnout svůj mozek při úkolu vykovat ostří z bicyklu. Po řadě neúspěchů a selhání, která stojí čas, se snaží každý z kovářů sáhnout si na hranice svých možností, aby stihl zbraň dodělat, než daná doba vyprší.
Hvězdy zastavárny X (29)
Comic Con. Otestujte svou mušku s Hvězdami zastavárny, které mají před sebou kameru z japonského kulometu. Používala se k výcviku pilotů stíhaček za 2. světové války, podaří se s ní teď chlapcům trefit do černého?
Hvězdy zastavárny X (30)
Paráda. Hvězdy zastavárny mají před sebou sbírku kreseb ze soudního procesu se Samem Sheppardem z roku 1954, s mužem, jenž inspiroval film Uprchlík. Vynese Rick nad těmito vzácnými skicami verdikt?
Vetřelci dávnověku: Dokonalý důkaz (1)
Obrazce na plošině Nazca. Giorgio Tsoukalos odhaluje záhadu čar na plošině Nazca v peruánské poušti. Stovky obřích linií, některé ve tvaru zvířat, geometrických vzorů a dokonce připomínající mimozemšťany, se táhnou stovky kilometrů rozlehlé plochy vyprahlé pláně.
Válka skladů X (21)
Vamos A Placentia. René se celou cestu do banky směje, zatímco Darrell se vyžívá v hromadění lahůdek.
Válka skladů X (22)
Psí láska. V Riverside Brandi zachraňuje zaběhlého psa před protijedoucími vozidly. Darrellova skříňka potvrzuje jeho Teorii o kouzelné kulce, zatímco Kennyho jednotka získává bezchybné skóre.
Z ohnivé výhně IV (5)
Tabar-Shispar. Čtyřem zbrojířům padají klacky pod nohy, téměř doslova, protože mají ukout zbraně z instalatérských hasáků. Ve finálovém kole musí vytvořit extrémně vzácný hybrid mezi sekerou a kyjem, zvaný Tabar Shish-par.
Hledači pokladů XI (14)
Betonová džungle. Mike s Frankem to zkouší poprvé v New Yorku a vydají se zpátky do budoucnosti v rozlehlém obchodě s počítači plném neuvěřitelných zásob.
Hvězdy zastavárny XVIII (47)
Sbal prachy a dvě poniklované bouchačky. Rick má nabídku na vzácný filmový plakát k prvnímu filmu Johna Wayna. Odradí ho požadovaná cena? A Chum to zkouší s dvojicí poniklovaných pistolí.
Hvězdy zastavárny XIX (1)
Kámo, máš tisícovku? Počítejte s Hvězdami zastavárny, když Ricka napadne zaplatit desetinásobek za vzácnou tisícidolarovou bankovku. Bude za ty peníze opravdu stát?
Válka skladů X (21)
Vamos A Placentia. René se celou cestu do banky směje, zatímco Darrell se vyžívá v hromadění lahůdek.
Z ohnivé výhně V (8)
Vycházkový kord. Dva kováři se vracejí domů, aby ukovali meč, u něhož je potřebná jak přesnost, tak smysl pro detail: francouzský vycházkový kord. Čí meč bude vydrží tlak při ohybu?
Hvězdy zastavárny XV (23)
Román o zastavárně. Do krámu přitančí bunda z filmu Pulp Fiction. Corey jedná sám za sebe, když objeví rukavičky do opery podepsané hollywoodskou legendou Clarkem Gablem. Rick míří k Lonniemu Hammargrenovi, aby se podíval na jeho sbírku unikátů.
Vetřelci dávnověku XII (6)
Tajemství Mayů. Když španělští dobyvatelé v 16. století zničili historické záznamy Mayů, připravili nás tak také o důkazy, že dávní lidé z celého světa cestovali do Ameriky v létajících plavidlech od mimozemských návštěvníků?
Hledači pokladů XIII (10)
Závislák na adrenalinu. Kluci najdou autíčka na hraní v hodnotě opravdových aut a k tomu hromadu na míru dělaných motorek s neuvěřitelným příběhem.
Z ohnivé výhně VI (3)
Meč gunt? generála Jamašita. Čtyři kováři mají za úkol znovu vytvořit legendární bojový nůž: dýku Fairbairn–Sykes. Poté dva kováři míří domů, aby opětovně ukovali jinou legendární zbraň 2. sv. války: meč gunt? generála Jamašita.
Hvězdy zastavárny XI (1)
Hamoun. Chumlee studuje zlatou videohru z roku 1990 pro Nintendo World Championship. Má to být "zlatý grál" všech sběratelů videoher, vyhraje ji Chumlee pro sebe?
Hvězdy zastavárny XI (2)
Obuj se do toho. Šlápněte do toho s Hvězdami zastavárny, když Rick a Chumlee narazí na obří sbírku bot Nike. Je cena 1 milion dolarů vítězným gólem, nebo jde o faul?
Hvězdy zastavárny XIX (5)
Slavní v zastavárně. Hvězdám zastavárny přinese rapper Flavor Flav sochu O. J. Simpsona s šestimístnou cenovkou. Stojí to ale za to?
Hvězdy zastavárny XIX (3)
La La Land. Světla, kamera, akce! Rick míří do LA, kde bude shánět zboží do obchodu. Nejprve ho čeká největší kolekce rekvizit k filmu Karlík a továrna na čokoládu, jaká existuje.
Hledači pokladů XI (15)
Zakřivení časoprostoru. Chlapci jsou v šoku v domě, který vypadá zamrzlý v čase a ukrývá prémii v podobě neprodejného zboží a pašeráckého sklepa.
Válka skladů X (26)
Divoké vesty. Nejnovější kupci debutují v Los Angeles. Brandi s Jarrodem by se rádi probojovali k vítězství, jenže Ivymu se podaří získat většinu jednotek pro sebe.
Válka skladů X (27)
Rovnou z rozžhavené pánve. Kupci dorazí do Danova rodného města a dámské šatny ve Vegas budou těžký oříšek. Kennymu po nákupu zůstane lehká peněženka a Brandi s Jarrodem vsadí do hry své úspory na dovolenou.
Válka skladů X (28)
Někdo to nerad horké. V Riverside je nejteplejší den v roce a Kenny začne mít vidiny. Ivy podpoří Mary, zatímco Shana a Edwina najdou hotový ráj.
Válka skladů X (29)
Kitchova sezóna. Ve Victorville se ukáže zlomyslná stránka Brandi a Jarroda. Ivy se zmocní skříňky, kterou nikdo jiný nechce, a Mary pošle do akce nového kluka.
Válka skladů X (30)
Metaforická vrstva pravého romantismu. Ivy se dostane do domu blízko Lancasteru a Dave využívá toho, že je k Ivy blízko. Justin mezitím manipuluje s Rene a vyrazí dřív.
Z ohnivé výhně IV (6)
Šamšír. Zbrojíři mají vykovat lovecký nůž, ke kterému ve druhém kole udělají rukojeť ve tvaru D. Jen dva se dostanou do finálového kola, kde vytvoří smrtící šavli zvanou šamšír.
Z ohnivé výhně V (1)
Souboj nováčků. Mistři čepele sbírají ocel ze zemědělských nástrojů a v uhelných kovárnách vyrábějí zvláštní dýky s tajným otvorem pro zavěšení na krk. Dva z nich se nakonec vrátí domů, kde musí vyrobit zdobný, ale smrtící meč schiavona.
Hvězdy zastavárny XVIII (43)
Zlatý věk zastaváren. Rick zkoumá vláček ze Zlatého věku. Sežene na něj kupce, nebo je to jednosměrná jízdenka k neúspěchu? Pak se do krámu dostane klasická závodní hra Nintendo ze 60. let.
Hvězdy zastavárny XVIII (44)
Zastavený Reagan. Vzácná dvouzámková mušketa se objeví v krámě. Sbalí ji Rick a Corey a vypadnou? A když se Corey setká tváří v tvář s molitanovou hlavou Ronalda Reagana, dokáže udělat nějakou nabídku?
Válka skladů XI (2)
Licousy a lži. Darrell ve městě Hawaiian Gardens zaučuje nového člověka. Brandi s Jarrodem najdou ve své jednotce něco záhadného a Justin se prohrabuje docela slušnou skříňkou.
Válka skladů XI (3)
Hrátky s ohněm. Kupci v Santa Aně se potýkají s deseti trezory, které všechny patřily jednomu majiteli. Dave jich ukořistí skoro polovinu, ale Ivy na tom svém slušně vydělá. Nakonec to ale jsou Mary s Kennym, kteří odvedou těžkou práci.
Z ohnivé výhně V (32)
Meč barbarů. Čtyři kováři se vrhají do prvního kola soutěže, kde musejí ukovat meč z oceli, kterou v sobě má retro herní automat pinball. Na hru ale není čas, protože kováři se musí soustředit, aby se dostali do dalšího kola, než uplyne čas.
Titanic 100: Záhada vyřešena
Při stém výročí potopení Titaniku se pokusíme rozluštit jeho tajemství jednou pro vždy. Ukážeme, co se dělo s lodí minutu po minutě poté, co se srazila s ledovcem.
Z ohnivé výhně: Nůž nebo smrt II (11)
Nebojte se zakřivení. Odborní kováři a provozovatelé bojových umění přinášejí své meče na nejostřejší zkoušku na nože, jaká kdy bya vytořena. Vyhraje Filipino Kambantuli? Nebo bude těžké držet oboustranný Roman Gladius? A vydrží perský zakřivený styl vydržet ostrý?
Vetřelci dávnověku XII (10)
Projekt Hybrid. Mění mimozemšťané lidskou DNA a osídlují Zemi znovu mimozemskými / lidskými hybridy? Budeme sledovat důkazy od starověkých kultur až k současnému zohavení zvířat.
Z ohnivé výhně V (8)
Vycházkový kord. Dva kováři se vracejí domů, aby ukovali meč, u něhož je potřebná jak přesnost, tak smysl pro detail: francouzský vycházkový kord. Čí meč bude vydrží tlak při ohybu?
Hvězdy zastavárny XI (1)
Hamoun. Chumlee studuje zlatou videohru z roku 1990 pro Nintendo World Championship. Má to být "zlatý grál" všech sběratelů videoher, vyhraje ji Chumlee pro sebe?
Hvězdy zastavárny XI (2)
Obuj se do toho. Šlápněte do toho s Hvězdami zastavárny, když Rick a Chumlee narazí na obří sbírku bot Nike. Je cena 1 milion dolarů vítězným gólem, nebo jde o faul?
Titanic 100: Záhada vyřešena
Při stém výročí potopení Titaniku se pokusíme rozluštit jeho tajemství jednou pro vždy. Ukážeme, co se dělo s lodí minutu po minutě poté, co se srazila s ledovcem.
Z ohnivé výhně IV (6)
Šamšír. Zbrojíři mají vykovat lovecký nůž, ke kterému ve druhém kole udělají rukojeť ve tvaru D. Jen dva se dostanou do finálového kola, kde vytvoří smrtící šavli zvanou šamšír.
