
History
History od do
Z ohnivé výhně (5)
Katar. Tento týden mají soutěžící vyrobit vlastní čepel pomocí techniky Hada - tradičního postupu, při které se ková několik vrstev ocele najednou.
Poslední papež?
Starodávné proroctví po staletí pohřbené ve Vatikánu naznačuje, že papež František může být posledním. Odborníci se domnívají, že to může poukazovat na bezprostřední konec papežství, zničení církve či hůř, v apokalyptický konec dní.
Hvězdy zastavárny XIX (23)
I ty, Ricku? V zastavárně Gold & Silver je ve vzduchu cítit zrada, když se tam ukáže starověká římská mince. Chumlee mezitím jde jako přes mrtvoly po filmovém plakátu z původního Mad Maxe.
Hvězdy zastavárny XIX (24)
Zastavujte nebo zkrachujte. Hvězdy zastavárny jsou otřeseny, když Rick přijde s přístrojem na sycenou vodu. Vybuchne Rick nadšením nebo to celé jen vyšumí?
Hvězdy zastavárny X (25)
Falešné peníze. Hvězdy zastavárny se ocitnou v úzkých, když zkoumají originální dílo Pabla Picassa. Pustí chlapci chlup, nebo nechají prodejce na holičkách?
Hvězdy zastavárny X (26)
Kus Rodmana. Hvězdy zastavárny si dají rychlou pauzu, když se u nich zastaví bývalá žena basketbalisty Dennise Rodmana. Chce prodat sbírku jeho podepsaných dresů, skočí chlapci po této šanci vlastnit kus sportovní historie?
Z ohnivé výhně VI (1)
Dlouhá cesta k odplatě: 1. část. Sedm bývalých soutěžících, kterým se nedařilo, se vrací, aby zkusili druhou šanci na slávu a odplatu. Zcela poprvé budou muset vytvořit čtyři různé zbraně a přežít čtyři kola zkoušek, pokud chtějí získat titul.
Hvězdy zastavárny XIV (1)
Válka nákupčích. Zkuste obsadit metu spolu se zastavárnou, kde bible, která patřila Mickeymu Mantleovi, bude pro Coreyho představovat pěkně zapeklitý nadhoz. A pak propukne soutěž o to, kdo je nejlepší nákupčí.
Hvězdy zastavárny XIV (2)
Bláznivá fiesta. Vyvěste vlajky na oslavu zastavárny, do které zavítá Monetova krajinka. Ovšem, když Rickova historická přednáška o Cinco de Mayo dohání ostatní k šílenství, hrozí Rickovi, že ho nepozvou na jeho vlastní fiestu.
Poslední papež?
Starodávné proroctví po staletí pohřbené ve Vatikánu naznačuje, že papež František může být posledním. Odborníci se domnívají, že to může poukazovat na bezprostřední konec papežství, zničení církve či hůř, v apokalyptický konec dní.
Z ohnivé výhně (3)
Čakram. Finalisté míří do svých dílen, aby vyrobili starodávný indický čakram a vrací se se dvěma rozdílnými variantami smrtící oválné vrhací zbraně. Ovšem jen jedna obstojí v dynamické sérii testů od porotců.
Hledači pokladů XIII (7)
Hyderova skrýš. Kluci projíždějí Appalačským pohořím Virginie, kde najdou skrýš plnou historických pamětihodností, včetně několika vzpomínek na bluegrassové legendy.
Hvězdy zastavárny XIX (36)
Beatles hvězdy zastavárny. Sbírka vinylových desek Beatles vystřelí Chuma napříč vesmírem. Zvládne to s prodejcem, nebo se rozhodne nechat to být? Rick a Chum mají jen jednu šanci při prodeji akční figurky princezny Lei podepsané Carrie Fisher.
Hvězdy zastavárny XIX (37)
Skutečná ražba mincí. První americká kdy ražená mince je pro Ricka zlatým dolem – ale bude ho to stát náročnou změnu. V obchodě se objeví ornament z kapoty rakouské automobilky, ale uřídí Rick dostatečně nabídku?
Hvězdy zastavárny XIX (21)
Na tebe se dívám! V této epizodě se Hvězdy zastavárny setkají s prvním vydáním románu z Peter Pan roku 1911, ale nedá Rick raději přednost kusu šrotu z neslavně padlé vzducholodi?
Z ohnivé výhně VI (2)
Dlouhá cesta k odplatě: 2. část. Žádný oddech pro tyto kováře, kteří mají za úkol ukovat džambii, elegantní a smrtící jemenskou dýku. Poté, zcela poprvé, si musejí dva finalisté vybrat zbraň, kterou ukovají u sebe doma.
Hvězdy zastavárny XIX (6)
Deklarace parádnosti. Spolu s mlýnkem na kávu se objeví karabina z éry občanské války. Později se ukáže staré prkno. Odjede na něm Chum vstříc západu slunce, nebo ztratí balanc a padne na zem?
Vetřelci dávnověku XI (2)
Da Vinciho zakázané kódy. Výzkumníci tvrdí, že v pracích Leonarda da Vinci - a jiných uměleckých dílech v historii - lze nalézt tajné zprávy, které možná dokazují vliv mimozemských civilizací.
Hledači pokladů XV (6)
Sběr v řetězci Bubba Gump. Mike a Frank jsou v ráji sběračů, když procházejí obří sbírku vojenských starožitností, která obsahuje třeba revolvery z občanské války nebo dokonce původní kufřík Forresta Gumpa.
Z ohnivé výhně III (9)
Jezdecká šavle. Čtyři noví zbrojíři mají před sebou nebývale těžký úkol, kdy musí z hlavně pušky vyrobit nůž. Po krutém testování zbydou dva zbrojíři, kteří mají pět dní na to, aby vyrobili legendární jezdeckou šavli.
Hvězdy zastavárny XIV (3)
Smrková husa. Do zastavárny vletí zkušební díl letounu Howarda Hughese přezdívaného Smrková husa. A Rick se ocitne ve společnosti hvězd, když do obchodu přinesou obrazy celebrit Stephena Fishwicka.
Hvězdy zastavárny XIV (4)
Všechno, nebo nic. Je čas cálovat! Do zastavárny si našlo cestu udělátko na podvádění při pokeru. Kromě něj se objeví také záhadný sebevražedný prsten, který může pocházet ze druhé světové války. A Chum uspořádá vlastní pokerový večer.
Hvězdy zastavárny XIX (38)
Smíšená bojová umění v zastavárně. Prodejce přinese starobylé vysoké kolo bez řetězu. Bude si Rick myslet, že jde o ukradené kolo, nebo mu sežene pneumatiku? Chumovi se moc nedaří při prodeji jedné z Rickových japonských katan prezidentovi UFC Danaovi Whiteovi.
Hvězdy zastavárny XIX (39)
Nejšťastnější místo pro obchod. Miniaturní verze lodi na dálkové ovládání z Disneyho jízdy džunglí naviguje Ricka a Chuma k nesnadnému vyjednávání. Rick také upře své naděje na německou medaili Modrý Max z 2. sv. války, ale dokáže ocenit nejvyšší nabídku kupce?
Hledači pokladů XIII (8)
Pořádnej náklad. Mike s Frankem přijmou pozvání od Vanessy z Indiany, která má slabost pro všechno ohledně Fordu model A. Její dcera ji přesvědčila, že je načase poslat pár vzácných kousků do světa, včetně raritního odtahového vozidla model A.
Válka skladů Texas II (11)
Ztraceno v Austinu. Kupci se seznamují se svéráznými obyvateli texaského Austinu a Jenny dostane lekci rokenrolu. Victor najde posilující předmět a Moe s Mary bojují o starý sklad.
Válka skladů Texas II (12)
Pinatas. Během druhého a posledního dne v Austinu jsou Doktor i Vetešník zoufalí, Moe, Mary a Victor začnou obchodovat s piňatami, zatímco Ricky a Bubba hodlají koupit sklad ať to stojí, co to stojí.
Válka skladů IV (1)
Problémy v Tustinu. Kupci míří na aukce do Tustinu, kde Jeff Jarrod ustanoví nový osobní rekord ve výdělku, když koupí sklad za pět dolarů.
Válka skladů IV (2)
Mladí a neklidní. Jeff Jarrod se znovu objeví, když kupci míří na aukce do Murietty. Brandi a Jarrod riskují a výsledky jsou elektrizující.
Válka skladů IV (3)
Jurský prak. Dave Hester začíná o 500 dolarů chudší a snaží se z toho vykoupit, Barry si najde společnost a Jarrod s Brandi najdou cosi velice starého.
Z ohnivé výhně (4)
Vikingská bojová sekera. Zbrojíři musí předělat ocelovou "železniční pružinu" na libovolnou zbraň. Dál postoupí jen dva soutěžící a budou mít jen pět dní, aby ukuli legendární vikingskou bojovou sekeru. Po barbarském kole zůstane jen jeden z nich.
Tajemství nebes: Utajený příběh sekce Skunk Works (1)
Poprvé ve své 75leté historii otevírá Lockheed Martin dveře úkrytu a poodhaluje roušku Skunk Works, tajného programu a sekce dlouho skrývané před veřejností.
Válka skladů VI (6)
Bude líp, zavolejte Ivymu. Darell už zase předvádí staré triky, ale nakonec je to Ivy, kdo si střílí z ostatních. Rene a Casey vyčkávají, zatímco Jarrod a Brandi nemají příliš velký zisk, a tak možná budou muset uzavřít svůj obchod na Long Beach.
Válka skladů VI (7)
Souboj s časem. Ivy závodí s časem, aby získal úschovnou skříňku a dostal se domů, jinak bude muset přespat v psí boudě. Rene utratí největší množství peněz ze všech, ale je to Darell a Brandon, komu se daří nejvíc.
Z ohnivé výhně (6)
Alžbětinský rapír. V každém díle soupeří čtyři noví soutěžící ve výrobě slavných historických čepelí. Soutěžící vyrábějí všechno možné, od vikingských bojových seker po samurajské meče a indické dýky.
Pohřbená tajemství Templářů (4)
Země záhad. Sedm let po údajném konci Templářů se v Portugalsku začala objevovat znamení, že jsou opět na vzestupu. Tým zkoumá plán nového začátku Templářů a ověřuje možnosti, že Templáři 2.0 tiše upevnili svou moc po celém světě.
Prokletí ostrova Oak VII (87)
Šťastná třináctka. Po letech pátrání věří tým, že našel neustále unikající odvodňovací tunel, který je zavede do Money Pit, a Gary objeví záhadný artefakt, jenž by mohl mít spojení s americkými otci zakladateli.
Nevysvětlitelná tajemství s Williamem Shatnerem (3)
Nepřirozená příroda. Mnoho záhad planety Země se vzpírá pochopení. Jak se utvořila Ďáblova věž? Nebo proč do některých lidí uhodí blesk několikrát po sobě? Někteří to připisují náhodě, ale jiní poukazují na možnosti nového poznání.
Tajemství nebes: Utajený příběh sekce Skunk Works (1)
Poprvé ve své 75leté historii otevírá Lockheed Martin dveře úkrytu a poodhaluje roušku Skunk Works, tajného programu a sekce dlouho skrývané před veřejností.
Hvězdy zastavárny XIV (3)
Smrková husa. Do zastavárny vletí zkušební díl letounu Howarda Hughese přezdívaného Smrková husa. A Rick se ocitne ve společnosti hvězd, když do obchodu přinesou obrazy celebrit Stephena Fishwicka.
Hvězdy zastavárny XIV (4)
Všechno, nebo nic. Je čas cálovat! Do zastavárny si našlo cestu udělátko na podvádění při pokeru. Kromě něj se objeví také záhadný sebevražedný prsten, který může pocházet ze druhé světové války. A Chum uspořádá vlastní pokerový večer.
Pohřbená tajemství Templářů (4)
Země záhad. Sedm let po údajném konci Templářů se v Portugalsku začala objevovat znamení, že jsou opět na vzestupu. Tým zkoumá plán nového začátku Templářů a ověřuje možnosti, že Templáři 2.0 tiše upevnili svou moc po celém světě.
Válka skladů Texas II (11)
Ztraceno v Austinu. Kupci se seznamují se svéráznými obyvateli texaského Austinu a Jenny dostane lekci rokenrolu. Victor najde posilující předmět a Moe s Mary bojují o starý sklad.
Válka skladů Texas II (12)
Pinatas. Během druhého a posledního dne v Austinu jsou Doktor i Vetešník zoufalí, Moe, Mary a Victor začnou obchodovat s piňatami, zatímco Ricky a Bubba hodlají koupit sklad ať to stojí, co to stojí.
Z ohnivé výhně (4)
Vikingská bojová sekera. Zbrojíři musí předělat ocelovou "železniční pružinu" na libovolnou zbraň. Dál postoupí jen dva soutěžící a budou mít jen pět dní, aby ukuli legendární vikingskou bojovou sekeru. Po barbarském kole zůstane jen jeden z nich.
