• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně V (5)

        Kůsa gizarma. Čtyři kováři musejí vykovat legendární vojenskou čepel KA-BAR pouze z malých kostek z oceli W-1. Připravit je k boji je však pouze polovina úspěchu, protože porotci je podrobí dvěma drsným zkouškám.

      • Hvězdy zastavárny XXI (1)

        Střelba v zastavárně. V této epizodě Rick zkouší revolver z občanské války a Chum začne slintat, když se v obchodě objeví osobní pamětihodnost LeBrona Jamese. A potom Corey, Chum a Antwaun vyrazí na cestu zabodovat s jedinečnými motorkami.

      • Nacisté: Čiré zlo (1)

        Od intelektuálů, kteří legitimizovali Hitlerovy myšlenky, přes veřejnost a byrokraty, kteří bezohledně prováděli jeho rozkazy, až po zločince, kteří je prosadili, kdo byli nacisté, kteří jsou podle některých stejně zlí jako samotný Hitler?

      • Neidentifikováno: Americká vyšetřování UFO (1)

        Zasvěcenec UFO. Bývalý americký vládní zasvěcenec se spojí s rockovou hvězdou Tomem DeLongeem, aby odhalili, co vláda ví o UFO.

      • Vetřelci dávnověku VI (6)

        Hvězdné děti. Starověcí Řekové, Egypťané a další civilizace znali legendy o výjimečných dětech, společných potomcích lidí a bohů. Mohou být jejich příběhy opravdové nebo to jsou jen mýty?

      • Z ohnivé výhně V (26)

        Berdyše. V jednom z nejdrsnějších kol musejí začít čtyři kováři od píky a postavit si vlastní kovárny na uhlí s využitím materiálů ze smetiště. Který kovář si pak vydobude titul šampiona Z ohnivé výhně a 10 000 dolarů?

      • Válka skladů (16)

        Nóbl loupež. Kupci směřují k městu starožitností Torrance v Kalifornii. Dave a Jarrod přihazují na klasického Jaguára, ale protivníci dokážou, že jsou odhodlanější, než kdy předtím.

      • Válka skladů (17)

        Předseda majetku. Klepy se začnou šířit velmi rychle, když jdou do aukce skříňky od jediného nájemníka. Kdo byl jejich majitel? Překupník starožitností, majitel obchodu, nebo někdo horší?

      • Válka skladů (18)

        Podvádění. Bizardní koňská hlava rozdělí Brandi a Jarroda, Barry Weiss jde pouze po starožitném nábytku a Dave Hester učiní nejpodivnější objev ze všech.

      • Hvězdy zastavárny XIV (14)

        Chumleeho poslední smích. Sedněte za volant s Hvězdami zastavárny, když Rick a Corey zkoumají obrovskou sbírku hraček ze série Mistři hazardu. Odjedou chlapci s pořízenou, nebo to bude fiasko?

      • Hvězdy zastavárny XIV (15)

        Rozmístění. Odstartujte s Hvězdami zastavárny, když se jim do krámu přiřítí náramkové hodinky s rádiem "Space 2005". Bude tahle věcička z doby vesmírných závodů něco extra, nebo upadne v zapomnění?

      • Hvězdy zastavárny XIV (16)

        Psí bouda. Vezměte pláže útokem s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou ručně kreslené mapy z invaze v Normandii. Udrží Corey svou pozici, nebo bude nucen se vzdát?

      • Válka skladů VIII (3)

        Padianová: P.I. Aukce se vrací do Fontany a kupci přijíždějí připravení do akce. Ivy je nadšený, že se vrací do oblasti známé věcmi, které potřebuje, ale Jarrod s Brandi musí sáhnout po přísné strategii, aby sehnali kvalitní sklad.

      • Nacisté: Čiré zlo (1)

        Od intelektuálů, kteří legitimizovali Hitlerovy myšlenky, přes veřejnost a byrokraty, kteří bezohledně prováděli jeho rozkazy, až po zločince, kteří je prosadili, kdo byli nacisté, kteří jsou podle některých stejně zlí jako samotný Hitler?

      • Nevysvětlitelná tajemství s Williamem Shatnerem (2)

        Temná proroctví. Moderní proroci. Předtuchy katastrof. Sny o budoucích zločinech. Dovedou lidé opravdu předvídat budoucnost? A pokud ano, můžeme tyto znalosti využít k tomu, abychom zabránili smrtelným událostem, jež na nás čekají?

      • Hvězdy zastavárny XX (1)

        Zástava v parku. Rick míří na východ, aby vyzkoušel vzácnou zbraň z 18. století. V obchodě Corey dostane nabídku na kartu Mickeyho Mantlea, když byl ještě zelenáč. Vojenský odborník Alex pak uvaří něco speciálního jen pro Ricka.

      • Z ohnivé výhně V (27)

        Tomahavk s dýmkou. Čtyři kováři mají za úkol ukovat nůž z damaškové oceli pouze s využitím drátěnek a práškové oceli 1095. A jako by to už tak nebylo dost obtížné, musejí na čepeli také ukovat vyvrhovací hák.

      • Zázraky starověku (1)

        Pohybující se hory. Odhalíme dávné technologie, které umožnily Egypťanům pohybovat 1 000tunovými obelisky a představíme, jak Římané přesunovali daleko těžší objekty při stavbě chrámu v Baalbeku.

      • Hledači pokladů XVI (16)

        Cestovní vůz Aerosmith. Po získání pokladů v muzeu surfování v Kalifornii objeví Mike a Frank ve Vegas cestovní vůz Aerosmith. Pak jedou na jih, aby se setkali se svými rock’n’rollovými idoly při velkém odhalení.

      • Hledači pokladů XVI (17)

        S myslí na Georgiu. Mike a Frank uhánějí do Georgie, kde by rádi získali velmi vzácný roadster a dostali jej zpátky na silnice.

      • Válka skladů VIII (4)

        Vzrušení z výhry a utrpení uzeného masa. Darrell se snaží odehnat konkurenci a dokáže, že poklady někdy mohou vypadat jako odpad. Mary se snaží vymámit informace ze zkušenějších kupců, ale Rene se nechce dělit o první místo v honbě za nejlepším skladem.

      • Válka skladů VIII (5)

        Sladké tušení úspěchu. Kupci míří do West Coviny, kde se bojuje o to, kdo bude lídrem. Jarrod s Brandi si přivedou experta, který má vyčenichat nejlepší sklady. Darrell s Brandonem pomáhají všem na aukci udělat dobrý dojem, zatímco Mary se vydává najít starožitný sklad.

      • Válka skladů VIII (6)

        Krvavé peníze. Riverside je to pravé místo pro všechny krásné kupce... Alespoň tak si to myslí Dan a Laura. Mary doufá, že trocha štěstí vylepší její náročný den a Brandi dělá co může, aby byla pozitivní, zatímco Dave jde po krvi.

      • Hvězdy zastavárny X (6)

        Třicet něco. Zákazník přinese upomínkové baseballové sošky, zatímco Rick a Chumlee se rozplývají nad identifikačním setem, který používá policie při sestavování portrétů zločinců.

      • Hvězdy zastavárny X (7)

        Co to říkáš o Sturgisu? Hvězdy zastavárny připraví Chumleemu ke 30. narozeninám životní překvapení, když mu darují upravený Harley-Davidson FXR. Pojede s nimi na motocyklovou rallye do Sturgisu, nebo toho na něj bude moc?

      • Hvězdy zastavárny X (8)

        Sturgis a nákupy. Hvězdy zastavárny míří na každoroční rallye ve Sturgisu. Dokáže si Rick odpočinout a užít si výlet, nebo bude koukat po kšeftech i po cestě?

      • Válka skladů II (2)

        Kupecká bouře. Pokud chce Darrell vyhrát skříňku s potenciálním výnosem 27.000 dolarů, potřebuje se vyhnout vážné konkurenci. Dave mezitím přihazuje na blok plný starožitností.

      • Válka skladů II (3)

        Zaplaťte dámě. Jarrod vidí možný zisk, když se naskytne koupě gangsterské jednotky a Dave se zase nadchne pro elektronickou skříňku. Co si ale odnesou, když nakonec klepne kladívko?

      • Válka skladů II (4)

        Žhavá poušť. Na americkém Západě je přihazování tak horké jako poušť. Dave objeví fascinující starožitnou hračku a Barry si na pomoc přivolá kamaráda z Aerosmith.

      • Hvězdy zastavárny XIX (27)

        Hvězda přání. Hračka v podobě auta Volkswagen vesmírné patroly pošle Ricka do sedmého nebe, ale z ceny mu jdou hvězdy kolem hlavy. Rick se spojí s odborníkem na umění, aby zjistil, zda se dá vydělat na obrazu ze 2. sv. války.

      • Hvězdy zastavárny XX (2)

        Trofej Triple Crown. Corey vsadí vše na originální trofej Triple Crown Trophy a uvidíme, jestli se mu podaří vyhrát. Potom pánové zavolají Ricka Dalea, aby zachránili, co se dá, z jedné z prvních horských drah na Coney Island.

      • Válka skladů II (5)

        Nevyžádané zavazadlo. Nákupčí se připravují na obchody v Costa Messa, kde se Dave s bratrem nadchnou pro kamennou memorabilii a Barry odhalí drahý kousek moderního umění.

      • Válka skladů II (6)

        Nepřítel nepřítele. Přihazování začíná být osobní, když je Dave Hester dotlačen na hranu svými novými mstiteli. Do města mezitím přijede záhadný kupec a začne ovládat celý boj.

      • Hvězdy zastavárny XX (3)

        Po stopách nemrtvých. Zastavárna Pawn Stars vsadí na tvrzení, že jde o původní soupravu na obranu před upíry z let 1800. Rick poté dostane šanci koupit dílo slavného amerického umělce, Jamese Whistlera. Rick si také prohlédne rekvizitu Jamese Bonda z filmu Zlaté oko.

      • Vetřelci dávnověku V (2)

        Proroci & proroctví. Po tisíce let se lidská civilizace řídila slovy a skutky starověkých proroků, s kým ale tito proroci komunikovali?

      • Válka skladů VI (13)

        Kmotříček. Rene doufá, že ve Fontaně bude mít štěstí dvakrát po sobě, ale nebude mu jeho pověrčivost na obtíž? Ivy má náskok, ale nakonec se naposled smějí Jarrod s Brandi.

      • Válka skladů VI (14)

        Zkousni to. Darrell navštíví Ivyho, aby mu připomněl, kdo je tu králem skladů. Má Ivy potřebnou kuráž, aby se zbavil konkurence?

      • Z ohnivé výhně V (6)

        Průkopnický meč. Čtyři kováři čepelí jsou vhozeni do ohně. Když musejí vykovat víceúčelovou zbraň ze starých záchranářských nástrojů. Ostří by mělo řezat, páčit a bušit, k čemuž bude určeno velmi drsné kolo s testováním.

      • Hvězdy zastavárny XXI (2)

        Stříbro, hrací automat a roboti. Rick nešetří u jedné z prvních knih o baseballu. Zaboduje, nebo se spíše vyautuje? Corey a Chum se starožitným dřevěným hracím automatem na mince. Získají jackpot, nebo o všechno přijdou?

      • Vetřelci dávnověku VI (1)

        Vetřelci a zakázané ostrovy. Legendy o ztracených a tajemných ostrovech, vyspělých civilizacích a ukrytých rájích vyprávějí námořníci odnepaměti. Je možné, že jsou tyto historky něco víc, než jen výplody fantazie mořeplavců?

      • Nevysvětlitelná tajemství s Williamem Shatnerem (2)

        Temná proroctví. Moderní proroci. Předtuchy katastrof. Sny o budoucích zločinech. Dovedou lidé opravdu předvídat budoucnost? A pokud ano, můžeme tyto znalosti využít k tomu, abychom zabránili smrtelným událostem, jež na nás čekají?

      • Vetřelci dávnověku VI (7)

        Poklady bohů. Je možné, že nejslavnější starověké památky jsou schované schválně - že je chrání mimozemské zdroje?

      • Z ohnivé výhně V (27)

        Tomahavk s dýmkou. Čtyři kováři mají za úkol ukovat nůž z damaškové oceli pouze s využitím drátěnek a práškové oceli 1095. A jako by to už tak nebylo dost obtížné, musejí na čepeli také ukovat vyvrhovací hák.

      • Válka skladů II (2)

        Kupecká bouře. Pokud chce Darrell vyhrát skříňku s potenciálním výnosem 27.000 dolarů, potřebuje se vyhnout vážné konkurenci. Dave mezitím přihazuje na blok plný starožitností.

      • Válka skladů II (3)

        Zaplaťte dámě. Jarrod vidí možný zisk, když se naskytne koupě gangsterské jednotky a Dave se zase nadchne pro elektronickou skříňku. Co si ale odnesou, když nakonec klepne kladívko?

      • Válka skladů II (4)

        Žhavá poušť. Na americkém Západě je přihazování tak horké jako poušť. Dave objeví fascinující starožitnou hračku a Barry si na pomoc přivolá kamaráda z Aerosmith.

      • Hvězdy zastavárny XIX (27)

        Hvězda přání. Hračka v podobě auta Volkswagen vesmírné patroly pošle Ricka do sedmého nebe, ale z ceny mu jdou hvězdy kolem hlavy. Rick se spojí s odborníkem na umění, aby zjistil, zda se dá vydělat na obrazu ze 2. sv. války.

      • Hvězdy zastavárny XX (2)

        Trofej Triple Crown. Corey vsadí vše na originální trofej Triple Crown Trophy a uvidíme, jestli se mu podaří vyhrát. Potom pánové zavolají Ricka Dalea, aby zachránili, co se dá, z jedné z prvních horských drah na Coney Island.

      • Válka skladů VIII (6)

        Krvavé peníze. Riverside je to pravé místo pro všechny krásné kupce... Alespoň tak si to myslí Dan a Laura. Mary doufá, že trocha štěstí vylepší její náročný den a Brandi dělá co může, aby byla pozitivní, zatímco Dave jde po krvi.

      • Vetřelci dávnověku VI (7)

        Poklady bohů. Je možné, že nejslavnější starověké památky jsou schované schválně - že je chrání mimozemské zdroje?