• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně III (8)

        Meč xífos. Skupina zbrojířů musí sehnat ocel na své zbraně z ohromného kusu stavebního náčiní. Dva z nich se pak utkají při výrobě klasického řeckého meče používaného při souboji zblízka.

      • Hvězdy zastavárny XIII (9)

        Exkurze. Zahrajte si s Hvězdami zastavárny, ke kterým se dostane osobní kytara Semie Moseleyho. Podaří se Rickovi zahrát na tu správnou strunu, nebo to bude falešná nota?

      • Hvězdy zastavárny XIII (10)

        Bang Bang. Vstupte do první linie s Hvězdami zastavárny, když Ricka vyděsí balzamovací sada ze 2. světové války. Dokáže Rick vytěsnit její hrůznou historii a uzavřít nesmrtelný obchod?

      • Prokletí ostrova Oak VII (11)

        Střed bouře. Blíží se nebezpečný hurikán, a tak se tým snaží zoufale získat důkaz toho, co může být pohřbeno pod bažinou, dříve než bouře zničí veškeré jejich úsilí.

      • Skutečné nestvůry (2)

        Ďáblové a peklo. Za největšími legendami se skrývají opravdová monstra. Odemkneme brány samotného pekla, abychom odhalili překvapivé pravdy a ďábelská tajemství satana, démonů a dalších zlých mocí podsvětí.

      • Hangár 1: Akta UFO (7)

        Neklidné oblasti v Americe. Co mají společného místa, která fungují jako magnet pro potenciální mimozemskou aktivitu? Záznamy Hangáru 1 odhalují odpovědi... a také to, jestli v jedné takové neklidné oblasti zrovna nežijete.

      • Z ohnivé výhně IV (22)

        Ultimátní šampionát. V této Ohnivé výhni se pět bývalých vítězů utká v souboji, který nemá obdoby, a musí si zajistit místo u jedné ze čtyř kovadlin dřív, než v kovárně vzplane první výheň.

      • Hvězdy zastavárny XIX (45)

        V přítomnosti velikosti. Rick a Chum se poperou o pás hračky Batmana ze 60. let. Podaří se jim jej koupit? Úžasná elektrická kytara Mosrite šokuje každého v obchodě, ale dokážou se Corey a prodávající nějakým způsobem dohodnout?

      • Hvězdy zastavárny XIX (46)

        Vysoce výbušná nabídka. Za hvězdami zastavárny přichází prodávající s proprietou z filmu Návrat do budoucnosti II. Všechny vyděsí, když se do krámku dostane sud střelného prachu britského námořnictva. Dokáže ho Rick využít, nebo půjde přes palubu?

      • Hvězdy zastavárny XIII (9)

        Exkurze. Zahrajte si s Hvězdami zastavárny, ke kterým se dostane osobní kytara Semie Moseleyho. Podaří se Rickovi zahrát na tu správnou strunu, nebo to bude falešná nota?

      • Hvězdy zastavárny XIII (10)

        Bang Bang. Vstupte do první linie s Hvězdami zastavárny, když Ricka vyděsí balzamovací sada ze 2. světové války. Dokáže Rick vytěsnit její hrůznou historii a uzavřít nesmrtelný obchod?

      • Válka skladů VIII (10)

        Kovbojské sny se plní. Santa Ana je staré teritorium Davea Hestera a on z toho udělá svou ďábelskou výhodu, když donutí ostatní, aby bojovali o slušný sklad. Jarrod s Brandi se nějak nemůžou dostat do hry, zatímco Rene se musí hodně snažit.

      • Válka skladů VIII (11)

        Příliš mnoho kuchařů. Kupci míří na Ivyho domácí hřiště v Lancasteru v Kalifornii, kde Mary zkouší zabodovat s překvapivým spojencem. Jarrod s Brandi rozohní konkurenci - i sami sebe - a Rene se vydá mimo své území, aby dokázal svou nadřazenost.

      • Z ohnivé výhně VI (2)

        Dlouhá cesta k odplatě: 2. část. Žádný oddech pro tyto kováře, kteří mají za úkol ukovat džambii, elegantní a smrtící jemenskou dýku. Poté, zcela poprvé, si musejí dva finalisté vybrat zbraň, kterou ukovají u sebe doma.

      • Hledači pokladů XIII (5)

        Šlápni do pedálů. Nedaleko hlavního města najdou Mike s Frankem nedotčenou tajnou skrýš s věcmi z jednoho nejstarších obchodů s cyklistickým a sportovním zbožím.

      • Hvězdy zastavárny XX (1)

        Zástava v parku. Rick míří na východ, aby vyzkoušel vzácnou zbraň z 18. století. V obchodě Corey dostane nabídku na kartu Mickeyho Mantlea, když byl ještě zelenáč. Vojenský odborník Alex pak uvaří něco speciálního jen pro Ricka.

      • Z ohnivé výhně IV (23)

        Vikingská edice. Soutěžící musí přivést zpátky k životu staré meče a ukovat z nich starobylé vikingské dýky. Ve finální výzvě dva poslední kováři míří domů, kde musí vytvořit dvojici smrtících vikingských válečných seker.

      • Vetřelci dávnověku XII (13)

        Galaktická klíčová dírka. Po celém starověkém světě byly staveny stavby, které zobrazují souhvězdí noční oblohy – a ve většině případů je to zřejmé pouze tehdy, jsou-li pozorovány z velké výšky nad zemí.

      • Hledači pokladů XV (3)

        Válej jako rocková hvězda. Když pánové získají stopu k pravděpodobně původnímu cestovnímu vozu Aerosmith, vydají se na cestu křížem krážem zemí při pátrání po svatém grálu rock’n’rollových relikvií.

      • Z ohnivé výhně V (25)

        Ocelový souboj. Čtyři kováři se vracejí do středověku, když mají za úkol ukovat křižáckou dýku ze silného prutu oceli W1. Který kovář bude napnut až k prasknutí, a který si zajistí titul šampiona Z ohnivé výhně a 10 000 dolarů?

      • Hvězdy zastavárny XX (2)

        Trofej Triple Crown. Corey vsadí vše na originální trofej Triple Crown Trophy a uvidíme, jestli se mu podaří vyhrát. Potom pánové zavolají Ricka Dalea, aby zachránili, co se dá, z jedné z prvních horských drah na Coney Island.

      • Hvězdy zastavárny XX (3)

        Po stopách nemrtvých. Zastavárna Pawn Stars vsadí na tvrzení, že jde o původní soupravu na obranu před upíry z let 1800. Rick poté dostane šanci koupit dílo slavného amerického umělce, Jamese Whistlera. Rick si také prohlédne rekvizitu Jamese Bonda z filmu Zlaté oko.

      • Hledači pokladů XIII (6)

        Frankův velký den. Frank skáče radostí, když Mike narazí na nedávno zavřené muzem hraček, které se chystá své sbírky pokladů rozprodávat.

      • Válka skladů VIII (16)

        Údolí kořisti. Mary vezme věci do svých rukou a přijde s odvážným nápadem, zatímco Ivy na to jde postaru a zaměří se na dělnický sklad. Rene se soustředí sklady a ne na kupce, ale zakročí Dave, který se snaží zanechat na novém území svou stopu.

      • Válka skladů VIII (17)

        Někdo to rád teplejší. Na poušti je horko, ale na aukcích v Palm Dessert je ještě větší. Darrell a Brandon se snaží získat balík, zatímco Jarrod s Brandi jsou nuceni spolehnout se na nespolehlivou pomoc.

      • Válka skladů VIII (18)

        Zablokovaný hlas. Darrell musí vzít na svá bedra břemeno špatného skladu, když se Mary snaží napojit na své kalifornské já. Ivy narazí na sklad transvestity, zatímco Jarrod s Brandi mají v okolí dobrou pověst a doufají, že znovu zabodují.

      • Válka skladů VIII (19)

        Samé sázky a žádné dárky. Kupci míří do Rancho Palos Verdes. Mary musí hlídat rozpočet a zjistí nepříjemnou věc o Davovi. Rene zkouší tajnou strategii, zatímco Jarrod s Brandi to na aukcích zkoušejí postaru.

      • Válka skladů VIII (20)

        Samé pouště. Ivy používá podlou taktiku, aby unikl konkurenci, když aukce přinutí Mary zajít dál, než je jí příjemné. Rene se do toho opře, zatímco Darrell zkouší zabodovat navzdory Brandonové nevrlé náladě.

      • Válka skladů VI (1)

        Let hráče. Kupci se vracejí do Montebella, kde Darrell zažil nejlepší výdělky. Zopakuje je nebo vyhoří? Mezitím Brandi zjistí, že Jarrod má před sebou problém ohrožující víc než jen jejich obchod.

      • Z ohnivé výhně VI (3)

        Meč gunt? generála Jamašita. Čtyři kováři mají za úkol znovu vytvořit legendární bojový nůž: dýku Fairbairn–Sykes. Poté dva kováři míří domů, aby opětovně ukovali jinou legendární zbraň 2. sv. války: meč gunt? generála Jamašita.

      • Hvězdy zastavárny XX (15)

        Picasso ze zastavárny. Corey míří na prototyp pušky z počátku 19. století vyrobený mužem, který vynalezl Bakerovu pušku. Původní dílo jediného a jedinečného Pabla Picassa se pak stane skvělým doplňkem obchodu. Bude toto řešení vrcholným uměleckým dílem?

      • Hvězdy zastavárny X (25)

        Falešné peníze. Hvězdy zastavárny se ocitnou v úzkých, když zkoumají originální dílo Pabla Picassa. Pustí chlapci chlup, nebo nechají prodejce na holičkách?

      • Hvězdy zastavárny X (26)

        Kus Rodmana. Hvězdy zastavárny si dají rychlou pauzu, když se u nich zastaví bývalá žena basketbalisty Dennise Rodmana. Chce prodat sbírku jeho podepsaných dresů, skočí chlapci po této šanci vlastnit kus sportovní historie?

      • Válka skladů IX (15)

        Mexická paráda. Kupci míří do San Diega doufajíc, že objeví poklad. Rene a Casey brání domácí půdu proti Darrellovi a Brandonovi. Mary doufá, že zaboduje se skladem plným špičkového domácího vybavení a Ivy si přivede na aukci pomoc v podobě dalších dvou Calvinů.

      • Válka skladů IX (16)

        Želví mutanti nakupují. Aukce ve Westminsteru v Kalifornii vyženou ceny nahoru, sklady se prodávají za tisíce. Jarrod s Brandi chtějí vyhrát rychle a snadno, ale vysoké ceny je odradí od riskování. Ivy zažívá nákupní šílenství - kolik to bude stát?

      • Z ohnivé výhně III (9)

        Jezdecká šavle. Čtyři noví zbrojíři mají před sebou nebývale těžký úkol, kdy musí z hlavně pušky vyrobit nůž. Po krutém testování zbydou dva zbrojíři, kteří mají pět dní na to, aby vyrobili legendární jezdeckou šavli.

      • Hvězdy zastavárny XIII (11)

        Usneš a prohraješ. Vzhůru do boje s Hvězdami zastavárny, když Rick prohlíží německý obouruční meč. Je z počátku 17. století, vysekne s ním Rick pořádný obchod nebo to bude jen tupá rána?

      • Hvězdy zastavárny XIII (12)

        Rodinné klenoty McKinleyů. Rick se zamiluje do diadému, který patřil manželce prezidenta McKinleyho a do krámu vtrhne prskavková hračka Kocoura Felixe. Rozesměje Chumleeho kreslená kočka, nebo je to jen bouda?

      • Vetřelci dávnověku XII (11)

        Transdimenziálové. Dají se paranormální aktivity vysvětlit bytostmi, které do našeho světa vstupují z jiných dimenzí? Podle některých teoretiků Vetřelců dávnověku se tyto entity dají popsat jako duchové nebo andělé.

      • Vetřelci dávnověku VIII (4)

        Temné síly. Ve skoro každé kultuře přetrvávají příběhy o protikladných silách, jež se střetávají zde na Zemi – sílách nadpřirozené či nadpozemské povahy. Mohou tyto síly skutečně existovat? A pokud ano, jaká je skutečná povaha temných sil?

      • Hvězdy zastavárny XIII (15)

        Huhú Chum. V obchodě přistane podepsaná fotka Howarda Hughese. Rick střílí najisto, když se mu dostane do ruky puška Marlin. Když pak koupí starý model vláčku, Chumlee se rozhodne, že si bude hrát na průvodčího.

      • Hvězdy zastavárny XIII (16)

        Mistr vařič. Riskněte to s Hvězdami zastavárny, když se jim do krámu snese medaile polského řádu Bílé orlice. Není čas volat odborníka a Rick se musí sám rozhodnout, zda po ní sáhne, nebo se stáhne.

      • Z ohnivé výhně IV (23)

        Vikingská edice. Soutěžící musí přivést zpátky k životu staré meče a ukovat z nich starobylé vikingské dýky. Ve finální výzvě dva poslední kováři míří domů, kde musí vytvořit dvojici smrtících vikingských válečných seker.

      • Hvězdy zastavárny XX (2)

        Trofej Triple Crown. Corey vsadí vše na originální trofej Triple Crown Trophy a uvidíme, jestli se mu podaří vyhrát. Potom pánové zavolají Ricka Dalea, aby zachránili, co se dá, z jedné z prvních horských drah na Coney Island.

      • Hvězdy zastavárny XIII (11)

        Usneš a prohraješ. Vzhůru do boje s Hvězdami zastavárny, když Rick prohlíží německý obouruční meč. Je z počátku 17. století, vysekne s ním Rick pořádný obchod nebo to bude jen tupá rána?

      • Hvězdy zastavárny XIII (12)

        Rodinné klenoty McKinleyů. Rick se zamiluje do diadému, který patřil manželce prezidenta McKinleyho a do krámu vtrhne prskavková hračka Kocoura Felixe. Rozesměje Chumleeho kreslená kočka, nebo je to jen bouda?

      • Válka skladů VIII (16)

        Údolí kořisti. Mary vezme věci do svých rukou a přijde s odvážným nápadem, zatímco Ivy na to jde postaru a zaměří se na dělnický sklad. Rene se soustředí sklady a ne na kupce, ale zakročí Dave, který se snaží zanechat na novém území svou stopu.

      • Válka skladů VIII (17)

        Někdo to rád teplejší. Na poušti je horko, ale na aukcích v Palm Dessert je ještě větší. Darrell a Brandon se snaží získat balík, zatímco Jarrod s Brandi jsou nuceni spolehnout se na nespolehlivou pomoc.

      • Z ohnivé výhně VI (3)

        Meč gunt? generála Jamašita. Čtyři kováři mají za úkol znovu vytvořit legendární bojový nůž: dýku Fairbairn–Sykes. Poté dva kováři míří domů, aby opětovně ukovali jinou legendární zbraň 2. sv. války: meč gunt? generála Jamašita.