
History
History od do
Z ohnivé výhně III (14)
Obouruční meč. Až čtyři zbrojíři vyrobí čepele z malých ocelových kostek, dva z nich budou vybráni, aby udělali německý obouruční meč. Vzhledem k její délce a využití v boji je třeba zbraň otestovat venku, kde bude jen jeden z nich korunován Mistrem ohnivé výhně.
Hvězdy zastavárny XIII (21)
Spící obr. Corey a Chumlee šlápnou na brzdy, když spatří znak Rolls-Royce ze 30. let. Když si hoši všimnou, že Starouš klimbá víc než obvykle, pokusí se vzít věci do vlastních rukou.
Hvězdy zastavárny XIII (22)
Do sedel. Rick dělá pohovor s novým zaměstnancem, když do krámu vlítne skútr Cushman se sajdkárou z 50. let. Později se celý podnik rozhoupe kvůli podomácku vyrobenému dřevěnému koníkovi z roku 1948.
Vetřelci dávnověku XII (12)
Ostrovy ohně. Původní obyvatelé Havaje odvozují svůj původ od bytostí z hvězdného systému Plejád, nazývaných Akua. Byly tyto ostrovy kdysi osídleny mimozemšťany?
Vetřelci dávnověku VIII (5)
Evoluce mimozemšťanů. Zastánci teorie o mimozemšťanech v minulosti tvrdí, že mnohé božské bytosti kultur celého světa nejsou ve skutečnosti božské – ani mytologické –, ale jsou pro naše předky odrazem mimozemských návštěv, kterým nerozuměli.
Hvězdy zastavárny XIII (21)
Spící obr. Corey a Chumlee šlápnou na brzdy, když spatří znak Rolls-Royce ze 30. let. Když si hoši všimnou, že Starouš klimbá víc než obvykle, pokusí se vzít věci do vlastních rukou.
Hvězdy zastavárny XIII (22)
Do sedel. Rick dělá pohovor s novým zaměstnancem, když do krámu vlítne skútr Cushman se sajdkárou z 50. let. Později se celý podnik rozhoupe kvůli podomácku vyrobenému dřevěnému koníkovi z roku 1948.
Z ohnivé výhně IV (28)
Meč sica. Kováři mají za úkol vyrobit typickou čepel, která se používala u křesadlových ručnic ráže 50. V posledním kole zbývající soutěžící musejí ukovat smrtící gladiátorský meč zvaný sica.
Hvězdy zastavárny XX (12)
Hra o zastavárny. V nabídce se objeví limitovaná edice podepsané Hry o trůny. Dokáže Rick tuto dohodu uzavřít před příchodem zimy? Později Chumlee způsobí rozruch s amazonskou foukací zbraní.
Hvězdy zastavárny XIII (21)
Spící obr. Corey a Chumlee šlápnou na brzdy, když spatří znak Rolls-Royce ze 30. let. Když si hoši všimnou, že Starouš klimbá víc než obvykle, pokusí se vzít věci do vlastních rukou.
Hvězdy zastavárny XIII (22)
Do sedel. Rick dělá pohovor s novým zaměstnancem, když do krámu vlítne skútr Cushman se sajdkárou z 50. let. Později se celý podnik rozhoupe kvůli podomácku vyrobenému dřevěnému koníkovi z roku 1948.
Válka skladů V (6)
Staré triky, nové zisky. Aukce skladových jednotek jsou nejnovějším a největším nevyužitým zdrojem skrytých pokladů, ve kterých nadšení kupci draží cizí majetky v naději, že narazí na zlato. Vítejte ve Válce skladů.
Válka skladů V (7)
Máš radost, že to Dan zas prodal? Nový kupec vyzývá Barryho i Jarroda a získává napěchované skladiště. Mezitím Barry najde kufr a Herb s Mikem sifon.
Z ohnivé výhně VI (8)
Ram-dao. Čtyři kováři jsou vysláni do zasněžené zimní tundry, aby ukovali kukri z ocele získané ze starého sněžného skútru a bez elektrického nářadí.
Hledači pokladů XIV (1)
Krávozilla v Coloradu. Zatímco Frankovi se daří, Mike a jeho bratr Robbie jezdí křížem krážem po Coloradu a najdou obrovský rodinný vůz ve tvaru krávy.
Hvězdy zastavárny XX (13)
Znamení doby. Rick se spojí s Rickem Dalem, aby Coreymu dokázal, že se starou značkou ze Zálivu narazil na ropu. Později se hvězdy zastavárny vsadí, aby zjistili, jestli se dá vydělat na noži z filipínsko-americké války.
Z ohnivé výhně IV (29)
Navaja. Čtyři kováři testují svou odvahu v kamenolomu. Po drsných zkouškách, které je mají zastrašit, postupují dva kováři k poslední výzvě: vytvořit jednu z nejnebezpečnějších skládacích zbraní v historii - španělskou navaju.
Vetřelci dávnověku: Dokonalý důkaz (5)
Záhada Puma Punku. Šedesát čtyři kilometrů na západ od bolívijského La Paz, vysoko v andských horách, leží záhadné, dávné ruiny Puma Punktu. Mohlo jít o stavbu mimozemšťanů?
Hledači pokladů XV (9)
Doktor čeká. Mike a Frank dostanou vyhubováno, když přijdou pozdě na schůzku s doktorem Fredem. Ale jakmile se dostanou přes jeho nabručeného asistenta, ocitnou se ve zvláštním světě, plném podivných a úžasných věcí.
Z ohnivé výhně V (31)
Husarská šavle. Čtyři kováři musejí přemýšlet nekonvenčně při požadavku použít neoblíbenou kanystrovou metodu pro ukování svého meče. Problémy při svařování a samotné kanystry některé soutěžící zcela rozhodí.
Hvězdy zastavárny XX (14)
Chuminátor. Rick a Chumlee zamíří do Los Angeles, aby „terminovali“ obchod s několika legendárními předměty z filmu. Pak Corey objeví pamětihodnost na Alice in Chains. Rick a Chumlee navíc vyzkoušejí některé staré ocelové desky pro tisk.
Hvězdy zastavárny XX (15)
Picasso ze zastavárny. Corey míří na prototyp pušky z počátku 19. století vyrobený mužem, který vynalezl Bakerovu pušku. Původní dílo jediného a jedinečného Pabla Picassa se pak stane skvělým doplňkem obchodu. Bude toto řešení vrcholným uměleckým dílem?
Hledači pokladů XIV (2)
Jeden ze všech. Mike a Robbie najdou utajenou skrýš plnou úchvatných a památných motocyklů v nemovitosti v Coloradu plné silných čtyřkolek.
Válka skladů V (12)
To je můj Jerry. Kupci míří do Comptonu, kde Jarrod dostane novou přezdívku a najde něco, co dřív sbíral. Mike koupí sklad, který Herb nechce a Barry se znovu setká se starým kamarádem Kennym.
Válka skladů V (13)
Tahle lampa je pro tebe. Barry Weiss přivede komorníka, Jarrod s Brandi najdou starožitnou lampu a Darrell Sheets dá za sklad největší částku v historii Války skladů - vyplatí se mu to?
Válka skladů V (14)
Všude dobře, doma nejlíp. Kupci míří do Homelandu, ale bratři Harrisovi měli radši zůstat doma. Jarrod s Brandi nakupují a situace se přiostřuje, Rene a Casey kupují sklad, ale záhy si uvědomí svůj omyl.
Válka skladů V (15)
Absolutní nadvláda vína. Jarrod s Brandi najdou neobvyklý artefakt, Rene a Casey si dají trochu vína a Barryho nabádá účetní, ať se krotí.
Válka skladů V (16)
Kupec v tobě. Darrell s Ivy bojují na domácí půdě, Barry objeví koule s uklidňujícím účinkem a Jarrod s Brandi najdou dýdžejské vybavení.
Válka skladů V (17)
Strach a hnus v Placentii. V Placentii najdou Rene s Casey sklad plný zavazadel, Barry při aukci zpochybní své místo ve hře a Darrell objeví zubařské náčiní.
Z ohnivé výhně VI (9)
Meč pěšího dělostřelectva. Jde o vše, jen ne o hru, když dostanou čtyři kováři za úkol ukovat meče ze starých hraček pomocí techniky san mai. Hraní skončí ve chvíli, kdy soutěž nabere otáčky a tlak způsobí pár obtížných dělení vrstev.
Prokletí ostrova Oak VII (12)
U pobřeží Nového Skotska se nachází malý ostrov, který je hádankou plnou záhad a kde si v 18. století lidé v noci všímali podivných světel.
Hvězdy zastavárny XI (5)
Posviť na mě. Vstupte do ringu s Hvězdami zastavárny, které mají nabídku na pohlednici podepsanou legendárním boxerem Jackem Johnsonem, prvním černochem, který se stal šampionem v těžké váze. Bude to Rickův knockout?
Hvězdy zastavárny XI (6)
Šekel & Hyde. Vysypte kapsy a spolu s Hvězdami zastavárny si prohlédněte 2000 let starý Týrský šekel. Stejnou minci dostal Jidáš, aby zradil Krista, bude z toho obchod biblických rozměrů?
Válka skladů IX (27)
Tlustá dáma se rozehřívá. Jarrod s Brandi se těší na snadnou jízdu a nejsou připravení na maratón aukcí. Bez pomoci Brandona musí Darrell zvládnout konkurenci sám. Ivy chce nakupovat ve velkém a hodně, zatímco Mary se snaží uplatnit svůj nárok jako seriózní kupec.
Válka skladů IX (28)
Aukce pryč! Město Palm Springs donutí kupce honit se za pokladem přes jihokalifornskou poušť. Mary se snaží získat sklad, který ji nezruinuje, zatímco Darrell chce utratit nejvíc ze všech kvůli nejvyššímu zisku.
Z ohnivé výhně III (15)
Pata. Během tří sezón bylo 26 zbrojířů korunováno titulem Mistr ohnivé výhně. Dnes se předchozí vítězové vracejí, aby dokázali, kdo z nich je nejlepší z nejlepších. V sázce je odměna 10 000 dolarů i jejich pověst a dva finalisté musí vyrobit smrtící Patu.
Hvězdy zastavárny XIII (23)
Silniční test. Kytara, která patřila Johnu Entwistlovi, zadrnká Rickovi na duši, zákazník přinese papírové šaty Richarda Nixona, a pak se hoši rozhodnou otestovat Staroušovo řidičské umění.
Hvězdy zastavárny XIII (24)
Poníci a falešníci. Zákazník přinese kopii Bible, kterou s sebou údajně vozili jezdci z Pony Expressu. Corey odcestuje do vzdálené galaxie, když se v krámě objeví automat na Pepsi v podobě robota R2D2.
Mistři bolesti (2)
Noční můra v krabici. V bolívijské džungli Adam a Caveman Rob hledají proslulé paralyzující vosy Polistes carnifex, bojové vosy Synoeca a sklípkana největšího.
Z ohnivé výhně VI (14)
Meč falchion. Sázky jsou uzavřeny a čtyři kováři musejí ukovat sekací nůž každý v odlišném damaškovém stylu. Cesta k úspěchu je plná zvratů, protože se každý snaží dosáhnout specifického vzhledu svého vzoru.
Vetřelci dávnověku VIII (3)
Tajná agenda NASA. Měl letecký inženýr Wernher von Braun tajemství, která nacisté dávali dohromady za 2. sv. války, nebo přístup k technologiím z Roswellu? Je možné, že největší světový vědec pro vývoj raket našel svou inspiraci ne v našem, ale jiném světě?
Z ohnivé výhně IV (29)
Navaja. Čtyři kováři testují svou odvahu v kamenolomu. Po drsných zkouškách, které je mají zastrašit, postupují dva kováři k poslední výzvě: vytvořit jednu z nejnebezpečnějších skládacích zbraní v historii - španělskou navaju.
Hvězdy zastavárny XX (14)
Chuminátor. Rick a Chumlee zamíří do Los Angeles, aby „terminovali“ obchod s několika legendárními předměty z filmu. Pak Corey objeví pamětihodnost na Alice in Chains. Rick a Chumlee navíc vyzkoušejí některé staré ocelové desky pro tisk.
Hvězdy zastavárny XIII (23)
Silniční test. Kytara, která patřila Johnu Entwistlovi, zadrnká Rickovi na duši, zákazník přinese papírové šaty Richarda Nixona, a pak se hoši rozhodnou otestovat Staroušovo řidičské umění.
Hvězdy zastavárny XIII (24)
Poníci a falešníci. Zákazník přinese kopii Bible, kterou s sebou údajně vozili jezdci z Pony Expressu. Corey odcestuje do vzdálené galaxie, když se v krámě objeví automat na Pepsi v podobě robota R2D2.
Válka skladů V (12)
To je můj Jerry. Kupci míří do Comptonu, kde Jarrod dostane novou přezdívku a najde něco, co dřív sbíral. Mike koupí sklad, který Herb nechce a Barry se znovu setká se starým kamarádem Kennym.
Válka skladů V (13)
Tahle lampa je pro tebe. Barry Weiss přivede komorníka, Jarrod s Brandi najdou starožitnou lampu a Darrell Sheets dá za sklad největší částku v historii Války skladů - vyplatí se mu to?
Z ohnivé výhně VI (9)
Meč pěšího dělostřelectva. Jde o vše, jen ne o hru, když dostanou čtyři kováři za úkol ukovat meče ze starých hraček pomocí techniky san mai. Hraní skončí ve chvíli, kdy soutěž nabere otáčky a tlak způsobí pár obtížných dělení vrstev.
