• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně IV (27)

        Rhomphaia. V prvním kole musí kováři na svém ostří vytvořit jeden z šesti damaškových vzorů. Když vyprší čas, do finále postupují pouze dva soutěžící, kteří dostanou za úkol vyrobit strašlivý meč rhomphaia.

      • Hvězdy zastavárny XX (11)

        Zastavárna mimo civilizační sítě. Rick zjistí, co je uvnitř Funko Pop! Mystery Boxu, a Corey a Chumlee zavolají Ricku Daleovi, aby zachránil jeden z prvních poplašných systémů. Uchrání Rickovy nové předměty pověst města, nebo vyvolají poplach?

      • Hvězdy zastavárny XX (1)

        Zástava v parku. Rick míří na východ, aby vyzkoušel vzácnou zbraň z 18. století. V obchodě Corey dostane nabídku na kartu Mickeyho Mantlea, když byl ještě zelenáč. Vojenský odborník Alex pak uvaří něco speciálního jen pro Ricka.

      • Hledači pokladů XVI (6)

        Rock’n’rollové nebe. Pánové se snaží o pečlivé zachování původního koncertního autobusu rock’n’rollové skupiny Aerosmith a hvězdami zasažený Frank se setká s jedním z idolů svého dospívání.

      • Hvězdy zastavárny XV (9)

        Zastavárenská apokalypsa. Zavzpomínejte si s Hvězdami zastavárny, když se jim do krámu nacpe pár starých triček z turné Aerosmith. Pak Rick s Coreym vyhlásí poplach, když se u nich vynoří mlhová siréna amerického námořnictva.

      • Hvězdy zastavárny XV (10)

        Kolty a Vikingové. Zamiřte na cíl s Hvězdami zastavárny, když jim do krámu přibude armádní pistole Colt model 1860. Rick si dělá zálusk na vikinskou minci. Chum zkouší podprahové sdělení, aby donutil Ricka zvýšit mu plat, ale všimne si toho Rick vůbec?

      • Z ohnivé výhně V (23)

        Meč lancknechtů. Čtyři kováři upadnou do rozpaků, když musejí ukovat vlastní, řemeslný meč z ohromného kusu výtahového kabelu. Poslední dva soutěžící se vracejí domů, aby znovu vytvořili meč, který nosili nejobávanější žoldnéři historie: obouruční meč lancknechtů.

      • Hvězdy zastavárny XIII (22)

        Do sedel. Rick dělá pohovor s novým zaměstnancem, když do krámu vlítne skútr Cushman se sajdkárou z 50. let. Později se celý podnik rozhoupe kvůli podomácku vyrobenému dřevěnému koníkovi z roku 1948.

      • Hvězdy zastavárny XIII (23)

        Silniční test. Kytara, která patřila Johnu Entwistlovi, zadrnká Rickovi na duši, zákazník přinese papírové šaty Richarda Nixona, a pak se hoši rozhodnou otestovat Staroušovo řidičské umění.

      • Hvězdy zastavárny XX (11)

        Zastavárna mimo civilizační sítě. Rick zjistí, co je uvnitř Funko Pop! Mystery Boxu, a Corey a Chumlee zavolají Ricku Daleovi, aby zachránil jeden z prvních poplašných systémů. Uchrání Rickovy nové předměty pověst města, nebo vyvolají poplach?

      • Válka skladů IX (14)

        Od prachu do úsvitu. V pouštní krajině v Mojave v Kalifornii se koná drsná aukce, kde musí kupci hodně hledat, aby něco našli. Dave se vrhá do aukce po hlavě, ačkoli to tu nemá rád, zatímco Rene hledá poklad a Ivy je na lovu terénních úlovků.

      • Válka skladů IX (15)

        Mexická paráda. Kupci míří do San Diega doufajíc, že objeví poklad. Rene a Casey brání domácí půdu proti Darrellovi a Brandonovi. Mary doufá, že zaboduje se skladem plným špičkového domácího vybavení a Ivy si přivede na aukci pomoc v podobě dalších dvou Calvinů.

      • Z ohnivé výhně III (10)

        Pandat. Čtyři zbrojíři musí zachránit ocel ze skládky a vyrobit z ní typickou čepel s pomocí ruční výhně na uhlí. Jen dva z nich se dostanou do finálového kola, kde budou mít jen pět dní na výrobu dayackého válečného meče Pandatu.

      • Hledači pokladů XV (13)

        Vysoko létající nabídka. Pánové hrdinsky navracejí po půl století ztracený námořní artefakt do jeho právoplatného domova ve Washingtonu, D.C.

      • Hvězdy zastavárny XIII (24)

        Poníci a falešníci. Zákazník přinese kopii Bible, kterou s sebou údajně vozili jezdci z Pony Expressu. Corey odcestuje do vzdálené galaxie, když se v krámě objeví automat na Pepsi v podobě robota R2D2.

      • Hvězdy zastavárny XIV (1)

        Válka nákupčích. Zkuste obsadit metu spolu se zastavárnou, kde bible, která patřila Mickeymu Mantleovi, bude pro Coreyho představovat pěkně zapeklitý nadhoz. A pak propukne soutěž o to, kdo je nejlepší nákupčí.

      • Válka skladů IX (16)

        Želví mutanti nakupují. Aukce ve Westminsteru v Kalifornii vyženou ceny nahoru, sklady se prodávají za tisíce. Jarrod s Brandi chtějí vyhrát rychle a snadno, ale vysoké ceny je odradí od riskování. Ivy zažívá nákupní šílenství - kolik to bude stát?

      • Z ohnivé výhně V (25)

        Ocelový souboj. Čtyři kováři se vracejí do středověku, když mají za úkol ukovat křižáckou dýku ze silného prutu oceli W1. Který kovář bude napnut až k prasknutí, a který si zajistí titul šampiona Z ohnivé výhně a 10 000 dolarů?

      • Vetřelci dávnověku VI (10)

        Vetřelci a hmyz. Mohl by hmyz obývající Zemi po stovky milionů let být pojítkem s mimozemskými bytostmi?

      • Válka skladů IX (14)

        Od prachu do úsvitu. V pouštní krajině v Mojave v Kalifornii se koná drsná aukce, kde musí kupci hodně hledat, aby něco našli. Dave se vrhá do aukce po hlavě, ačkoli to tu nemá rád, zatímco Rene hledá poklad a Ivy je na lovu terénních úlovků.

      • Hledači pokladů XIV (8)

        Jaguár z Jersey. Mike a Frank objeví Jaguár z roku 1967 v garáži v New Jersey a později projdou obchod se smíšeným zbožím s prezidentskou minulostí.

      • Z ohnivé výhně (8)

        Morský kris. V každém díle soupeří čtyři noví soutěžící ve výrobě slavných historických zbraní. Soutěžící vytvoří cokoli, od vikingských bojových sekyr po samurajské meče a indické dýky.

      • Hvězdy zastavárny XIV (2)

        Bláznivá fiesta. Vyvěste vlajky na oslavu zastavárny, do které zavítá Monetova krajinka. Ovšem, když Rickova historická přednáška o Cinco de Mayo dohání ostatní k šílenství, hrozí Rickovi, že ho nepozvou na jeho vlastní fiestu.

      • Hvězdy zastavárny XIV (3)

        Smrková husa. Do zastavárny vletí zkušební díl letounu Howarda Hughese přezdívaného Smrková husa. A Rick se ocitne ve společnosti hvězd, když do obchodu přinesou obrazy celebrit Stephena Fishwicka.

      • Hvězdy zastavárny XIV (4)

        Všechno, nebo nic. Je čas cálovat! Do zastavárny si našlo cestu udělátko na podvádění při pokeru. Kromě něj se objeví také záhadný sebevražedný prsten, který může pocházet ze druhé světové války. A Chum uspořádá vlastní pokerový večer.

      • Hvězdy zastavárny XIV (5)

        Nový starý pán. Honem zpátky do školy s učebnicí konfederačních dětí, která si najde cestu do zastavárny. Když si Rick koupí Porsche, jsou všichni přesvědčeni, že prochází krizí středního věku.

      • Hledači pokladů XV (14)

        Drsné výprodeje. Během jízdy po Route 66 v Kansasu pánové navštíví starý hangár plný sbírky starobylých aut, z níž jim spadnou čelisti.

      • Válka skladů IX (20)

        Vysoké zisky v Arcadii. Luxusní část Arcadie slibuje kupcům solidní aukce. Darrell a Brandon vyjdou zvesela, ale jsou přistiženi při lumpárně.

      • Válka skladů IX (21)

        Lev z Lancasteru. Kupci míří do Lancasteru, kde musí Ivy bránit svůj rajón, nebo zabodovat s výhodou domácího. Rene se vydá na dalekou cestu, jen aby dokázal, že má pravdu.

      • Válka skladů IX (22)

        Maryin velký zisk. Sklady v El Monte v Kalifornii jsou známé tím, že ukrývají skvělé poklady a tahle aukce to potvrzuje. Brandi se rozhodne, že dá Jarrodovi volnou ruku, ale Mary se objeví s novým přítelem a koupí nejdražší sklad toho dne.

      • Válka skladů IX (23)

        Viva aukce! Dave, když slyšel o nedávných úspěších, už si nechce nechat utéct další skvělý sklad a Rene zkouší získat interní informace. Ivy musí nakupovat ve velkém, aby se mu cesta vyplatila, a Mary získá nepravděpodobného spojence.

      • Válka skladů IX (24)

        Ten s Mary a Allee. Jarrod s Brandi se nenechají oklamat leskem showbusinessu, ale Mary a její nová kamarádka Allee mají namířeno do Hollywoodu. Rene je jediný sólo kupující, ale to mu nebrání, aby dělal všem potíže.

      • Válka skladů IX (25)

        Kdo s koho. Ivy a Mary zahájí večer nepříliš přátelským soubojem. Darrell s Brandonem jsou na domácí půdě, kde hledají další skvělý sklad, ale Dave bere buď zisk, nebo kiks.

      • Z ohnivé výhně III (11)

        Naginata. Čtyři zbrojíři musí vyrobit typickou čepel pomocí náhodně vybrané tajné techniky. Po náročném testování se jen dva z nich vrátí do svých dílen, kde budou napodobovat japonskou naginatu.

      • Z ohnivé výhně V (28)

        Meč s kruhovou hlavicí. Čtyři kováři musejí ukovat porotcem Benem Abottem oblíbený keltský nůž s kroužkem a využít techniku San Mai. Po zničujícím kole testování musejí poslední dva soutěžící znovu vytvořit smrtící historickou zbraň: irský meč s kruhovou hlavicí.

      • Hvězdy zastavárny XX (4)

        Prezidentská zástava. Tato série zavede diváky do zákulisí rodinné zastavárny v Las Vegas, kde tři generace mužů rodiny Harrisonových – děda Richard, syn Rick a vnuk Corey – společně vedou toto podnikání.

      • Válka skladů X (35)

        Pro někoho cetka, pro jiného poklad. Ivy si v Adelantu připíše solidní nález. Brandi a Jarrod zkoušejí neznámé vody a slušně se jim to vyplatí. I Mary si za sladkých tónů úspěchu zvýší zisky.

      • Válka skladů X (36)

        Kupcolína. Zpátky v Orange upadne Kenny do vzpomínek. Brandi s Jarrodem pracují na skříňce s nástroji, zatímco Darrell se svou vnučkou vykopou strašidelný nález.

      • Z ohnivé výhně IV (28)

        Meč sica. Kováři mají za úkol vyrobit typickou čepel, která se používala u křesadlových ručnic ráže 50. V posledním kole zbývající soutěžící musejí ukovat smrtící gladiátorský meč zvaný sica.

      • Hvězdy zastavárny XX (12)

        Hra o zastavárny. V nabídce se objeví limitovaná edice podepsané Hry o trůny. Dokáže Rick tuto dohodu uzavřít před příchodem zimy? Později Chumlee způsobí rozruch s amazonskou foukací zbraní.

      • Prokletí ostrova Oak VII (17)

        Pohybující se balvan. U pobřeží Nového Skotska se nachází malý ostrov, který je hádankou plnou záhad a kde si v 18. století lidé v noci všímali podivných světel.

      • Nevysvětlitelná tajemství s Williamem Shatnerem (4)

        Záhadná stvoření. Miliony lidí po celém světě tvrdí, že se setkali se stvořeními, jež současná věda nezná – třeba s můřím mužem, čupakabrou nebo mongolským červem olgoj chorchojem.

      • Hvězdy zastavárny XV (11)

        Průlom. Zatančete si s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou malované dveře z pokoje Jima Morrisona z The Doors. Chumlee zkoumá deskovou hru Zelda z roku 1988.

      • Hvězdy zastavárny XV (12)

        Playboyové a hráči. Vstupte do klubu s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví sbírka památek na Playboy Club. Corey a Chum zkoumají pár starých bicyklů Murray, z nichž jeden je úplně nepoužitý.

      • Z ohnivé výhně V (25)

        Ocelový souboj. Čtyři kováři se vracejí do středověku, když mají za úkol ukovat křižáckou dýku ze silného prutu oceli W1. Který kovář bude napnut až k prasknutí, a který si zajistí titul šampiona Z ohnivé výhně a 10 000 dolarů?

      • Hvězdy zastavárny XIV (2)

        Bláznivá fiesta. Vyvěste vlajky na oslavu zastavárny, do které zavítá Monetova krajinka. Ovšem, když Rickova historická přednáška o Cinco de Mayo dohání ostatní k šílenství, hrozí Rickovi, že ho nepozvou na jeho vlastní fiestu.

      • Hvězdy zastavárny XIV (3)

        Smrková husa. Do zastavárny vletí zkušební díl letounu Howarda Hughese přezdívaného Smrková husa. A Rick se ocitne ve společnosti hvězd, když do obchodu přinesou obrazy celebrit Stephena Fishwicka.

      • Hvězdy zastavárny XX (12)

        Hra o zastavárny. V nabídce se objeví limitovaná edice podepsané Hry o trůny. Dokáže Rick tuto dohodu uzavřít před příchodem zimy? Později Chumlee způsobí rozruch s amazonskou foukací zbraní.

      • Válka skladů IX (20)

        Vysoké zisky v Arcadii. Luxusní část Arcadie slibuje kupcům solidní aukce. Darrell a Brandon vyjdou zvesela, ale jsou přistiženi při lumpárně.

      • Válka skladů IX (21)

        Lev z Lancasteru. Kupci míří do Lancasteru, kde musí Ivy bránit svůj rajón, nebo zabodovat s výhodou domácího. Rene se vydá na dalekou cestu, jen aby dokázal, že má pravdu.

      • Z ohnivé výhně III (11)

        Naginata. Čtyři zbrojíři musí vyrobit typickou čepel pomocí náhodně vybrané tajné techniky. Po náročném testování se jen dva z nich vrátí do svých dílen, kde budou napodobovat japonskou naginatu.