• History

    • History od do

      • Tajné nacistické základny (1)

        Guernsey: Hitlerův ostrov šílenství. Pád třetí říše zanechal tolik tajemství jako relikvií, ukrytých ve stavbách rozptýlených po celém světě. Během zveřejnění fakt o těchto základnách se může divák zamyslet nad skutečností, že 2. světová válka mohla skončit zcela jinak.

      • Druhá světová válka z vesmíru

        Tento dvouhodinový speciální pořad nabídne kritické okamžiky 2. sv války. Klíčovou vyprávěcí složkou programu je vševidoucí CGI oko – satelit létající nad Zemí, který přináší nový vizuální přístup k největšímu konfliktu všech dob.

      • Jídlo, které tvořilo svět (3)

        Válečná kořist. Když udeřila Velká hospodářská krize, museli potravinoví titáni přijít s inovacemi, jak nakrmit hladový národ. Druhá světová válka byla svědkem soupeření průmyslových říší, jež se snažily nasytit vojáky, kteří v zahraničí bojovali za svobodu.

      • Válka skladů XI (19)

        Babiččin zmatek. Ve Victorville dovolí Ivy, aby operaci vedl jeho syn, Ivy, jr. Kenny se cítí vyhořele a bez zájmu. Mary, Shana a Edwina zdá se nemohou dělat nic, a tak se rozhodnou dělat to, co umějí nejlépe.

      • Válka skladů XI (20)

        Zataženo s vyhlídkou na výdělek. Ve Van Nuys je to pro Darrella významná příležitost a má na ni hodně času. Ivy na úvod dne zasáhne nevítané napětí. Brandi a Jarrod by rádi věděli, jestli jim jejich jednotka přinese jasnou oblohu, nebo mraky.

      • Hledači pokladů XVI (5)

        Sbírej jako medojed. Mike a Frank by moc rádi zjistili, co je uvnitř stodoly, která byla po čtvrt století zakázaná. A zatímco Mike sbírá jako medojed, výdělečný Frank znovu udeří.

      • Z ohnivé výhně (2)

        Křižácký meč. Po náročném prvním kole testů zamíří dva zbývající zbrojíři domů, mají už jen pět dní na to, aby ukuli legendární křižácký meč.

      • Vetřelci dávnověku VI (12)

        Ještěři. Ještěří vetřelec je postava ze sci-fi, objevující se v povídkách HP Lovecrafta i ve Star Treku. Mohou být starodávné mýty o plazovitých tvorech důkazem, že jsou něco víc, než jen výmyslem popkultury?

      • Z ohnivé výhně III (5)

        Kora. Čtyři zbrojíři vyrábějí zbraně z kusů ocele sesbírané z obřího elektrického nářadí. Po důkladném testování dva finalisté vytvoří legendární obětní meč, který údajně dokázal jedním švihem rozetnout ovci vedví.

      • Válka skladů XI (19)

        Babiččin zmatek. Ve Victorville dovolí Ivy, aby operaci vedl jeho syn, Ivy, jr. Kenny se cítí vyhořele a bez zájmu. Mary, Shana a Edwina zdá se nemohou dělat nic, a tak se rozhodnou dělat to, co umějí nejlépe.

      • Válka skladů XI (20)

        Zataženo s vyhlídkou na výdělek. Ve Van Nuys je to pro Darrella významná příležitost a má na ni hodně času. Ivy na úvod dne zasáhne nevítané napětí. Brandi a Jarrod by rádi věděli, jestli jim jejich jednotka přinese jasnou oblohu, nebo mraky.

      • Válka skladů XII (1)

        Dejte jim něco na hraní. Do Murietty je to daleko a Dave spoléhá na to, že jeho konkurence není ochotna koupit velký sklad, který potřebují přestěhovat. Justin najde partnera v davu a koupí dobře vypadající sklad. Ivy a Ivy ml. zjistí, že mají terapeutický den.

      • Válka skladů XII (2)

        Drůbeží hra. Kupci míří do Torrance, kde Dave vidí možnost zisku – mezi dalšími věcmi. Mary najde šaty, které jí nesedí, ale vše se v dobré obrátí. A Kenny chytí šanci za pačesy jakožto ranní ptáče, ale nakonec skončí spíše jako blboun nejapný.

      • Válka skladů XII (3)

        Co dřív, kuřata, nebo aukci? Přemoženy řadou jednotek na aukci v Rialtu se Mary a Ivy vsadí, která z nich lépe předpoví cenu skladu. Rene a Tatianna se dostanou k řadě skvostných historických sportovních potřeb.

      • Válka skladů III (17)

        Něco na tom Barrym je. Barry Weiss zjišťuje, že jeho závislost na skladech má svou cenu. Darrell a Brandon mezitím kupují sklad vhodný k oslavě a Dave všechny zastrašuje.

      • Hvězdy zastavárny XIII (22)

        Do sedel. Rick dělá pohovor s novým zaměstnancem, když do krámu vlítne skútr Cushman se sajdkárou z 50. let. Později se celý podnik rozhoupe kvůli podomácku vyrobenému dřevěnému koníkovi z roku 1948.

      • Hvězdy zastavárny XIII (23)

        Silniční test. Kytara, která patřila Johnu Entwistlovi, zadrnká Rickovi na duši, zákazník přinese papírové šaty Richarda Nixona, a pak se hoši rozhodnou otestovat Staroušovo řidičské umění.

      • Hvězdy zastavárny XIII (24)

        Poníci a falešníci. Zákazník přinese kopii Bible, kterou s sebou údajně vozili jezdci z Pony Expressu. Corey odcestuje do vzdálené galaxie, když se v krámě objeví automat na Pepsi v podobě robota R2D2.

      • Hvězdy zastavárny XIV (1)

        Válka nákupčích. Zkuste obsadit metu spolu se zastavárnou, kde bible, která patřila Mickeymu Mantleovi, bude pro Coreyho představovat pěkně zapeklitý nadhoz. A pak propukne soutěž o to, kdo je nejlepší nákupčí.

      • Hvězdy zastavárny XIV (2)

        Bláznivá fiesta. Vyvěste vlajky na oslavu zastavárny, do které zavítá Monetova krajinka. Ovšem, když Rickova historická přednáška o Cinco de Mayo dohání ostatní k šílenství, hrozí Rickovi, že ho nepozvou na jeho vlastní fiestu.

      • Hledači pokladů XVI (6)

        Rock’n’rollové nebe. Pánové se snaží o pečlivé zachování původního koncertního autobusu rock’n’rollové skupiny Aerosmith a hvězdami zasažený Frank se setká s jedním z idolů svého dospívání.

      • Hledači pokladů XVI (7)

        Dobyvatelé ztracených věcí. Mike a Danielle se snaží využít časové kapsle v Pittsburghu, zatímco Frank a Robbie procházejí věcmi šesti generací na jedné z nejstarších farem v Michiganu.

      • Hvězdy zastavárny XIV (15)

        Rozmístění. Odstartujte s Hvězdami zastavárny, když se jim do krámu přiřítí náramkové hodinky s rádiem "Space 2005". Bude tahle věcička z doby vesmírných závodů něco extra, nebo upadne v zapomnění?

      • Hvězdy zastavárny XIV (16)

        Psí bouda. Vezměte pláže útokem s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou ručně kreslené mapy z invaze v Normandii. Udrží Corey svou pozici, nebo bude nucen se vzdát?

      • Z ohnivé výhně VII (9)

        Meč ťien. Čtyři kováři musejí jako u Frankensteina zkombinovat čepel z jednoho nože a připevnit ji k rukojeti zcela jiné zbraně. Tyto hybridní nože následně musejí přestát a přežít tvrdé zkoušky.

      • Hvězdy zastavárny XV (25)

        Van Gogh osobně. Namalujte si obrázek s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou litografie údajně od Vincenta van Gogha. Corey a Chumlee se vrátí do dětství, když narazí na sbírku starých skateboardů.

      • Hvězdy zastavárny XV (26)

        Tvrďák. Corey a Chumlee přestanou žvanit, když se u nich objeví sbírka figurek Mr. T. Když si Rick vytáhne koláček se špatným poselstvím, bude si muset vybrat jiný, nebo mu zkrátka došlo štěstí?

      • Hvězdy zastavárny XV (31)

        Chumovo šílenství. Vytočte si Hvězdy zastavárny, které zkoumají dva starožitné telefony. Vezme to Corey a udělá obchod sám, nebo bude muset zavolat posily? Pak Rick uvidí vzácnou porcelánovou mísu vyrobenou za vlády císaře Čchien-lunga.

      • Dannyho auťáky VII (11)

        Dannyho speciál z Detroitu. Danny Koker obnovuje vůz Shelby GT500 z roku 1969 z podoby rezavého kbelíku do okamžité klasiky. Tým navštíví Detroit Autorama, aby se podíval na soutěž Ridler Award, kde jsou běžnými auta za miliony dolarů.

      • Vetřelci dávnověku VI (13)

        Vetřelci a superhrdinové. Už od počátku známé historie existují příběhy o tvorech disponujících nadlidskou silou, nadzvukovou rychlostí a nadpřirozenými schopnostmi. Je možné, že jsou tyto příběhy inspirovány mimozemskými bytostmi, které kdysi žily na Zemi?

      • Z ohnivé výhně VI (13)

        Napoleonova šavle. Čtyři kováři mají za úkol vytvořit damaškové nože s žebříkovým vzorem ze skutečného žebříku. Jakmile zpracují kov, musejí postupovat krok za krokem, aby vytvořili tento složitý design, který není nijak snadný.

      • Z ohnivé výhně VI (14)

        Meč falchion. Sázky jsou uzavřeny a čtyři kováři musejí ukovat sekací nůž každý v odlišném damaškovém stylu. Cesta k úspěchu je plná zvratů, protože se každý snaží dosáhnout specifického vzhledu svého vzoru.

      • Vetřelci dávnověku V (8)

        Císaři, králové a faraoni. Starověkým císařům, králům a faraonům byly často přisuzovány nadpřirozené schopnosti, síla a moudrost, mnozí byli svými poddanými dokonce považováni za bohy. Kdo byli tito mimořádní vůdcové?

      • Válka skladů XI (15)

        Bič na ně! Město City of Orange je jako vězení. Brandi s Jarrodem si pozvou starého kamaráda na nošení těžkých věcí, zatímco Ivy se dokáže zabavit maličkostmi. Uprostřed vší té neplechy Mary zjistí, kde je chleba pořádně namazaný.

      • Válka skladů XI (16)

        Tohle slovo tu neříkáme. Brandi s Jarrodem si s ostatními vyjedou do Buena Parku vyzvednout to nejlepší z nejhoršího. Kenny se svým bratrancem prohrabávají skříňku, která není ani zdaleka tak dobrá. Ivy přijde na aukci v božím ohozu a Mary se snaží zvýšit hlasitost.

      • Válka skladů XI (17)

        Mluvení s Cody. V Moreno Valley je to o rodině, když Emily přivede svého manžela, kovboje. Ivy netěší Maryino kamarádíčkování s licitátorem na aukcích. A Kenny hledá cokoliv, co by vypudilo a vymylo pach skladiště.

      • Válka skladů XI (18)

        Óm, sladké óm. Dámy z Vegas přijdou do Bourgie Brea a zjistí, že jde o fascinující místo. Mary se rozhodne vyřešit stres se skladištěm zapracováním chvilky jógy do své rutiny. Ivy a Dave se utkají o pár obřích sesterských skladišť.

      • Hvězdy zastavárny XIX (46)

        Vysoce výbušná nabídka. Za hvězdami zastavárny přichází prodávající s proprietou z filmu Návrat do budoucnosti II. Všechny vyděsí, když se do krámku dostane sud střelného prachu britského námořnictva. Dokáže ho Rick využít, nebo půjde přes palubu?

      • Hvězdy zastavárny XIX (47)

        Trefa do jamky. Rick jede do Washingtonu, D.C, aby viděl jeden ze zcela prvních džípů postavený pro využití ve 2. sv. válce. Ve městě se zastaví v antikvariátu, aby si početl o alchymii.

      • Hvězdy zastavárny XIX (48)

        Pistole je mocnější než meč. Rick zaútočí na meč připojenou pistolí z 18. století. Zasáhne terč, nebo se střelí do vlastní nohy? Na scéně se objeví portrét Johna Barrymorea, ale zapůsobí na Ricka a Chuma?

      • Hvězdy zastavárny XIX (49)

        Velká ryba v malé zastavárně. Rick může mít sadu prstenů ze Super Bowl klubu San Francisco 49ers, ale dokáže položit žádanou vysokou cenu? Harpuna používaná při námořním lovu potěší Coreyho a Ricka.

      • Vetřelci dávnověku XII (10)

        Projekt Hybrid. Mění mimozemšťané lidskou DNA a osídlují Zemi znovu mimozemskými / lidskými hybridy? Budeme sledovat důkazy od starověkých kultur až k současnému zohavení zvířat.

      • Hvězdy zastavárny XX (10)

        Záchranná zastavárna. Rick na nic nedbá, když se vydává hledat svůj vlastní hasičský vůz. Corey a Rick se vrátí do 70. let při hledání exkluzivního předmětu, který patřil neslavnému novináři Hunterovi S. Thompsonovi.

      • Válka skladů XI (19)

        Babiččin zmatek. Ve Victorville dovolí Ivy, aby operaci vedl jeho syn, Ivy, jr. Kenny se cítí vyhořele a bez zájmu. Mary, Shana a Edwina zdá se nemohou dělat nic, a tak se rozhodnou dělat to, co umějí nejlépe.

      • Válka skladů XI (20)

        Zataženo s vyhlídkou na výdělek. Ve Van Nuys je to pro Darrella významná příležitost a má na ni hodně času. Ivy na úvod dne zasáhne nevítané napětí. Brandi a Jarrod by rádi věděli, jestli jim jejich jednotka přinese jasnou oblohu, nebo mraky.

      • Vetřelci dávnověku XI (12)

        Pozemská stanice Egypt. Zastánce teorie o dávných astronautech, Giorgio A. Tsoukalos, zkoumá nejnovější vědecké objevy na jednom z nejstarších míst na světě, aby našel důkazy o návštěvě mimozemšťanů v dávné minulosti v Egyptě.

      • Hledači pokladů XVI (6)

        Rock’n’rollové nebe. Pánové se snaží o pečlivé zachování původního koncertního autobusu rock’n’rollové skupiny Aerosmith a hvězdami zasažený Frank se setká s jedním z idolů svého dospívání.

      • Hledači pokladů XVI (7)

        Dobyvatelé ztracených věcí. Mike a Danielle se snaží využít časové kapsle v Pittsburghu, zatímco Frank a Robbie procházejí věcmi šesti generací na jedné z nejstarších farem v Michiganu.

      • Z ohnivé výhně VII (9)

        Meč ťien. Čtyři kováři musejí jako u Frankensteina zkombinovat čepel z jednoho nože a připevnit ji k rukojeti zcela jiné zbraně. Tyto hybridní nože následně musejí přestát a přežít tvrdé zkoušky.

      • Hvězdy zastavárny XV (25)

        Van Gogh osobně. Namalujte si obrázek s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou litografie údajně od Vincenta van Gogha. Corey a Chumlee se vrátí do dětství, když narazí na sbírku starých skateboardů.

      • Hvězdy zastavárny XV (26)

        Tvrďák. Corey a Chumlee přestanou žvanit, když se u nich objeví sbírka figurek Mr. T. Když si Rick vytáhne koláček se špatným poselstvím, bude si muset vybrat jiný, nebo mu zkrátka došlo štěstí?

      • Hvězdy zastavárny XIII (22)

        Do sedel. Rick dělá pohovor s novým zaměstnancem, když do krámu vlítne skútr Cushman se sajdkárou z 50. let. Později se celý podnik rozhoupe kvůli podomácku vyrobenému dřevěnému koníkovi z roku 1948.