• History

    • History od do

      • Z ohnivé výhně V (5)

        Německá halapartna. Kováři jsou pod tlakem, když mají ukovat skotskou dýku. Po ostrém vyřazení zbývající dva kováři zamíří domů, aby vytvořili německou halapartnu, středověkou trojitou hrozbu.

      • Hvězdy zastavárny XIX (27)

        Hvězda přání. Hračka v podobě auta Volkswagen vesmírné patroly pošle Ricka do sedmého nebe, ale z ceny mu jdou hvězdy kolem hlavy. Rick se spojí s odborníkem na umění, aby zjistil, zda se dá vydělat na obrazu ze 2. sv. války.

      • Hvězdy zastavárny XIX (28)

        Samurajové a plakátky. Hvězdy zastavárny se naučí způsobu samuraje, když Rick a Chumlee mohou získat japonský meč katana z 19. století. Rick vyjde ze své ulity, když do krámku připluje sada mincí s mořskými želvami z dávného středomořského města Aigina.

      • Prokletí ostrova Oak VII (22)

        Značka X označuje to místo. U pobřeží Nového Skotska se nachází malý ostrov, který je hádankou plnou záhad a kde si v 18. století lidé v noci všímali podivných světel.

      • Nevysvětlitelná tajemství s Williamem Shatnerem (5)

        Záhady extrémního počasí. Dům, kterému se jen těsně vyhnulo tornádo. Déšť, který padal z nebe jako krev. A blesk, který vás sleduje… až domů. Náš svět je plný podivných a záhadných přírodních jevů, pro něž stále nemáme vysvětlení.

      • Ranč mimozemšťanů (1)

        Když kopeš, dějí se špatné věci. Zatímco mnozí vzhlížejí ke hvězdám, když hledají mimozemský život, jedna skupina výzkumníků dělá pravý opak: hledají pod zemí. Skinwalkerův ranč v Utahu je místem stovky paranormálních jevů a aktivit UFO.

      • Z ohnivé výhně (2)

        Křižácký meč. Po náročném prvním kole testů zamíří dva zbývající zbrojíři domů, mají už jen pět dní na to, aby ukuli legendární křižácký meč.

      • Hvězdy zastavárny XX (11)

        Zastavárna mimo civilizační sítě. Rick zjistí, co je uvnitř Funko Pop! Mystery Boxu, a Corey a Chumlee zavolají Ricku Daleovi, aby zachránil jeden z prvních poplašných systémů. Uchrání Rickovy nové předměty pověst města, nebo vyvolají poplach?

      • Hvězdy zastavárny XX (12)

        Hra o zastavárny. V nabídce se objeví limitovaná edice podepsané Hry o trůny. Dokáže Rick tuto dohodu uzavřít před příchodem zimy? Později Chumlee způsobí rozruch s amazonskou foukací zbraní.

      • Válka skladů Texas III (9)

        Maryina nová kára. Jenny soupeří s Mary o sklad starožitné elektroniky a Moe s Mary usilují o sklad obsahující nové vozidlo pro Mary.

      • Válka skladů Texas III (10)

        Kupuješ, zkrachuješ. Kupci se vrací do Mesquite v Texasu, kde Rickyho s Bubbou potkala slavná série neúspěchů. Jenny se potýká s pracovním úrazem a Moe s Mary objeví předměty, ze kterých budou na větvi.

      • Z ohnivé výhně V (5)

        Německá halapartna. Kováři jsou pod tlakem, když mají ukovat skotskou dýku. Po ostrém vyřazení zbývající dva kováři zamíří domů, aby vytvořili německou halapartnu, středověkou trojitou hrozbu.

      • Hledači pokladů XIV (8)

        Jaguár z Jersey. Mike a Frank objeví Jaguár z roku 1967 v garáži v New Jersey a později projdou obchod se smíšeným zbožím s prezidentskou minulostí.

      • Válka skladů Texas III (11)

        Kupuj, kupuj, vykrúcaj. Nepříznivé počasí komplikuje kupujícím aukční den a Vic je z toho nervózní. Ricky s Bubbou najdou věci pro skalního fotbalového fanouška. Jenny přinese sklad hromadu radosti.

      • Válka skladů XII (1)

        Dejte jim něco na hraní. Do Murietty je to daleko a Dave spoléhá na to, že jeho konkurence není ochotna koupit velký sklad, který potřebují přestěhovat. Justin najde partnera v davu a koupí dobře vypadající sklad. Ivy a Ivy ml. zjistí, že mají terapeutický den.

      • Z ohnivé výhně (3)

        Čakram. Finalisté míří do svých dílen, aby vyrobili starodávný indický čakram a vrací se se dvěma rozdílnými variantami smrtící oválné vrhací zbraně. Ovšem jen jedna obstojí v dynamické sérii testů od porotců.

      • Vetřelci dávnověku XI (11)

        Přišli z nebes. Dávné kultury z celého světa věřily, že meteority jsou posvátné kameny plné boží moci. Teoretici pořadu Vetřelci dávnověku si kladou otázku, zda mohou být tyto kameny kousky mimozemských technologií?

      • Hledači pokladů XVI (8)

        Najít poklad. Legendární zájezdní autobus Aerosmith se dočká opravy, právě včas před návštěvou krále rock’n’rollu.

      • Z ohnivé výhně IV (30)

        Ultimátní týmová výzva. V sázce je dvakrát tolik, když čtyři kovářští mistři soutěží po boku svých učňů, a vyrábějí ikonickou válečnou zbraň - zákopový nůž. Pouze dva týmy se dostanou do finále, kde dostanou za úkol vytvořit starodávnou čepel - čínský meč dao.

      • Hvězdy zastavárny XX (13)

        Znamení doby. Rick se spojí s Rickem Dalem, aby Coreymu dokázal, že se starou značkou ze Zálivu narazil na ropu. Později se hvězdy zastavárny vsadí, aby zjistili, jestli se dá vydělat na noži z filipínsko-americké války.

      • Hvězdy zastavárny XX (14)

        Chuminátor. Rick a Chumlee zamíří do Los Angeles, aby „terminovali“ obchod s několika legendárními předměty z filmu. Pak Corey objeví pamětihodnost na Alice in Chains. Rick a Chumlee navíc vyzkoušejí některé staré ocelové desky pro tisk.

      • Hledači pokladů XIII (3)

        Opravdoví pitomci. Mike a Frank podniknou nečekanou návštěvu u jednoho kalifornského sběratele, který ve svém utajeném skladišti ukrývá všechny druhy nádherných klenotů, od starého železničního vagónu až po motocyklistické klasiky.

      • Hledači pokladů XIV (9)

        Frankovo bláznovství. Mike a Danielle se připojí ke speciální architektonické záchraně, zatímco Robbie a Frank loví poklady ve starém divadle proměněném na skladiště.

      • Válka skladů XII (4)

        Prodej ve dvou městech. Emily s sebou přivede matku do Walnutu a Darrell neztrácí čas při hledání výhody. Ve Whittieru se dostane Kennymu pár rad od hudební legendy, a Shana a Edwina se spokojí s tím, co mají přímo před sebou.

      • Válka skladů XII (5)

        Vítr pod mými ptáky. V poušti Hot Springs vane vítr rychlostí skoro 50 km/h a kupci mají co dělat, aby se udrželi na nohou. Rene a Gunther opráší starý sklad. Jednotka Brandi a Jarroda se ukáže být výnosná a předčí nakonec všechny v soutěži, a Kenny stupňuje svou hru.

      • Válka skladů XII (6)

        Není všechno dýně, co se třpytí. Do města Orange přijedou Vegas Ladies v historickém stylu, i když s tím ne všichni souhlasí. Casey se projeví jako chucpe, když si vybere dobrou jednotku. Darrell zkouší prodat své zboží Emily, ale pak se spokojí s výhodným skladem.

      • Hvězdy zastavárny XV (11)

        Průlom. Zatančete si s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou malované dveře z pokoje Jima Morrisona z The Doors. Chumlee zkoumá deskovou hru Zelda z roku 1988.

      • Hvězdy zastavárny XV (12)

        Playboyové a hráči. Vstupte do klubu s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví sbírka památek na Playboy Club. Corey a Chum zkoumají pár starých bicyklů Murray, z nichž jeden je úplně nepoužitý.

      • Válka skladů XII (7)

        Snárkova paní. Jestli si Ivy myslel, že je ve Stantonu komikem, tak udělátko v jeho skladu není vtip. Brandi a Jarrod se musí ujistit, že to, co našli ve své jednotce, tam nezůstane. Kennyho historický zábavní kousek přivede k setkání s kultovní televizní hvězdou.

      • Válka skladů XII (8)

        Drama na Long Beach. Severní Long Beach nenabízí zrovna nejlepší kupce, i když se jim podaří přispět na charitativní účely. Brandi a Jarrod stráví dlouhou dobu na cestě, ale uvidí, jak jejich poklad stoupá.

      • Válka skladů XII (9)

        Víkend u Barryho. Kenny se cítí v korejské čtvrti nostalgicky, tak si přivede staré přátele. Brandi a Jarrod si zpříjemní profit nečekaným způsobem. Ivy se vydává do velkého města najít nějaké značkové zboží.

      • Hvězdy zastavárny XV (13)

        Vyber si Chuma. Připijte si s Hvězdami zastavárny, když Rick narazí na autentickou palírnu alkoholu. Corey a Chumlee obdivují hvězdy, když jim někdo přinese obří sbírku pohlednic ze 40. a 50. let podepsaných celebritami.

      • Hvězdy zastavárny XV (14)

        Postrčit a pospíšit si. Zůstaňte vzhůru s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostane raná, ilustrovaná verze Ripa Van Winkla. Corey a Chum narazí na svíčku ve tvaru hlavy prezidenta Richarda Nixona.

      • Hvězdy zastavárny XV (15)

        Bo ví. Čtěte mezi řádky s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví lept od Pabla Picassa. Corey a Chumlee zkouší svůj švih s pálkou podepsanou legendárním sportovcem Bo Jacksonem.

      • Hledači pokladů XVI (11)

        Souboj vesmírných vetřelců. Mikeovi a Frankovi se rozsvítí, když najdou skladiště v Detroitu plné starožitných reflektorů. Poté Frank riskuje všechno při vysoké sázce na hru Space Invaders. A později v Indianě pány ohromí hromada automobilových součástek.

      • Válka skladů Texas II (1)

        Let čmeláka. Dražitelé se vydávají do lázeňského města Mineral Wells, kde se nováček Jenny Grumblesová bude snažit zbavit dvou dotěrných věcí: roje termitů a zamilovaného kupce.

      • Válka skladů Texas II (2)

        Ovčáci čtveráci. Chráněnec doktora Moa se vrací a směle se vyrovná Jenny Grumblesové. Ricky Smith získá cennou lekci z lidské anatomie a Bubba Smith je nucen najít kupce pro explicitní umění.

      • Válka skladů Texas III (9)

        Maryina nová kára. Jenny soupeří s Mary o sklad starožitné elektroniky a Moe s Mary usilují o sklad obsahující nové vozidlo pro Mary.

      • Z ohnivé výhně V (1)

        Námořnická šavle. Ve speciální epizodě s vojenskou tématikou dostannou čtyři veteráni za úkol vykovat z protitankového ježka bojový nůž. Poslední dva kováři se vrátí domů vytvořit další oblíbenou vojenskou zbraň: námořnickou šavli M1917.

      • Hvězdy zastavárny XIX (29)

        Zastavárenská přikázání. Prodavač bible z 16. století zkusí z Coreyho udělat věřícího, ale odborník na knihy ho varuje, aby si dal pozor na falešný zisk. Rick se dá na sázky, když do jeho krámku přikluše herní automat s dostihy koní.

      • Hvězdy zastavárny XIX (30)

        Královská zástava. Sada královského brnění nutí Ricka smlouvat jako o život. Prodejce starožitných váh na mince přihazuje závaží i během vyjednávání o ceně. Dokáže ho Rick přesvědčit, aby trochu odlehčil a mohlo dojít k dohodě?

      • Vetřelci dávnověku XI (13)

        Člověk umělé inteligence. Ohrožují inteligentní roboti lidstvo, nebo jde o další krok v evoluci člověka? Jakmile se začne slučovat lidské tělo a stroje, naplníme tím osud, který nám připravili mimozemšťané před tisíci lety?

      • Hvězdy zastavárny XV (25)

        Van Gogh osobně. Namalujte si obrázek s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou litografie údajně od Vincenta van Gogha. Corey a Chumlee se vrátí do dětství, když narazí na sbírku starých skateboardů.

      • Hvězdy zastavárny XV (26)

        Tvrďák. Corey a Chumlee přestanou žvanit, když se u nich objeví sbírka figurek Mr. T. Když si Rick vytáhne koláček se špatným poselstvím, bude si muset vybrat jiný, nebo mu zkrátka došlo štěstí?

      • Z ohnivé výhně (3)

        Čakram. Finalisté míří do svých dílen, aby vyrobili starodávný indický čakram a vrací se se dvěma rozdílnými variantami smrtící oválné vrhací zbraně. Ovšem jen jedna obstojí v dynamické sérii testů od porotců.

      • Hvězdy zastavárny XX (13)

        Znamení doby. Rick se spojí s Rickem Dalem, aby Coreymu dokázal, že se starou značkou ze Zálivu narazil na ropu. Později se hvězdy zastavárny vsadí, aby zjistili, jestli se dá vydělat na noži z filipínsko-americké války.

      • Hvězdy zastavárny XX (14)

        Chuminátor. Rick a Chumlee zamíří do Los Angeles, aby „terminovali“ obchod s několika legendárními předměty z filmu. Pak Corey objeví pamětihodnost na Alice in Chains. Rick a Chumlee navíc vyzkoušejí některé staré ocelové desky pro tisk.

      • Válka skladů XII (4)

        Prodej ve dvou městech. Emily s sebou přivede matku do Walnutu a Darrell neztrácí čas při hledání výhody. Ve Whittieru se dostane Kennymu pár rad od hudební legendy, a Shana a Edwina se spokojí s tím, co mají přímo před sebou.

      • Válka skladů XII (5)

        Vítr pod mými ptáky. V poušti Hot Springs vane vítr rychlostí skoro 50 km/h a kupci mají co dělat, aby se udrželi na nohou. Rene a Gunther opráší starý sklad. Jednotka Brandi a Jarroda se ukáže být výnosná a předčí nakonec všechny v soutěži, a Kenny stupňuje svou hru.

      • Z ohnivé výhně V (1)

        Námořnická šavle. Ve speciální epizodě s vojenskou tématikou dostannou čtyři veteráni za úkol vykovat z protitankového ježka bojový nůž. Poslední dva kováři se vrátí domů vytvořit další oblíbenou vojenskou zbraň: námořnickou šavli M1917.