
History
History od do
Z ohnivé výhně V (5)
Německá halapartna. Kováři jsou pod tlakem, když mají ukovat skotskou dýku. Po ostrém vyřazení zbývající dva kováři zamíří domů, aby vytvořili německou halapartnu, středověkou trojitou hrozbu.
Hvězdy zastavárny XIX (27)
Hvězda přání. Hračka v podobě auta Volkswagen vesmírné patroly pošle Ricka do sedmého nebe, ale z ceny mu jdou hvězdy kolem hlavy. Rick se spojí s odborníkem na umění, aby zjistil, zda se dá vydělat na obrazu ze 2. sv. války.
Hvězdy zastavárny XIX (28)
Samurajové a plakátky. Hvězdy zastavárny se naučí způsobu samuraje, když Rick a Chumlee mohou získat japonský meč katana z 19. století. Rick vyjde ze své ulity, když do krámku připluje sada mincí s mořskými želvami z dávného středomořského města Aigina.
Prokletí ostrova Oak VII (22)
Značka X označuje to místo. U pobřeží Nového Skotska se nachází malý ostrov, který je hádankou plnou záhad a kde si v 18. století lidé v noci všímali podivných světel.
Nevysvětlitelná tajemství s Williamem Shatnerem (5)
Záhady extrémního počasí. Dům, kterému se jen těsně vyhnulo tornádo. Déšť, který padal z nebe jako krev. A blesk, který vás sleduje… až domů. Náš svět je plný podivných a záhadných přírodních jevů, pro něž stále nemáme vysvětlení.
Ranč mimozemšťanů (1)
Když kopeš, dějí se špatné věci. Zatímco mnozí vzhlížejí ke hvězdám, když hledají mimozemský život, jedna skupina výzkumníků dělá pravý opak: hledají pod zemí. Skinwalkerův ranč v Utahu je místem stovky paranormálních jevů a aktivit UFO.
Z ohnivé výhně (2)
Křižácký meč. Po náročném prvním kole testů zamíří dva zbývající zbrojíři domů, mají už jen pět dní na to, aby ukuli legendární křižácký meč.
Hvězdy zastavárny XX (11)
Zastavárna mimo civilizační sítě. Rick zjistí, co je uvnitř Funko Pop! Mystery Boxu, a Corey a Chumlee zavolají Ricku Daleovi, aby zachránil jeden z prvních poplašných systémů. Uchrání Rickovy nové předměty pověst města, nebo vyvolají poplach?
Hvězdy zastavárny XX (12)
Hra o zastavárny. V nabídce se objeví limitovaná edice podepsané Hry o trůny. Dokáže Rick tuto dohodu uzavřít před příchodem zimy? Později Chumlee způsobí rozruch s amazonskou foukací zbraní.
Válka skladů Texas III (9)
Maryina nová kára. Jenny soupeří s Mary o sklad starožitné elektroniky a Moe s Mary usilují o sklad obsahující nové vozidlo pro Mary.
Válka skladů Texas III (10)
Kupuješ, zkrachuješ. Kupci se vrací do Mesquite v Texasu, kde Rickyho s Bubbou potkala slavná série neúspěchů. Jenny se potýká s pracovním úrazem a Moe s Mary objeví předměty, ze kterých budou na větvi.
Z ohnivé výhně V (5)
Německá halapartna. Kováři jsou pod tlakem, když mají ukovat skotskou dýku. Po ostrém vyřazení zbývající dva kováři zamíří domů, aby vytvořili německou halapartnu, středověkou trojitou hrozbu.
Hledači pokladů XIV (8)
Jaguár z Jersey. Mike a Frank objeví Jaguár z roku 1967 v garáži v New Jersey a později projdou obchod se smíšeným zbožím s prezidentskou minulostí.
Válka skladů Texas III (11)
Kupuj, kupuj, vykrúcaj. Nepříznivé počasí komplikuje kupujícím aukční den a Vic je z toho nervózní. Ricky s Bubbou najdou věci pro skalního fotbalového fanouška. Jenny přinese sklad hromadu radosti.
Válka skladů XII (1)
Dejte jim něco na hraní. Do Murietty je to daleko a Dave spoléhá na to, že jeho konkurence není ochotna koupit velký sklad, který potřebují přestěhovat. Justin najde partnera v davu a koupí dobře vypadající sklad. Ivy a Ivy ml. zjistí, že mají terapeutický den.
Z ohnivé výhně (3)
Čakram. Finalisté míří do svých dílen, aby vyrobili starodávný indický čakram a vrací se se dvěma rozdílnými variantami smrtící oválné vrhací zbraně. Ovšem jen jedna obstojí v dynamické sérii testů od porotců.
Vetřelci dávnověku XI (11)
Přišli z nebes. Dávné kultury z celého světa věřily, že meteority jsou posvátné kameny plné boží moci. Teoretici pořadu Vetřelci dávnověku si kladou otázku, zda mohou být tyto kameny kousky mimozemských technologií?
Hledači pokladů XVI (8)
Najít poklad. Legendární zájezdní autobus Aerosmith se dočká opravy, právě včas před návštěvou krále rock’n’rollu.
Z ohnivé výhně IV (30)
Ultimátní týmová výzva. V sázce je dvakrát tolik, když čtyři kovářští mistři soutěží po boku svých učňů, a vyrábějí ikonickou válečnou zbraň - zákopový nůž. Pouze dva týmy se dostanou do finále, kde dostanou za úkol vytvořit starodávnou čepel - čínský meč dao.
Hvězdy zastavárny XX (13)
Znamení doby. Rick se spojí s Rickem Dalem, aby Coreymu dokázal, že se starou značkou ze Zálivu narazil na ropu. Později se hvězdy zastavárny vsadí, aby zjistili, jestli se dá vydělat na noži z filipínsko-americké války.
Hvězdy zastavárny XX (14)
Chuminátor. Rick a Chumlee zamíří do Los Angeles, aby „terminovali“ obchod s několika legendárními předměty z filmu. Pak Corey objeví pamětihodnost na Alice in Chains. Rick a Chumlee navíc vyzkoušejí některé staré ocelové desky pro tisk.
Hledači pokladů XIII (3)
Opravdoví pitomci. Mike a Frank podniknou nečekanou návštěvu u jednoho kalifornského sběratele, který ve svém utajeném skladišti ukrývá všechny druhy nádherných klenotů, od starého železničního vagónu až po motocyklistické klasiky.
Hledači pokladů XIV (9)
Frankovo bláznovství. Mike a Danielle se připojí ke speciální architektonické záchraně, zatímco Robbie a Frank loví poklady ve starém divadle proměněném na skladiště.
Válka skladů XII (4)
Prodej ve dvou městech. Emily s sebou přivede matku do Walnutu a Darrell neztrácí čas při hledání výhody. Ve Whittieru se dostane Kennymu pár rad od hudební legendy, a Shana a Edwina se spokojí s tím, co mají přímo před sebou.
Válka skladů XII (5)
Vítr pod mými ptáky. V poušti Hot Springs vane vítr rychlostí skoro 50 km/h a kupci mají co dělat, aby se udrželi na nohou. Rene a Gunther opráší starý sklad. Jednotka Brandi a Jarroda se ukáže být výnosná a předčí nakonec všechny v soutěži, a Kenny stupňuje svou hru.
Válka skladů XII (6)
Není všechno dýně, co se třpytí. Do města Orange přijedou Vegas Ladies v historickém stylu, i když s tím ne všichni souhlasí. Casey se projeví jako chucpe, když si vybere dobrou jednotku. Darrell zkouší prodat své zboží Emily, ale pak se spokojí s výhodným skladem.
Hvězdy zastavárny XV (11)
Průlom. Zatančete si s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou malované dveře z pokoje Jima Morrisona z The Doors. Chumlee zkoumá deskovou hru Zelda z roku 1988.
Hvězdy zastavárny XV (12)
Playboyové a hráči. Vstupte do klubu s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví sbírka památek na Playboy Club. Corey a Chum zkoumají pár starých bicyklů Murray, z nichž jeden je úplně nepoužitý.
Válka skladů XII (7)
Snárkova paní. Jestli si Ivy myslel, že je ve Stantonu komikem, tak udělátko v jeho skladu není vtip. Brandi a Jarrod se musí ujistit, že to, co našli ve své jednotce, tam nezůstane. Kennyho historický zábavní kousek přivede k setkání s kultovní televizní hvězdou.
Válka skladů XII (8)
Drama na Long Beach. Severní Long Beach nenabízí zrovna nejlepší kupce, i když se jim podaří přispět na charitativní účely. Brandi a Jarrod stráví dlouhou dobu na cestě, ale uvidí, jak jejich poklad stoupá.
Válka skladů XII (9)
Víkend u Barryho. Kenny se cítí v korejské čtvrti nostalgicky, tak si přivede staré přátele. Brandi a Jarrod si zpříjemní profit nečekaným způsobem. Ivy se vydává do velkého města najít nějaké značkové zboží.
Hvězdy zastavárny XV (13)
Vyber si Chuma. Připijte si s Hvězdami zastavárny, když Rick narazí na autentickou palírnu alkoholu. Corey a Chumlee obdivují hvězdy, když jim někdo přinese obří sbírku pohlednic ze 40. a 50. let podepsaných celebritami.
Hvězdy zastavárny XV (14)
Postrčit a pospíšit si. Zůstaňte vzhůru s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostane raná, ilustrovaná verze Ripa Van Winkla. Corey a Chum narazí na svíčku ve tvaru hlavy prezidenta Richarda Nixona.
Hvězdy zastavárny XV (15)
Bo ví. Čtěte mezi řádky s Hvězdami zastavárny, když se u nich objeví lept od Pabla Picassa. Corey a Chumlee zkouší svůj švih s pálkou podepsanou legendárním sportovcem Bo Jacksonem.
Hledači pokladů XVI (11)
Souboj vesmírných vetřelců. Mikeovi a Frankovi se rozsvítí, když najdou skladiště v Detroitu plné starožitných reflektorů. Poté Frank riskuje všechno při vysoké sázce na hru Space Invaders. A později v Indianě pány ohromí hromada automobilových součástek.
Válka skladů Texas II (1)
Let čmeláka. Dražitelé se vydávají do lázeňského města Mineral Wells, kde se nováček Jenny Grumblesová bude snažit zbavit dvou dotěrných věcí: roje termitů a zamilovaného kupce.
Válka skladů Texas II (2)
Ovčáci čtveráci. Chráněnec doktora Moa se vrací a směle se vyrovná Jenny Grumblesové. Ricky Smith získá cennou lekci z lidské anatomie a Bubba Smith je nucen najít kupce pro explicitní umění.
Válka skladů Texas III (9)
Maryina nová kára. Jenny soupeří s Mary o sklad starožitné elektroniky a Moe s Mary usilují o sklad obsahující nové vozidlo pro Mary.
Z ohnivé výhně V (1)
Námořnická šavle. Ve speciální epizodě s vojenskou tématikou dostannou čtyři veteráni za úkol vykovat z protitankového ježka bojový nůž. Poslední dva kováři se vrátí domů vytvořit další oblíbenou vojenskou zbraň: námořnickou šavli M1917.
Hvězdy zastavárny XIX (29)
Zastavárenská přikázání. Prodavač bible z 16. století zkusí z Coreyho udělat věřícího, ale odborník na knihy ho varuje, aby si dal pozor na falešný zisk. Rick se dá na sázky, když do jeho krámku přikluše herní automat s dostihy koní.
Hvězdy zastavárny XIX (30)
Královská zástava. Sada královského brnění nutí Ricka smlouvat jako o život. Prodejce starožitných váh na mince přihazuje závaží i během vyjednávání o ceně. Dokáže ho Rick přesvědčit, aby trochu odlehčil a mohlo dojít k dohodě?
Vetřelci dávnověku XI (13)
Člověk umělé inteligence. Ohrožují inteligentní roboti lidstvo, nebo jde o další krok v evoluci člověka? Jakmile se začne slučovat lidské tělo a stroje, naplníme tím osud, který nám připravili mimozemšťané před tisíci lety?
Hvězdy zastavárny XV (25)
Van Gogh osobně. Namalujte si obrázek s Hvězdami zastavárny, když se k nim dostanou litografie údajně od Vincenta van Gogha. Corey a Chumlee se vrátí do dětství, když narazí na sbírku starých skateboardů.
Hvězdy zastavárny XV (26)
Tvrďák. Corey a Chumlee přestanou žvanit, když se u nich objeví sbírka figurek Mr. T. Když si Rick vytáhne koláček se špatným poselstvím, bude si muset vybrat jiný, nebo mu zkrátka došlo štěstí?
Z ohnivé výhně (3)
Čakram. Finalisté míří do svých dílen, aby vyrobili starodávný indický čakram a vrací se se dvěma rozdílnými variantami smrtící oválné vrhací zbraně. Ovšem jen jedna obstojí v dynamické sérii testů od porotců.
Hvězdy zastavárny XX (13)
Znamení doby. Rick se spojí s Rickem Dalem, aby Coreymu dokázal, že se starou značkou ze Zálivu narazil na ropu. Později se hvězdy zastavárny vsadí, aby zjistili, jestli se dá vydělat na noži z filipínsko-americké války.
Hvězdy zastavárny XX (14)
Chuminátor. Rick a Chumlee zamíří do Los Angeles, aby „terminovali“ obchod s několika legendárními předměty z filmu. Pak Corey objeví pamětihodnost na Alice in Chains. Rick a Chumlee navíc vyzkoušejí některé staré ocelové desky pro tisk.
Válka skladů XII (4)
Prodej ve dvou městech. Emily s sebou přivede matku do Walnutu a Darrell neztrácí čas při hledání výhody. Ve Whittieru se dostane Kennymu pár rad od hudební legendy, a Shana a Edwina se spokojí s tím, co mají přímo před sebou.
Válka skladů XII (5)
Vítr pod mými ptáky. V poušti Hot Springs vane vítr rychlostí skoro 50 km/h a kupci mají co dělat, aby se udrželi na nohou. Rene a Gunther opráší starý sklad. Jednotka Brandi a Jarroda se ukáže být výnosná a předčí nakonec všechny v soutěži, a Kenny stupňuje svou hru.
Z ohnivé výhně V (1)
Námořnická šavle. Ve speciální epizodě s vojenskou tématikou dostannou čtyři veteráni za úkol vykovat z protitankového ježka bojový nůž. Poslední dva kováři se vrátí domů vytvořit další oblíbenou vojenskou zbraň: námořnickou šavli M1917.
