• Travel Channel

    • Travel Channel od do

      • Záhady muzeí XVIII (11)

        Leonardův padák. Don zkoumá příběh související s vynálezem padáku, dále sněhovou bouři, jež ohrozila 13 mladých studentů, a zaměří se na skromné začátky hudební legendy.

      • Kód divočiny (2)

        Ztracený poklad z dob Konfederace. Ve Virginii budou bratři hledat dávno ztracenou pokladnici z období Konfederace. Aby záhadu rozluštili, budou muset zdolat nehostinný terén.

      • Pátrání po monstrech (2)

        Lochneská příšera. Odborníci zkoumají novou teorii týkající se skotské Lochneské příšery. Možná není skutečná, anebo je možná ještě nebezpečnější, než si dokážeme představit.

      • Legendární místa II (8)

        Pravda nebo následky. Josh Gates zkoumá pět legendárních míst, kde zdání klame. Například zavítá do českého zámku, který údajně chrání bránu do pekla.

      • Neobjasněné případy (1)

        Valentich & modroocí psi z Texasu. V Texasu útočí na dobytek bezsrstí, hrbatí psi s modrýma očima. Odkud se vzali? Proč na Sicílii najednou v domácnostech vybuchly televize a toustovače?

      • Sami s duchy (3)

        Blázinec. Nick a Katrina tentokrát zamíří do blázince, ve kterém straší. To, co tam zažiji během své třetí noci, se dá popsat jen jako naprostý horor.

      • Ústav duchů II (4)

        Mansfieldský nápravný ústav. Tým vyráží do středu Ohia, aby zde prozkoumali nejstrašidelnější americké vězení - Mansfield Reformatory.

      • Pátrání po monstrech (2)

        Lochneská příšera. Odborníci zkoumají novou teorii týkající se skotské Lochneské příšery. Možná není skutečná, anebo je možná ještě nebezpečnější, než si dokážeme představit.

      • Sami s duchy II (9)

        White Hill Mansion. Nick a Katrina jsou v New Jersey v domě nazývaném White Hill Mansion. Shromažďují zde důkazy o dítěti na půdě. Obavy však vzbudí skutečnost, že se v domě scházela mafie.

      • Ústav duchů II (11)

        Fenwická plantáž. Strašidelná plantáž má zrádnou 300letou historii. Tým loví duchy pirátů a bezhlavých rytířů, kteří zde stále bloumají.

      • Pátrání po yettim II (32)

        Yetti samotářská hvězda. Připojte se ke čtyřem excentrickým, ale vášnivým vyšetřovatelům, kteří se s pevným odhodláním vydali hledat stvoření známé jako Yetti, nebo Sasquatch.

      • Pátrání po monstrech (7)

        Vlkodlak z Bray Road. Odborníci zkoumají nové důkazy, které by mohly dokázat, že wisconsinské město terorizuje vlkodlak. Začíná se snad po USA šířit kříženec člověka s vlkem?

      • Záhady muzeí XVIII (11)

        Leonardův padák. Don zkoumá příběh související s vynálezem padáku, dále sněhovou bouři, jež ohrozila 13 mladých studentů, a zaměří se na skromné začátky hudební legendy.

      • Muž, žena a divočina II (5)

        Mangrovníky ostrova Andros. Myke a Ruth uvíznou na pokraji rozsáhlého mangrovníkového močálu a usilovně se snaží nalézt potravu a pitnou vodu. A aby toho nebylo málo, Myke uvízne v závrtu.

      • Bizarní jídla s Andrewem Zimmernem XI (3)

        Ve stopách Jesse Jamese. Andrew Zimmern cestuje po světě a ochutnává nejexotičtější pokrmy. Navštíví trhy a restaurace, kde zakusí neuvěřitelné a velmi nevšední kuchyně.

      • Bizarní jídla s Andrewem Zimmernem XII (1)

        Pony Express. Andrew Zimmern cestuje po světě a ochutnává nejexotičtější pokrmy. Navštíví trhy a restaurace, kde zakusí neuvěřitelné a velmi nevšední kuchyně.

      • Kódy a spiknutí II (1)

        Las Vegas. Proč bylo Las Vegas terčem sabotáže za 2. světové války, testovací oblastí pro atomové bomby a místem setkání teroristů odpovědných za útoky z 11. září? Odhalte tajemství Vegas.

      • Výprava do neznáma II (5)

        Hledání Fennova pokladu. Josh pátrá po dvoumilionovém pokladu. Pomocí tajuplné básně, která ho zavede do Skalistých hor, se snaží rozluštit, kde se nachází.

      • Záhady muzeí XVIII (10)

        Grafo. Don Wildman se zaměří na příběh jedné z nejprodávanějších hraček na světě, na pátrání po nechvalně proslulém bankovním lupiči a na jeden globální fenomén.

      • Kód divočiny (4)

        Aztéci v Americe. Bratři putují sněhem i neúprosným terénem a hledají legendární poklad Aztéků. Co se podle legendy skrývá v pohoří Utahu?

      • Neobjasněná akta NASA (1)

        V roce 2005 proletěla kolem astronauta NASA Leroye Chiaoa, který byl právě vně lodi, zářící světla. Lze tuto událost logicky vysvětlit, nebo viděl opravdu něco podivného?

      • Bizarní jídla s Andrewem Zimmernem XI (3)

        Ve stopách Jesse Jamese. Andrew Zimmern cestuje po světě a ochutnává nejexotičtější pokrmy. Navštíví trhy a restaurace, kde zakusí neuvěřitelné a velmi nevšední kuchyně.

      • Bizarní jídla s Andrewem Zimmernem XII (1)

        Pony Express. Andrew Zimmern cestuje po světě a ochutnává nejexotičtější pokrmy. Navštíví trhy a restaurace, kde zakusí neuvěřitelné a velmi nevšední kuchyně.

      • Horské příšery (4)

        Wampus z okresu Pleasants. Nestvůra Wampus zabíjí dobytek v okrese Pleasants. Tým odborníků hodlá toto monstrum odchytit a ochránit tak svá stáda.

      • Pátrání po yettim II (1)

        Zvědavý yetti. Tým výzkumníků vyrazí do divočiny v Minnesotě, kde zkoumá kvílení zaznamenané v oblasti údajného výskytu yettiho. Podaří se jim zahlédnout dosud největšího yettiho?

      • Pátrání po yettim II (2)

        Kanadský yetti, opravdu? Výzkumníci yettiho zamíří do kanadských Skalistých hor prozkoumat jedinečné setkání s yettim zachycené kamerou. Podaří se jim vystopovat tohoto teritoriálního tvora?

      • Kódy a spiknutí II (2)

        Američtí nacisté. Američtí nacisté během 30. let terorizovali USA, od shromáždění na náměstí Madison Square až po záměr ukradnout tajné informace o válečných zbraních Spojených států.

      • Výprava do neznáma III (10)

        Poklad kapitána Kidda. Josh cestuje do Karibiku, kde bude hledat legendární poklad kapitána Kidda. Hledání ho přivede k ostrovnímu úkrytu tohoto nechvalně známého piráta.

      • Záhady muzeí XVIII (12)

        Sirotci Titaniku. Don vyšetřuje záhadu související s dvěma mladými lidmi, kteří přežili potopení Titaniku, a ďábelský plán na vraždu jedné z nejvlivnějších světových osobností.

      • Záhady muzeí XIV (10)

        Vznik Michiganu a další. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.

      • Krotitelé duchů (6)

        Hotel Fitzpatrick. Krotitelé duchů se snaží odhalit, co straší v hotelu Fitzpatrick. Má několik duchů žen sídlících v hotelu spojitost s jednou tragickou smrtí?

      • Legendární místa II (9)

        Zapomenutá tajemství. Josh Gates se pokusí odhalit zapomenutá tajemství šesti legendárních míst. Například vyrazí do zrádného ostrovního vězení v Irsku.

      • Kód divočiny (2)

        Ztracený poklad z dob Konfederace. Ve Virginii budou bratři hledat dávno ztracenou pokladnici z období Konfederace. Aby záhadu rozluštili, budou muset zdolat nehostinný terén.

      • Pátrání po monstrech (2)

        Lochneská příšera. Odborníci zkoumají novou teorii týkající se skotské Lochneské příšery. Možná není skutečná, anebo je možná ještě nebezpečnější, než si dokážeme představit.

      • Ústav duchů II (5)

        Sanatorium v St. Albans. Tým navštíví v St. Albans bývalou školu pro chlapce a experimentální nemocnici, která byla označována za peklo na zemi.

      • Pátrání po monstrech (3)

        Motýlí muž. Tým vyšetřující paranormální jevy se zaměřuje na Motýlího muže. Zkoumají teorie, že tento legendární kryptid je abnormálností v evolučním vývoji.

      • Sami s duchy II (10)

        Dům vražd na Rampart St. Nick a Katrina stráví 72 hodin v domě v New Orleans, kde byla spáchána hrůzná vražda. Addie Hallovou zde násilně zavraždil její přítel Zack Bowen.

      • Ústav duchů II (12)

        Továrna Sibley. Tým vyšetřuje starou konfederační továrnu na výrobu střelného prachu a látek. Sibley, známé jako vražedná továrna, má temnou a krví pošpiněnou staletou historii.

      • Pátrání po yettim II (33)

        Návrat k bahnitému horskému potoku. Připojte se ke čtyřem excentrickým, ale vášnivým vyšetřovatelům, kteří se s pevným odhodláním vydali hledat stvoření známé jako Yetti, nebo Sasquatch.