
Travel Channel
Travel Channel od do
Výprava do neznáma II (5)
Hledání Fennova pokladu. Josh pátrá po dvoumilionovém pokladu. Pomocí tajuplné básně, která ho zavede do Skalistých hor, se snaží rozluštit, kde se nachází.
Ústav duchů II (11)
Fenwická plantáž. Strašidelná plantáž má zrádnou 300letou historii. Tým loví duchy pirátů a bezhlavých rytířů, kteří zde stále bloumají.
Strašidelný Středozápad (5)
Pojď si hrát. Steve se vydává do Malvernu v Iowě, kde v malé farmářské vesnici straší duch malé holčičky. Hledání odpovědí ho s jeho týmem přivede k dosud největšímu zlu.
Osbourneovi chtějí věřit (3)
Víly nosí boty. Jack ukáže Ozzymu a Sharon záběry, které nahlodají jejich nevíru v existenci víl a ještěřích lidí. Navíc rodina diskutuje o tom, zda duchové umí počítat.
Záhady muzeí XXIII (9)
Gangster Frankenstein a další. Don vyšetřuje zlověstné spiknutí gangstera, který chtěl oklamat smrt, dva nepřátelské piloty, které svedla dohromady čest, a podivnou mrtvolu nalezenou v kovové rakvi.
Záhady v hotelu (9)
Skandální televangelista. Kde se konalo tajné dostaveníčko, které zničilo impérium jednoho televangelisty? Kde je hotel, který vlastnil sériový vrah? A který hotel zachránily hvězdy popu?
Výprava za pokladem II (2)
Kletba lodi Mantola. Tým nadále pátrá po stříbře z vraku lodi SS Gairsopa, když jejich plány přeruší náhlá bouře. Přesunou se k jinému vraku, ale nic nejde snadno.
Ústav duchů II (10)
Ústav Pennhurst. Ústav Pennhurst vznikl k léčení nemocných dětí. Brzy se však stal místem zneužívání a smrti. Tým hodlá vysvobodit veškeré duchy týraných dětí.
Holzerova akta (1)
Ohnivé přízraky. Experti na paranormální jevy znovu otevřou spisy Hanse Holzera týkající se domu Peckových ve městě Rye. Účelem je zjistit, zda byly konečně osvobozeny v něm uvězněné trýzněné duše.
Záhady muzeí XVI (4)
Projekt Vortex. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.
Výprava do neznáma II (4)
Černovousovo tajemné zlato. Na Kajmanských ostrovech a poblíž pobřeží Severní Karolíny prozkoumává Josh Gates dno oceánu, kde hledá ztracený poklad legendárního piráta Černovouse.
Stavět na Aljašce III (4)
Nebezpečné zdržení. Na Tonyho srubu se po silném dešti nepracuje, bylo by to totiž příliš nebezpečné. A v Leeově domě na jezeře Bulchitna se přepočítali a tým je vzteky bez sebe.
Stavět na Aljašce III (5)
Ninja Framer. Lee si přivede známého Ninja Framer, aby mu pomohl se zakázkou. Derekův tým pokračuje ve stavbě lyžařské chaty i přes mraky komárů.
Stavět na Aljašce III (6)
Na hraně. Práce je čím dál nebezpečnější a Leeův tým musí balancovat na nosníku ve druhém patře. Derek čelí silnému větru, když se pokouší připravit stavební pozemek.
Osbourneovi chtějí věřit (1)
Věřící. Ozzy a Sharon si sednou a sledují záběry podezřelých poltergeistů, strašidelných panenek a UFO. Dokáže Jack přesvědčit rodiče, že tyto nadpřirozené síly existují?
Osbourneovi chtějí věřit (2)
Porušení všech pravidel. Jack seznamuje rodiče se strašidelným tajemstvím měnivců aswang. Navíc Ozzyho zmate video s podezřením na aktivitu poltergeista.
Výprava do neznáma II (13)
Jamašitovo zlato. Josh Gates se přidá k lovcům pokladů na Filipínách, kteří hledají Jamašitovo zlato, které je nezvěstné již od druhé světové války.
Výprava do neznáma II (16)
Ztracené mexické město. Josh Gates hledá v Mexiku vysvětlení záhadného vzestupu a vymření mocné civilizace Teotihuacánu, která je starší než mezoameričtí Aztékové.
Výprava do neznáma II (17)
Mumie krále Inků. Josh Gates se vydává do tajemných ekvádorských lesů vzdálené vnitrozemské vysočiny, kde hledá mumii posledního krále Inků Atahualpy.
Výprava do neznáma II (18)
Ztracený španělský poklad nalezen. Josh Gates vyráží na pobřeží Floridy a Kuby, kde bude pátrat po pokladu španělských lodí potopených v roce 1715.
Výprava do neznáma III (1)
Plummerovo zlato. Josh se vydá hledat ztracené bohatství proslulého šerifa z Montany. Během pátrání vyhodí do vzduchu důl, který byl zavřen déle než jedno století.
Výprava do neznáma III (2)
Ztracená hrobka krále hunské říše. Josh cestuje do Maďarska, aby našel ztracenou hrobku Attily, krále hunské říše. Legendy ho vedou k pátrání do horských lesů poblíž Budapešti.
Národ duchů II (12)
Schody do pekla. Jason, Steve, Dave a Shari zkoumají tvrzení o paranormálních aktivitách v panském sídle Burrowes v New Jersey. Odhalí záhadná znamení na zdech v podkroví.
Mimozemšťané na Aljašce (7)
Vyšetřování různých pozorování UFO, údajných únosů a setkání s mimozemšťany v divočině nejvzdálenější americké hranice.
Mimozemšťané na Aljašce (8)
Vyšetřování různých pozorování UFO, údajných únosů a setkání s mimozemšťany v divočině nejvzdálenější americké hranice.
Kódy a spiknutí (5)
Utajené UFO. Odhalte pravdu o utajeném UFO. Havaroval v Novém Mexiku nacistický létající talíř? Žijí v oblasti 51 mimozemšťané? Nebo jsou to jenom řeči, které mají zakrýt skutečný příběh?
Paranormální akta V (5)
Posedlost. Steve a Amy vyšetřují tvrzení, že oběti hrůzné vraždy straší v oregonské restauraci. Narazí zde na důkazy dvojnásobné vraždy a záhadné stíny.
Paranormální akta V (6)
Ze záhrobí. Steve a Amy se zaměří na dům v Georgii postavený na krví nasáklém bojišti z doby občanské války. Zde Amy narazí na skupinku tvorů z jiného světa.
Duchové Morgan City (1)
Mlha. Tým odborníků na paranormální vyšetřování je pozván policejním oddělením do Morgan City v Louisianě na místo, kde se poblíž městského jezera objevuje podivná, tvarující se mlha.
Kódy a spiknutí (4)
Alcatraz. Prozkoumejte spiknutí, díky kterému z věznice Alcatraz uprchli tři vězni, a objevte pozůstatky záhadné vojenské základny spojované s Abrahamem Lincolnem.
Národ duchů II (5)
Plantáž démonů. Tým jede do Jižní Karolíny, aby prošetřil zprávy o démonické činnosti na 200 let staré plantáži. Co na své cestě objeví?
Paranormální akta V (8)
Na kusy. Vyděšená matka z Ohia se obrátí na Stevea a Amy, aby vyšetřili zlomyslné paranormální aktivity. Amy narazí na zohavené bytosti a odhalí nebezpečnou mrtvou osobu.
Holzerova akta (2)
Legendy a lži. Tým se chopí vyšetřování záhady domu v Hennikeru, kterou se nepodařilo Hansu Holzerovi vyřešit. Ve snaze odhalit pravdu za tímto strašením se ponoří do folkloru Nové Anglie.
