
Travel Channel
Travel Channel od do
Kódy a spiknutí (2)
Nevěstince. Odhalte pravdu o nejtajnějších institucích moderní společnosti. Nevěstince mají slavné mecenáše a spojení s vládními organizacemi a dokonce i s církvemi.
Výprava do neznáma III (13)
Zmizelé anglické korunovační klenoty. Josh hledá legendární poklad krále Jana. Prozkoumává bažiny v Anglii, kde by se mohly nacházet korunovační šperky tohoto nenáviděného krále.
Brány do pekla (3)
Vězení Eastern State Penitentiary. Jack Osbourne a Katrina Weidmanová jedou do Filadelfie, kde získají bezkonkurenční přístup do jednoho z nejstarších a potenciálně nejstrašidelnějších vězení v USA.
Spřízněné duše (duchové) IV (5)
Duch ve škole. Do opuštěné školy se prý uchýlila temná bytost. Majitelé zavolají Amy, Adama a Chipa, aby tuto děsivou entitu vyhnali.
Horské příšery IV (2)
Waya Woman okresu Jackson. Tým AIMS pátrá po příšerném, vlku podobném stvoření, které číhá v kukuřičných polích okresu Jackson v Západní Virginii.
Pátrání po monstrech (3)
Motýlí muž. Tým vyšetřující paranormální jevy se zaměřuje na Motýlího muže. Zkoumají teorie, že tento legendární kryptid je abnormálností v evolučním vývoji.
Záhady muzeí XVIII (11)
Leonardův padák. Don zkoumá příběh související s vynálezem padáku, dále sněhovou bouři, jež ohrozila 13 mladých studentů, a zaměří se na skromné začátky hudební legendy.
Výprava do neznáma III (11)
Prokleté zlaté jezero v Africe. Josh Gates se potápí ve zrádně hlubokém jezeře Otjikoto v namibijské divočině, kde hledá poklad ztracený během první světové války.
Záhady muzeí XVI (7)
Dewey porazí Trumana. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.
Záhady muzeí XVI (8)
Medvídek Pú. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.
Kódy a spiknutí (1)
Svobodní zednáři. Většina zakládajících otců USA a 14 prezidentů byli svobodní zednáři. Někeří lidé tvrdí, že Washington DC je postaven na kódu zednářů. Jaká další tajemství zednáři skrývají?
Záhady muzeí XIV (8)
Posedlá brambora a další. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.
Výprava do neznáma II (16)
Ztracené mexické město. Josh Gates hledá v Mexiku vysvětlení záhadného vzestupu a vymření mocné civilizace Teotihuacánu, která je starší než mezoameričtí Aztékové.
Americká bizarní jídla II (4)
Wisconsin. Šéfkuchař a kulinářský cestovatel Andrew Zimmern ochutnává podivná a výtečná jídla Ameriky, včetně pečené ondatry, selecích varlat či fermentovaných jiker.
Americká bizarní jídla II (5)
Nejinovativnější jídla v Chicagu. Šéfkuchař a kulinářský cestovatel Andrew Zimmern ochutnává podivná a výtečná jídla Ameriky, včetně pečené ondatry, selecích varlat či fermentovaných jiker.
Záhady muzeí XVIII (13)
Nejšťastnější kočka Lucy. Don se zaměří na příběh kočky, která zachránila železnici, dále prozkoumá misi NASA na záchranu sondy Voyager 2 a snahu jednoho člověka poskytnout filmy široké veřejnosti.
Kódy a spiknutí (2)
Nevěstince. Odhalte pravdu o nejtajnějších institucích moderní společnosti. Nevěstince mají slavné mecenáše a spojení s vládními organizacemi a dokonce i s církvemi.
Záhady muzeí XIV (9)
Horolezcův kabel a další. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.
Americká bizarní jídla II (2)
Washington, D. C. Šéfkuchař a kulinářský cestovatel Andrew Zimmern ochutnává podivná a výtečná jídla Ameriky, včetně pečené ondatry, selecích varlat či fermentovaných jiker.
Americká bizarní jídla II (3)
Iowa. Šéfkuchař a kulinářský cestovatel Andrew Zimmern ochutnává podivná a výtečná jídla Ameriky, včetně pečené ondatry, selecích varlat či fermentovaných jiker.
Výprava do neznáma II (17)
Mumie krále Inků. Josh Gates se vydává do tajemných ekvádorských lesů vzdálené vnitrozemské vysočiny, kde hledá mumii posledního krále Inků Atahualpy.
Záhady muzeí XXI (1)
Záchrana z mrakodrapu a další. Don Wildman prozkoumá jednu vodní záhadu, dramatickou záchranu a uneseného skladatele.
Záhady muzeí XIV (10)
Vznik Michiganu a další. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.
Pátrání po yettim II (6)
Virginie je místem pro milovníky yettiho. Tým navštíví Virginii, kde bude zkoumat záznam tvora, kterého místní obyvatelé přezdívají Netvor z Gumhillu. Podaří se jim dokázat, že tento prchavý tvor existuje?
Kódy a spiknutí (3)
Bunkry. Objevte pravdu o amerických tajných bunkrech od malých sklípků po utajená vládní mini-města. Podzemní bunkry odnepaměti hrají roli v plánech akce válečného konfliktu.
Výprava do neznáma III (14)
Nacistický poklad na Korsice. Josh pátrá po pokladu nacistického generála Erwina Rommela, který při ústupu se svou tankovou pěchotou vyplenil severní Afriku.
Únos synka Lindberghových: Záhady muzeí
80 let po únosu a vraždě synka Lindberghových se Don Wildman zaměří na původní vyšetřování a ověří oficiální verzi událostí.
Strašidelná města USA (3)
New York. Stateční turisté se vydávají na velké dobrodružství, protože chtějí prozkoumat nejstrašidelnější americká města. Setkají se s děsivými duchy, temnými démony a okultními jevy.
Brány do pekla (3)
Vězení Eastern State Penitentiary. Jack Osbourne a Katrina Weidmanová jedou do Filadelfie, kde získají bezkonkurenční přístup do jednoho z nejstarších a potenciálně nejstrašidelnějších vězení v USA.
Spřízněné duše (duchové) IV (5)
Duch ve škole. Do opuštěné školy se prý uchýlila temná bytost. Majitelé zavolají Amy, Adama a Chipa, aby tuto děsivou entitu vyhnali.
Záhady muzeí XVIII (12)
Sirotci Titaniku. Don vyšetřuje záhadu související s dvěma mladými lidmi, kteří přežili potopení Titaniku, a ďábelský plán na vraždu jedné z nejvlivnějších světových osobností.
Výprava do neznáma III (13)
Zmizelé anglické korunovační klenoty. Josh hledá legendární poklad krále Jana. Prozkoumává bažiny v Anglii, kde by se mohly nacházet korunovační šperky tohoto nenáviděného krále.
Záhady muzeí XVI (9)
Záchrana v Rikers Island. Don Wildman se zaměří na hasicí hadici propojenou s netradičními hrdiny. Dále vyšetřuje příběh související se slavným jazykolamem a neobyčejnou loď.
