• Travel Channel

    • Travel Channel od do

      • Jak pára nad hrncem (7)

        Vyšetřovatelé, vědci a odborníci používají špičkovou technologii k rozluštění nevysvětlitelných záhad a vyřešení šokujících a nejznámějších zmizení v naší historii.

      • Laboratoř duchů II (4)

        Lizzie Bordenová. Tým navštíví malý penzion Lizzie Borden, kde v 19. století došlo k nechvalně známým zločinům. Potom navštíví hostinec Stone’s Public House, kde údajně straší.

      • Dálnice mimozemšťanů (3)

        Vražda v prérii. Řada podivných smrtí zvířat souvisejících s pozorováním UFO přivádí Chucka do Colorada. Oficiální zprávy tyto incidenty ignorují a vláda se je asi snaží utajit.

      • Za hranicí neznáma (6)

        Seance v mrakodrapu a další. Don Wildman prozkoumá strašidelnou dohodu pro komunikaci s Thomasem Edisonem ze záhrobí a příběh krále Tutanchamona a jeho prokleté hrobky.

      • Záhady muzeí XXII (6)

        Posedlá kočka a další. Don zkoumá kočku, která se potuluje po chodbách amerického Kapitolu před připomínkami národních tragédií, a také hrůznou trojnásobnou vraždu spáchanou na širém moři.

      • Záhady v hotelu (7)

        Nedokonalý zločin. Dva lidé z vyšší třídy jsou v luxusním hotelu obviněni z hrůzného zločinu. Excentrický šéfkuchař zničí zákazníkovi kariéru a řidič dostavníku ukrývá šokující tajemství.

      • Záhady muzeí XIV (8)

        Posedlá brambora a další. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.

      • Laboratoř duchů II (3)

        Zrada. Tým navštíví panské sídlo Hill View, opuštěný bývalý pečovatelský dům, kde prý straší. Dále navštíví starou vojenskou pevnost Fort Niagara, kde na chodbách viděli mrtvé vojáky.

      • Aljašské nestvůry (5)

        Aljašský tygr. Tým je na stopě obrovské kočkovité šelmě, kterou lidé viděli ve městě Paxson. Todd nastraží past a Levi najde způsob, jak past zavřít bez drátového připojení.

      • Záhady muzeí XIV (12)

        Příběh miliardáře a další. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.

      • Jak pára nad hrncem (6)

        Vyšetřovatelé, vědci a odborníci používají špičkovou technologii k rozluštění nevysvětlitelných záhad a vyřešení šokujících a nejznámějších zmizení v naší historii.

      • Velké stavby na pláži (7)

        Renovace, či prodej? Stavitelka Marnie Ourslerová pochází ze stavbařské rodiny. Své zkušenosti využívá při restaurování zastaralých domů na pláži, kterým vrací život.

      • Velké stavby na pláži (8)

        Kráska a pláž. Stavitelka Marnie Ourslerová pochází ze stavbařské rodiny. Své zkušenosti využívá při restaurování zastaralých domů na pláži, kterým vrací život.

      • Velké stavby na pláži (9)

        Otevřený půdorys. Stavitelka Marnie Ourslerová pochází ze stavbařské rodiny. Své zkušenosti využívá při restaurování zastaralých domů na pláži, kterým vrací život.

      • Velké stavby na pláži (10)

        Parádní dům ve tvaru písmene A. Stavitelka Marnie Ourslerová pochází ze stavbařské rodiny. Své zkušenosti využívá při restaurování zastaralých domů na pláži, kterým vrací život.

      • Velké stavby na pláži (11)

        Kapitánův ráj. Stavitelka Marnie Ourslerová pochází ze stavbařské rodiny. Své zkušenosti využívá při restaurování zastaralých domů na pláži, kterým vrací život.

      • Velké stavby na pláži (12)

        Velká rodina, ještě větší dům na pláži. Stavitelka Marnie Ourslerová pochází ze stavbařské rodiny. Své zkušenosti využívá při restaurování zastaralých domů na pláži, kterým vrací život.

      • Na pokraji Aljašky (5)

        Útok medvěda. V aljašské divočině se ukrývá nejdrsnější americké město: McCarthy. 42 duší, které zde statečně žijí, musí čelit přírodním živlům, aby nepřišly o svůj průkopnický styl života.

      • Na pokraji Aljašky (6)

        Motherlode. V aljašské divočině se ukrývá nejdrsnější americké město: McCarthy. 42 duší, které zde statečně žijí, musí čelit přírodním živlům, aby nepřišly o svůj průkopnický styl života.

      • Aljašské nestvůry (1)

        Lesní muž z aljašského středozemí. Tým mužů zvyklých žít v drsné divočině se vypraví prozkoumat Aljašský trojúhelník, aby našli důkazy o záhadných stvořeních, která zde údajně žijí.

      • Aljašské nestvůry (2)

        Šavlozubý vlk. Tým zkoumá legendy o obrovském vlkovi. Todd postaví masivní vezeňskou celu, kam by odchycené stvoření mohli zavřít, a Levi nasadí technologii laserových paprsků.

      • Aljašské nestvůry (3)

        Vydří muž. Tým pátrá po vydřím muži, o kterém se říká, že se dokáže proměňovat z muže ve vydru. Todd postaví past ohnivého kruhu a ostatní členové týmu při pátrání využijí vzducholoď.

      • Aljašské nestvůry (4)

        Severní obr. Tým se vydává hluboko do aljašského vnitrozemí a v okolí města Fairbanks pátrá po obrovském stvoření, které vypadá jako medvěd a místní lidé mu říkají Severní obr.

      • Aljašské nestvůry (5)

        Aljašský tygr. Tým je na stopě obrovské kočkovité šelmě, kterou lidé viděli ve městě Paxson. Todd nastraží past a Levi najde způsob, jak past zavřít bez drátového připojení.

      • Aljašské nestvůry (6)

        Sasquatch z jižního cípu. Tým se vydává do jižní části Aljašky prozkoumat, zda místní lidé skutečně viděli vrtkavého Sasquatche. Todd a Rhett staví obrovské elektrické týpí, do kterého jej chtějí chytit.

      • Národ duchů II (8)

        Ďábelský inkoust. Jason, Steve, Dave a Shari míří do Deptfordu v New Jersey, aby prozkoumali prokletý tetovací salon. Obchod ohrožují zjevení možného poltergeista.

      • Záhady muzeí XVI (9)

        Záchrana v Rikers Island. Don Wildman se zaměří na hasicí hadici propojenou s netradičními hrdiny. Dále vyšetřuje příběh související se slavným jazykolamem a neobyčejnou loď.

      • Záhady muzeí XVI (10)

        Beethovenova záhadná nemoc. Don Wildman zkoumá záhadnou nemoc, která způsobila předčasnou smrt skladatele, a zaměří se na odvážnou záchrannou akci k osvobození 500 válečných zajatců.

      • Kódy a spiknutí (3)

        Bunkry. Objevte pravdu o amerických tajných bunkrech od malých sklípků po utajená vládní mini-města. Podzemní bunkry odnepaměti hrají roli v plánech akce válečného konfliktu.

      • Spřízněné duše (duchové) II (5)

        Popravčí. Adam a Amy zkoumají dům bývalého popravčího, který popravil stovky kriminálníků. Nyní se něco snaží zabít současné majitele - ale co?

      • Spřízněné duše (duchové) II (6)

        Soused. Amy a Adam zkoumají dva domy napadené tou samou entitou. Klíčem k vyřešení případu je skrýš strašidelných předmětů, ale každý patřil někomu jinému.

      • Strašidelný Středozápad (2)

        Pouta. Steve se vydává do Atchisonu v Kansasu, aby prozkoumal vzteklou entitu, která terorizuje bratra a sestru. S pomocí historika a jasnovidce odhaluje temná rodinná tajemství.

      • Kódy a spiknutí (2)

        Nevěstince. Odhalte pravdu o nejtajnějších institucích moderní společnosti. Nevěstince mají slavné mecenáše a spojení s vládními organizacemi a dokonce i s církvemi.

      • Národ duchů II (9)

        Hrůzostrašný krámek se starožitnostmi. Tým zkoumá zprávy o projevech paranormální aktivity v jednom krámku se starožitnostmi v Connecticutu. Majitelka se obává, že bude muset obchod zavřít.

      • Spřízněné duše (duchové) IV (6)

        Klenutá tajemství. Amy, Adam a Chip zkoumají restauraci, která kdysi sloužila jako provizorní márnice. Říká se, že v budově straší mocný poltergeist.

      • Duchové Morgan City (3)

        Modrá košile z Idlewildu. Tým zkoumá beznohého fantoma, ale najde něco mnohem zlověstnějšího ve starém plantážním domě na předměstí Pattersonu v Louisianě.