
Travel Channel
Travel Channel od do
Aljašský trojúhelník (5)
Aljašská lochneska. Jeden kryptozoolog zkoumá zprávy o mořské příšeře na Aljašce. Znovu si projde očitá svědectví a prohlédne předtím nikdy neviděné důkazy na videu.
Laboratoř duchů II (9)
Není úniku. Tým zkoumá podezřelé aktivity v bývalé státní věznici v Montaně. Dále pokračují podezřením jedné rodiny, že ďábel ohrožuje bezpečnost jejich dítěte.
Dálnice mimozemšťanů (4)
Znovu objevené materiály o UFO. Chuck obdrží mapu, která údajně vede ke skryté skrýši objevených materiálů z incidentu v Roswellu. Se svým týmem se vydá na velkou cestu za nalezením pokladu.
Za hranicí neznáma (8)
Starodávný mimozemšťan a další. Don Wildman zkoumá záhadnou kostru, která rozvířila různé zvěsti, hrůzostrašný bestseller a děsivé setkání s legendární příšerou.
Záhady muzeí XXII (7)
Písečný muž z Borrega a další. Don Wildman vyšetřuje opici podobnou pouštní šelmě, hrůzovládu sériového vraha milujícího jazz a prokletou loď duchů v Severním ledovém oceánu.
Záhady v hotelu (8)
Nebezpečná loterie. Které hotely stály na pozadí skandální vraždy prezidenta, místní hry, která inspirovala loterii, a muže, jenž zachránil Yosemite?
Záhady muzeí XIV (13)
Dívka, která spadla na Zemi, a další. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.
Laboratoř duchů II (8)
Posmrtný život ve vězení. Tým navštíví věznici v Západní Virginii, kde prý přebývají duchové z brutální minulosti. Dále zajedou do Ohia, kde se jednomu majiteli domu neustále zjevují duchové.
Aljašské nestvůry II (4)
Bigfoot ze země medvědů: Obří tlapa. Aljašský tým Midnight Sons zamíří do nebezpečné země medvědů, kde bude pátrat po stvoření pojmenovaném Obří tlapa, které útočí na medvědy grizzly.
Záhady muzeí XVI (6)
Bláznivý konvoj. Milovník historie Don Wildman představuje mimořádné památky a hrozivé artefakty. Každý v sobě ukrývá neuvěřitelný příběh a tajemství.
Aljašský trojúhelník (3)
Ztracený Douglas. Odborníci zkoumají, jestli ke zmizení letadla se 44 vojáky na palubě v roce 1950 nevedl portál mezi dimenzemi v Aljašském trojúhelníku.
Velké stavby na pláži (13)
Nevšední recyklace. Stavitelka Marnie Ourslerová pochází ze stavbařské rodiny. Své zkušenosti využívá při restaurování zastaralých domů na pláži, kterým vrací život.
Velké stavby na pláži II (1)
Bungalov v Bethany Beach. Stavitelka Marnie Ourslerová vrací zašlým domům na pláži nový život. Podaří se jí zázrak v případě maličkého bungalovu rodiny z Delawaru a vejde se do omezeného rozpočtu?
Velké stavby na pláži II (2)
Působivý dům na pobřeží. Rodina z Bethany Beach se obrátí na Marnie, aby jim pomohla zachránit maličký dům na pláži z 80. let. Ta se mu pokusí vdechnout současného ducha renovací v námořním stylu.
Velké stavby na pláži II (3)
Domek po babičce. Marnie Ourslerová pomáhá s moderní renovací domku na pláži v Bethany Beach, který po babičce zdědil její klient.
Velké stavby na pláži II (4)
Velké sny na pláži. Marnie Ourslerová pomáhá kamarádce proměnit zakoupený dům na pláži na epicentrum zábavy, o kterém vždy snila.
Velké stavby na pláži II (5)
Otevřený koncept na pláži. Marnie maximálně využije pro rozrůstající se rodinu plochu domu na pláži v Lewes. Navrhne jim otevřený koncept s palandami na míru.
Na pokraji Aljašky (7)
McCarthy povstává. V aljašské divočině se ukrývá nejdrsnější americké město: McCarthy. 42 duší, které zde statečně žijí, musí čelit přírodním živlům, aby nepřišly o svůj průkopnický styl života.
Na pokraji Aljašky (8)
Poslední pokus. Kvůli Neilově elektrické síti se zvrtne průběh městské schůze. Jeremy se musí rozhodnout, zda se zastane McCarthyho. K bitvě se schyluje už léta a rozhodující boj se blíží.
Aljašské nestvůry II (3)
Bigfoot z Denali: Větroplach. Aljašský tým Midnight Sons zamíří k národnímu parku Denali, kde bude pátrat po jednom z největších a nejagresivnějších bigfootů, na které kdy narazili.
Aljašské nestvůry II (4)
Bigfoot ze země medvědů: Obří tlapa. Aljašský tým Midnight Sons zamíří do nebezpečné země medvědů, kde bude pátrat po stvoření pojmenovaném Obří tlapa, které útočí na medvědy grizzly.
Aljašské nestvůry II (5)
Bigfoot z Cache Creek: Lesní muž. Tým zamíří mezi hledače zlata, aby prošetřil hlášení o nestvůře, která je údajně zodpovědná za nevyřešené vraždy v Cache Creek.
Aljašské nestvůry II (6)
Bigfoot z Copper Valley: Rudý Ďábel. Poté, co tým odhalí, že by se nebezpečná stvůra mohla skrývat v korunách stromů, přichystají na ni past z hřebíků.
Aljašské nestvůry II (7)
Bigfoot z Cook Inlet: Vodní stvůra. Tým se tentokrát zaměří na vodní stvůru a k jejímu polapení bude potřebovat motorové čluny, kajaky a vodní pasti.
Aljašské nestvůry II (8)
Bigfoot z Matanusky: Stvůra z Klondiku. Tým se vrací do Zóny 9 v Aljašském trojúhelníku, aby vyšetřil hlášení o agresivní nestvůře, která zabíjí dobytek.
Národ duchů II (9)
Hrůzostrašný krámek se starožitnostmi. Tým zkoumá zprávy o projevech paranormální aktivity v jednom krámku se starožitnostmi v Connecticutu. Majitelka se obává, že bude muset obchod zavřít.
Záhady muzeí XVI (13)
Odvážná pobřežní hlídka. Don se zaměří na záchrannou vestu použitou při záchraně na moři, troubu, v níž se pekla pizza hodná královny, a proudovou stíhačku Harrier, která jen o vlásek unikla katastrofě.
Záhady muzeí XVII (1)
Informátor v utajení. Don Wildman zkoumá příběh mafiánského informátora, který pomohl usvědčit Ala Caponeho, dále tryskový motor použitý v odvážném železničním experimentu a nečekaného umělce.
Kódy a spiknutí (5)
Utajené UFO. Odhalte pravdu o utajeném UFO. Havaroval v Novém Mexiku nacistický létající talíř? Žijí v oblasti 51 mimozemšťané? Nebo jsou to jenom řeči, které mají zakrýt skutečný příběh?
Spřízněné duše (duchové) II (7)
Stín podezření. Nepokoj v domě děsí dítě a nenechá je spát. Jeho pokoj pronásleduje temná hmota, která se posmívá jeho matce a vrčí na ni ze skříně.
Spřízněné duše (duchové) II (8)
Podpalovač. Dům vzplane a majitelé jsou si jistí, že z paranormálních příčin. Jejich dcera vždy cítila přítomnost temné existence, ale zaměřuje se teď něco na její rodinu?
Strašidelný Středozápad (3)
Jsem rudá smrt. Steve se vydává do Greeneville v Tennessee, kde se po desetiletí objevovalo strašidlo, ale nyní vše vyústilo v tragédii. S pomocí místní policie odhaluje temnou minulost města.
Kódy a spiknutí (4)
Alcatraz. Prozkoumejte spiknutí, díky kterému z věznice Alcatraz uprchli tři vězni, a objevte pozůstatky záhadné vojenské základny spojované s Abrahamem Lincolnem.
Národ duchů II (11)
Strašidelná továrna 911. Jason, Steve, Dave a Shari zkoumají zvěsti o zlomyslných duchách v jedné továrně v New Jersey. Lékařská pohotovost ohrozí celé vyšetřování.
Spřízněné duše (duchové) IV (8)
Vyryto zlem. Adam, Amy a Chip zkoumají podivné symboly vyryté na stěnách blázince v Indianě. Jsou tyto symboly zodpovědné za paranormální aktivity v budově?
Duchové Morgan City (5)
Voják z bitvy u Irish Bend. Zprávy o údajném duchovi vojáka ve Franklinu v Louisianě jsou pro tým paranormálních odborníků dostatečné, aby sem přijeli.
